Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1505 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Henk-und-Roelie schreef:
29-10-2025 16:41
Chips, het stembiljet dubbel gevouwen in die gleuf geduwd.
Mag dat?

Geen zin in kerst hier, wel zin in stoofpeertjes met draadjesvlees :D
En oliebollen, natuurlijk.
Altijd lekker...de combinatie stoofpeertjes met draadjesvlees. Iets anders vlees maar het komt ongeveer in de buurt en dat eten wij als we met onze familie tijdens kerst in Duitsland zijn of in combinatie ook rode kool,wat chips,worstjes en nog een heerlijke bruine en kruidige saus erbij. De dessert is ook niet te versmaden.
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
29-10-2025 16:54
Altijd lekker...de combinatie stoofpeertjes met draadjesvlees. Iets anders vlees maar het komt ongeveer in de buurt en dat eten wij als we met onze familie tijdens kerst in Duitsland zijn of in combinatie ook rode kool,wat chips,worstjes en nog een heerlijke bruine en kruidige saus erbij. De dessert is ook niet te versmaden.
Dat klinkt ook goed, hoe maken ze in Duitsland de rode kool?
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Henk-und-Roelie schreef:
29-10-2025 16:55
Dat klinkt ook goed, hoe maken ze in Duitsland de rode kool?
Het is eigenlijk een Deens kerstgerecht omdat mijn moeder Deense is. De rode kool is deel van het hoofdgerecht. Het is gewoon uit een potje die je in een pan opwarmt. Maar je doet daar die lekkere bruine saus overheen en eet dan ook het vlees en twee soorten aardappelen erbij en de peren met wat jam in het midden...echt lekker. :-P)
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
29-10-2025 16:50
Wat is een chakra? Ik ga liever naar een echte arts dan naar een kwakzalver... al dat geneuzel en zweverige gedoe...no thank you! :nut:
Ik meen een soort energiepunt in je lijf.
Ik geloof best dat bepaalde alternatieve geneeswijzen behulpzaam kunnen zijn, maar ik spreek liever een professional die zijn kennis voornamelijk haalt uit de wetenschap, dan... dit soort zaken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Je kon het niet laten, weer de aandacht naar je toe trekken, je had het ook vandaag kunnen doen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven