Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Ik krijg mijn aquarium vandaag. :cheer:

Goed als tegengif voor mijn pesthumeur van de afgelopen week. :facepalm:
Oké, je bent 19, je hebt een heel druk leven als student, met bijbaan, sport en vrijwilligers werk. Maar je eet en slaapt hier nog elke dag. En ja, je zus heeft onregelmatige diensten dus jullie zien elkaar niet dagelijks. Maar hoezo is het je ontgaan dat ze op vakantie is?
Alle reacties Link kopieren
Nee zoon, ik heb geen ene reet zin om met jou te gaan vissen. Ik vind het zielig en vies en saai. Maar ja, je vader doet het ook niet, je opa (die graag vist) is een lamlul die niet naar je omkijkt, dus ik ga vanmiddag wel met jou vissen.
Alle reacties Link kopieren
Jole schreef:
23-03-2019 07:54
Haha, ik had precies hetzelfde hier, maar voel me zeker niet dom of zo, ik stem liever niet als ik er te weinig van weet.
Ik had wel last van mensen die dan gaan zeggen hoe dom je wel niet bent dat je niet gestemd hebt.
Bij deze durf ik dan nu ook gezegt niet gestemd te hebben (nouja, ik zeg het alleen hier)
Ik ik er ook te weinig van en heb ook geen zin me erin te gaan verdiepen.
De mensen die het vroegen zei ik gestemd te hebben, heb geen zin in commentaar
Madrid87 schreef:
23-03-2019 09:27
Ik krijg mijn aquarium vandaag. :cheer:

Goed als tegengif voor mijn pesthumeur van de afgelopen week. :facepalm:
Nice! Wat voor vissen wil je erin gaan doen?
Zo heerlijk om ernaar te kijken he.
Kwebbeltje91 schreef:
23-03-2019 13:48
Nice! Wat voor vissen wil je erin gaan doen?
Zo heerlijk om ernaar te kijken he.
Ja zeker! Vooral vanwege de ASS is het voor mij enorm rustgevend om er een uurtje voor te gaan zitten als ik het druk gehad heb op werk. Maar ik wilde een kleintje waar je niet zoveel aan hoeft te doen.
Daarom heb ik een 30 liter genomen waar ik een Betta ( ook wel Siamese Kempvis genoemd ) mannetje in ga houden. Die kunnen heel goed alleen zitten ( zijn erg territoriaal ) en groeien niet uit de bak zoals mijn goudvissen deden. Hij staat mooi in te draaien nu. Nu nog een maand wachten voordat de vis erin kan. Dat wordt wel een dingetje. :proud:
Madrid87 schreef:
23-03-2019 14:32
Ja zeker! Vooral vanwege de ASS is het voor mij enorm rustgevend om er een uurtje voor te gaan zitten als ik het druk gehad heb op werk. Maar ik wilde een kleintje waar je niet zoveel aan hoeft te doen.
Daarom heb ik een 30 liter genomen waar ik een Betta ( ook wel Siamese Kempvis genoemd ) mannetje in ga houden. Die kunnen heel goed alleen zitten ( zijn erg territoriaal ) en groeien niet uit de bak zoals mijn goudvissen deden. Hij staat mooi in te draaien nu. Nu nog een maand wachten voordat de vis erin kan. Dat wordt wel een dingetje. :proud:

Aah herkenbaar. Wij hadden vroeger ook een aquarium, ik vond het ook altijd rustgevend. We hadden verschillende soorten vissen.
De Betta trouwens ook. Moest hem even googlen maar die hadden wij vroeger ook. Hopelijk is je maand snel om haha!
Alle reacties Link kopieren
Voor t eerst in mn leven wil ik niet dat er grote dringen veranderen.
Ik wou dat we allebei het karakter hadden om hier tevreden mee te zijn maar dat is niet zo.
Ik wist 3 jaar geleden al dat dit tijdelijk zou zijn maar nu t zo ver is voelt t als liefdesverdriet.

Ik ben niet verdrietig, ik wil alleen maar een knuffel.
Been there, done that, got the T-shirt.
Kwebbeltje91 schreef:
23-03-2019 14:36
Aah herkenbaar. Wij hadden vroeger ook een aquarium, ik vond het ook altijd rustgevend. We hadden verschillende soorten vissen.
De Betta trouwens ook. Moest hem even googlen maar die hadden wij vroeger ook. Hopelijk is je maand snel om haha!
Ja fijn he, echt super rustgevend zo'n aquarium. Ik kan er uren voor zitten. Ik vind Sluiers echt nog leuker maar die hebben enorm veel ruimte nodig en vervuilen vreselijk veel. Dus die zijn enorm veel werk. Maar de Betta past goed bij wat ik zoek. Een rustige vis in een mooi, makkelijk te onderhouden aquarium.
Ik hoop ook dat de maand snel om is. Lijkt nog zoooo lang. Ik ben al zo ongeduldig haha. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dan had ik meer ervaringen opgedaan als ik wat meer als jou zou zijn?

Wtf, jouw leven is mijn grootste schrikbeeld sinds mijn vroege jeugd!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Madrid87 schreef:
23-03-2019 15:23
Ja fijn he, echt super rustgevend zo'n aquarium. Ik kan er uren voor zitten. Ik vind Sluiers echt nog leuker maar die hebben enorm veel ruimte nodig en vervuilen vreselijk veel. Dus die zijn enorm veel werk. Maar de Betta past goed bij wat ik zoek. Een rustige vis in een mooi, makkelijk te onderhouden aquarium.
Ik hoop ook dat de maand snel om is. Lijkt nog zoooo lang. Ik ben al zo ongeduldig haha. :proud:
Haha ik snap het helemaal :D
Alle reacties Link kopieren
Bah. Zo sterk als ik me gisteren voelde zo klein en verdrietig nu.
"After all this time?" "Always."
Lente19251003 schreef:
23-03-2019 10:28
Nee zoon, ik heb geen ene reet zin om met jou te gaan vissen. Ik vind het zielig en vies en saai. Maar ja, je vader doet het ook niet, je opa (die graag vist) is een lamlul die niet naar je omkijkt, dus ik ga vanmiddag wel met jou vissen.
:flirting:
Waarom ben jij altijd zo negatief? Je levert altijd commentaar. Mijn auto is te klein. Ik moet geen fruit op schaal kopen. Ik moet beter koken. Echt, ik kan gewoon niks goed doen, maar ik ben toch wel goed genoeg om taxi voor je te spelen. Zoek het maar uit, regel zelf je zaken maar. Ik ben er klaar mee. :@
Kwebbeltje91 schreef:
23-03-2019 22:12
Waarom ben jij altijd zo negatief? Je levert altijd commentaar. Mijn auto is te klein. Ik moet geen fruit op schaal kopen. Ik moet beter koken. Echt, ik kan gewoon niks goed doen, maar ik ben toch wel goed genoeg om taxi voor je te spelen. Zoek het maar uit, regel zelf je zaken maar. Ik ben er klaar mee. :@
Fruit op schaal? Ik zie nu sinaasappels ter grootte van mijn duimnagel voor me, maar heb vast het verkeerde idee. :?:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Fruit op schaal.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Blijf dat gvd thuis als je je niet fit voelt en hou op met zielig doen!
Nee, ik vind het niet gezellig!

Jij wilde nog wat klusjes in huis doen waar je alsmaar niet aan toe kwam. Ik stelde voor dat je misschien een snipperdag kon nemen op mijn werkdag, dan kun je, met niemand in huis die in de weg loopt, lekker effe doorgaan. Neem je vandaag vrij, de dag waarop ik normaal allerlei huishoudelijke dingen doe. Nu loop je mij dus in de weg, maar dat mag ik niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
En dan nog iets;

Als een collega met een verhaal komt dat er bij haar in de staat iemand met een geladen pistool is aangehouden, doe dat dan niet af met een ´ach, bij m'n schoonzus zijn van het weekend de autosleutels gejat´ voel je alsjeblieft niet zo belangrijk..
Verder zoals steeds een leuke dag op het werk?
Valdemar_II schreef:
25-03-2019 12:29
Verder zoals steeds een leuke dag op het werk?


:lol:
Alle reacties Link kopieren
Beste collega, wil je in het vervolg niet overal het hoogste woord over hebben? Kan verdorie nog geen gesprek met een ander voeren zonder dat je er doorheen roeptoetert.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Apatura schreef:
24-03-2019 22:34
Afbeelding

Fruit op schaal.
Ja dit.
Laat me met rust, man, ik wil gewoon een boterham met sandwichspread eten. En ik ben het niet met je eens en ik ben jullie orakel niet: wat kan het jullie nou schelen wat ik vind.
Severus_Snape schreef:
23-03-2019 20:47
Bah. Zo sterk als ik me gisteren voelde zo klein en verdrietig nu.

:hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven