Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Wat blijft het toch lastig om te communiceren met jou eigenlijk.
Vaak komt het contact vanuit mij, en minder vanuit jou. Al ben je m'n ouder, het moet wel van 2 kanten komen. Maar je tobt nogal met je gezondheid dus voel ik me weer lullig dat ik er zo over denk.
Of zit je partner weer de boel op te stoken?
Het is eigenlijk te fout om mee te lachen maar het is wel ontzettend grappig.
Die hele Sinterklaas interesseert me niets. Zwarte piet ook niet
Alleen de drukte bij de Action moest ik ontvluchten

Hebben de daar ook nog vanavond koopavond!
Morgen om deze tijd is het achter de rug. Wees sterk, je kan het, het moet.
Serieus! Nog geen half 8 en nu al lopen gillen, ruziemaken en janken? Hou je kinderen een in de hand of beter, voed ze op en leer ze in de ochtend eens stil te zijn (6)
zo weer met lood in m'n schoenen werken.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Onderbuurman stampt zo hard als olifant. En altijd thuis helaas.
kerst schreef:
03-12-2019 08:59
Onderbuurman stampt zo hard als olifant. En altijd thuis helaas.
Herkenbaar. maar gisteren het goede nieuws gekregen dat ik daar binnen nu en een jaar weg kan zijn!
Geen buren meer boven en onder me voor mij!
Wat een k*t systeem :swear: .
Wie dit ooit ontworpen heeft...

Begin februari wordt een nieuw, "gebruikersvriendelijker" pakket in gebruik genomen. Ben benieuwd, slechter dan dit is volgens mij niet mogelijk.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Wat verschrikkelijk oneerlijk...
Jullie werken mij als het ware uit de groep en ik voel me f*cking ellendig, maar jullie doen maar alsof je neus bloedt, laten mij denken dat ik het me allemaal maar inbeeldt.
Het gaat er niet om dat je niet altijd iedereen hoeft uit te nodigen, het gaat erom dat IK altijd degene ben die er niet bij mag zijn. IK ben altijd degene die er nét niet bij kan, IK ben blijkbaar nét teveel en dan moet ik me niet rot voelen 'want ik ben toch mee geweest op dat weekend'? Was dat een zoethoudertje ofzo? Zo van, nu mag je niet meer zeuren?

En dan ook nog op dat weekend vragen, 'heb je veel mensen uitgenodigd voor je verjaardag?' waarop op een vreeeeselijk ongemakkelijke manier wordt geantwoord 'nahhh... nee... valt wel mee'. Op dat moment WIST ik al dat ik de enige van die groep was die niet welkom was. En, wat blijkt, ik had nog gelijk ook. En dit flikken jullie vaker.

Ik ben al sinds gisteravond compleet in paniek en ik kan mijn gedachten niet bij mn werk houden..

Nu heb ik echt niemand meer... Geen vrienden meer..
_pompoensoepje wijzigde dit bericht op 03-12-2019 10:46
2.57% gewijzigd
@_Pompoensoepje: is je relatie uitgegaan ook? Want vorige maand schreef je dat je een leuke vriend hebt die heel lekker kan koken?
mindervanmij schreef:
03-12-2019 10:35
@_Pompoensoepje: is je relatie uitgegaan ook? Want vorige maand schreef je dat je een leuke vriend hebt die heel lekker kan koken?

Sorry, ik bedoelde niemand in de zin van vrienden.. Mijn hele vriendengroep is weggevallen en ben er kapot van.
Mijn vriend is geweldig lief en ontzettend trouw, dat zal niet stuklopen, maar hij weet ook niet wat ie met deze situatie aanmoet. Hij is ook onderdeel van de vriendengroep en is er ook klaar mee met hoe er met alles omgegaan wordt.
_pompoensoepje wijzigde dit bericht op 03-12-2019 10:47
3.34% gewijzigd
_pompoensoepje schreef:
03-12-2019 10:26
Wat verschrikkelijk oneerlijk...
Jullie werken mij als het ware uit de groep en ik voel me f*cking ellendig, maar jullie doen maar alsof je neus bloedt, laten mij denken dat ik het me allemaal maar inbeeldt.
Het gaat er niet om dat je niet altijd iedereen hoeft uit te nodigen, het gaat erom dat IK altijd degene ben die er niet bij mag zijn. IK ben altijd degene die er nét niet bij kan, IK ben blijkbaar nét teveel en dan moet ik me niet rot voelen 'want ik ben toch mee geweest op dat weekend'? Was dat een zoethoudertje ofzo? Zo van, nu mag je niet meer zeuren?

En dan ook nog op dat weekend vragen, 'heb je veel mensen uitgenodigd voor je verjaardag?' waarop op een vreeeeselijk ongemakkelijke manier wordt geantwoord 'nahhh... nee... valt wel mee'. Op dat moment WIST ik al dat ik de enige van die groep was die niet welkom was. En, wat blijkt, ik had nog gelijk ook. En dit flikken jullie vaker.

Ik ben al sinds gisteravond compleet in paniek en ik kan mijn gedachten niet bij mn werk houden..

Nu heb ik echt niemand meer...
Liever niemand dan dit soort naarlingen.
Er komen wel weer nieuwe mensen, deze heb je niet nodig.
Het-groepje schreef:
03-12-2019 10:45
Liever niemand dan dit soort naarlingen.
Er komen wel weer nieuwe mensen, deze heb je niet nodig.

❤️

Vind het zo zo zó lastig om dat in te zien. Om dat te geloven.
Dit zijn geen vrienden, of ik heb er een heel verkeerd beeld van wat vriendschappen zijn.
Het lijkt me niet dat het de bedoeling is dat je je moet opdringen aan je vrienden, ze moet laten weten 'Hey, ik ben er ook nog'
Het doet zoveel pijn dat ik er wel veel energie in heb proberen te steken, steeds initiatief nemen om weer eens iets met de groep te ondernemen, en er vervolgens niks voor terug krijg. Dat ik blijkbaar iets wil van mensen die het me gewoon niet zullen geven...

En daarnaast, waar vind ik die nieuwe mensen? Ik heb geen vrijetijdsbesteding naast mijn 'een-persoons-hobby's'. Op mijn werk ga ik mijn vrienden ook niet vinden, hoe gezellig het ook kan zijn.

Zó lang bang geweest voor dit moment en nu was het dan ook echt de druppel. En het voelt nog veel verschrikkelijker dan ik voor ogen had.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.

:-D :biggrin: :yes: :cheer: :sun: :cheer2: :angel: :hihi: :thumbsup: :daisy: :hello: :cat: :D :muziek: :love: :flirting:
Fijn, internet doet het weer eens niet. We hadden nooit moeten overstappen.
Ik ben nu wel heel benieuwd of dat topic van jou was. Studieboeken.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
03-12-2019 11:43
Ik ben nu wel heel benieuwd of dat topic van jou was. Studieboeken.
Ik zag het nog voor je edit. Lijkt me raar!
¡Apagando las luces!
Ik ben zo bang voor de mammografie :cry: Ik wou dat je bij me was
Weer iemand met die kloten kanker.
Waarom?
Ik had niks gepland na de uitvaart. Wilde dat ook niet. Maar het is wel een lange lege gekke middag nu.
Je kunt méér.
Wat een kou!
Ha, Karma! Me inhalen met die dikke bak van je en vervolgens keihard op de rem moeten trappen omdat er een wegversmalling was en er een tegenligger aankwam die voorrang had. Lekker voor je!
Kwebbeltje91 schreef:
03-12-2019 15:56
Ha, Karma! Me inhalen met die dikke bak van je en vervolgens keihard op de rem moeten trappen omdat er een wegversmalling was en er een tegenligger aankwam die voorrang had. Lekker voor je!
:yes:
Sommige mensen hebben een dagboek nodig of moeten meer tegen hun huisdier praten, zodat ze geen topics vervuilen met totaal onnodige en onzinnige berichten.
Maar dat mag je niet hardop zeggen, want dan heb je azijn gedronken..... zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven