Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Man, man, man, wat een egotripperij en zelfgeschapen drama's.
Alle reacties Link kopieren
Nee broer ik hoef geen advies over liefdesperikelen. Steek jij maar energie in je eigen moeilijke partner.
Alle reacties Link kopieren
Had je niet uit je doppen kunnen kijken, kutwijf. Autorijden en whatsappen gaat ook niet samen. Nu zit ik met een afgebroken zijspiegel en een gedeukte deur. Ach dat regelt m'n verzekering wel. Dat is ook wel zo en het kost mij niets, maar jij hebt er zelf geen last van. Ik moet nu met m'n auto naar de garage voor de reparatie.
Nee ik benijd je niet met 2 peuters terwijl je 43 bent!
wees toch niet zo'n mietje en ga ervoor. Dan weet je in ieder geval wat het kan worden (of niet).

Mens groei op en ga een keer voor jezelf opkomen.

(Ander) Mens wees nou eens eerlijk tegen jezelf en maak het uit. JIj gaat niet gelukkig worden in deze relatie en dat weet je best.

(Zelfde ander mens) Begin alsjeblieft nog niet aan kinderen, dat gaat jullie geen goed doen.

Stelletje zeikers bij elkaar. Accepteer en ga ermee aan de slag. Damn,
Alle reacties Link kopieren
Gek het dat je kind alles bij elkaar gilt als het om 9 uur nog maar een restaurant moet.. kindje was 3 ofzo

Moet ik er wel even bij zeggen dat dit in Frankrijk is,maar toch. Het was een buitenterrein waar je op een kluitje zat,dus je kon niet om dat kind heen
Alle reacties Link kopieren
Iedereen moet maar rekening met jouw zogenaamde verdriet houden, want je had het nooit van die persoon verwacht, terwijl je een half uur er voor nog zei dat je het altijd hebt geweten. Daarnaast blaf je iedereen af. Niemand is zo perfect als jij bent (vind jij...). Ik houd je op een afstand en zie hoe je je eigen graf aan het graven bent, want meer mensen zijn het zat met jou.
Alle reacties Link kopieren
Dit was mijn wraak naar jou voor mij behandelen als stront. Nu ben je zelf ook slecht behandeld, weet je meteen hoe dat voelt. En nee ik heb geen medelijden met je. Je kreeg wat je verdiende. Iets met karma...
Verdomde hoofdpijn, je zit al sinds gisteren in mijn kop. Flikker op.
Ik ben niet ziek, ik had beter moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, ga ik dus niet al die moeite voor doen. 'Jammer' inderdaad...
Wat heb jij een enorme blinde vlek zeg.
Niet te geloven hoe zeker jij bent terwijl je werkelijk oerstom bent.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
29-08-2018 11:51
Verdomde hoofdpijn, je zit al sinds gisteren in mijn kop. Flikker op.

Eens!
Oh.. zo ééns!~
Jij ook sterkte.
Later is nu
Zo zeg het voelde zo verdomde lekker om jou nou eens even heel erg de waarheid te zeggen. Wat een opluchting!
Dreamer schreef:
29-08-2018 13:16
Eens!
Oh.. zo ééns!~
Jij ook sterkte.
Jij ook.
Alle reacties Link kopieren
Denk ook eens aan je kinderen en je man,we willen namelijk niet ELKE DAG naar het strand.

We zitten momenteel in Zuid-Frankrijk,rond de 30 graden met vandaag veel bewolking en eind van de middag regen. Om die reden zijn we dus rond 11 uur om boodschappen gedaan een uur hier vandaan (om het een beetje te rekken) komen we de winkel uit,zegt m'n moeder: oh,we kunnen naar het strand. Aangekomen in het appartement boodschappen uitgepakt en zijn we gewoon binnen gaan zitten met de airco aan. Moeder natuurlijk buiten omdat ze niet binnen wil zitten...

Conclusie: we gaan naar het strand...
Buienradar geeft over een uur volop wolken aan,maar we moeten kosten wat het kost naar het strand..
Alle reacties Link kopieren
Als je het niet snapt omdat je je er niet in verdiept, stuur mij dan geen boze mail met allerlei dreigementen.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week begint mijn hobby weer en ik heb geen zin. Als ik de mailtjes lees niet, als ik de filmpjes zie niet, en als ik de hobbyvrienden op FB voorbij zie komen, ook niet.

Sorry mensen ik weet nog niet zeker of ik er volgende week bij ben.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef potverdorie voor jullie al dat geld uit om op vakantie te gaan want ik zit liever naast mijn eigen koelkast met een boek, dus zouden jullie dan in ieder geval kunnen doen alsof je je vermaakt in plaats van zuchtend en steunend die auto in te sjokken en met je handen in je zakken de door jullie uitgekozen activiteiten uit te zitten?!
lotus77 schreef:
29-08-2018 21:12
Ik geef potverdorie voor jullie al dat geld uit om op vakantie te gaan want ik zit liever naast mijn eigen koelkast met een boek, dus zouden jullie dan in ieder geval kunnen doen alsof je je vermaakt in plaats van zuchtend en steunend die auto in te sjokken en met je handen in je zakken de door jullie uitgekozen activiteiten uit te zitten?!

:hug: Met hun handen in hun zakken, genieten ze stiekem gewoon wel hoor, ze willen het alleen nog niet toegeven.
mab schreef:
28-08-2018 20:50
Had je niet uit je doppen kunnen kijken, kutwijf. Autorijden en whatsappen gaat ook niet samen. Nu zit ik met een afgebroken zijspiegel en een gedeukte deur. Ach dat regelt m'n verzekering wel. Dat is ook wel zo en het kost mij niets, maar jij hebt er zelf geen last van. Ik moet nu met m'n auto naar de garage voor de reparatie.
Ja, rot is dat he!

Ik werd vandaag ook op de snelweg afgesneden door een automobilist die met z'n mobiel bezig was en zo in mijn rijbaan belandde. Kon nog net op tijd uitwijken anders was het goed raak geweest.
Ahhhhhh.
Als je een uur of twee geleden tegen me gezegd had dat ik morgen verboden zou zijn, zou ik je hebben uitgelachen. Nu voelt mijn keel als schuurpapier, en zit mijn neus dicht. Net zes weken vakantie gehad, morgen eerste werkdag. Grrrrr! Au.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat je resting bitch face hebt. Geen probleem, ik ook. Maar je hoeft niet zuurder te kijken zodra ik binnen ben! Ik doe m'n best, maar wat ik doe, je negeert me. Ok, 2 can play this game. Ik hoop dat je snel weer weg bent.

Hoe krijg je het voor elkaar om tegenover je kinderen het over 'die lul' en 'lamzak' te hebben als het over hun vader gaat. Ja het is waar, maar dat hoeven jullie kinderen niet te horen!
-heb ik overigens wel gezegd, en nu staat ons contact op een zeer laag pitje-
I don't know what that means.
Ahhh ik heb binnenkort een date en ik vind het zo eng. Kan ik het uberhaubt nog wel? Ben ik er niet te zwaar voor? Gaat hij me wel leuk vinden? Ga ik hem wel leuk vinden. Nou ja het moet maar. :proud: :facepalm:

Nee hoor ik heb er zin in maar vind mezelf zo zwaar momenteel. :cry:
Ik ben normaal helemaal niet onzeker maar als ik dan een date heb met iemand die ik echt leuk vind word ik echt nerveus.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
30-08-2018 06:59
Ahhh ik heb binnenkort een date en ik vind het zo eng. Kan ik het uberhaubt nog wel? Ben ik er niet te zwaar voor? Gaat hij me wel leuk vinden? Ga ik hem wel leuk vinden. Nou ja het moet maar. :proud: :facepalm:

Nee hoor ik heb er zin in maar vind mezelf zo zwaar momenteel. :cry:
Ik ben normaal helemaal niet onzeker maar als ik dan een date heb met iemand die ik echt leuk vind word ik echt nerveus.
:hug: tuurlijk vindt hij je leuk. En je bent mooi zoals je bent.
En hij zit ook gewoon met zn broek op zn knieen als hii naar het toilet moet.
Veel plezier, geniet van je date!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven