Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

dinsdag 28 april 2020 om 15:02
Als het je zo storend vind dan moet jij je buren erop aanspreken. Ik zou het zelf niet erbij laten zitten. Maar niet d.m. van boos schelden (ikEggo schreef: ↑27-04-2020 18:47Teringtokkies flikker toch dood. OK het is Koningsdag maar dat wil niet zeggen dat het mijns inziens een goed idee is om je boxen de tuin in te slepen en de hele dag de vlieger van Andre Hazes af te wisselen met Kleine Jodeljongen en 15 miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde (en zo dronken als een lor mee te gaan brullen). Dit duurt al zeker 4 uur achter elkaar en het repetoire is ongeveer 10 nummers die steeds op repeat gaan echt ik word horendol van die schijt aso's. Leuk hoor een sociale huurwoning. Wie zijn deze arrogante teringhonden om te denken Hee laat ik maar eens mijn wanstaltige muziek met de hele buurt delen of ze nou willen of niet. Ik voel echt een rondje spotify opkomen, decapitated? slipknot? hmm wat zal het eens worden. Oh god de blaffende hond van de mensen aan de andere kant is ook weer wakker. Dat beestje wordt zo'n 2 uur per dag de tuin in geschopt en zelf gaan die mensen dan weg. Beest blaft dan aan 1 stuk door zonder ook maar 1 adempauze. Ik kan best leven met leefgeluiden maar dit is gewoon zo aso ... I am surrounded by idiots.
snap je boosheid wel daar niet van) maar tijdens een rustig moment het gesprek met hun aangaan. Ik heb me onlangs ook ontzettend over een buurtgenoot geërgerd en moest ff afstand nemen. Als ik hem een keer tegenkom dan spreek ik hem aan op zijn gedrag tegenover mij.
dinsdag 28 april 2020 om 15:07
Eggo schreef: ↑27-04-2020 18:47Teringtokkies flikker toch dood. OK het is Koningsdag maar dat wil niet zeggen dat het mijns inziens een goed idee is om je boxen de tuin in te slepen en de hele dag de vlieger van Andre Hazes af te wisselen met Kleine Jodeljongen en 15 miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde (en zo dronken als een lor mee te gaan brullen). Dit duurt al zeker 4 uur achter elkaar en het repetoire is ongeveer 10 nummers die steeds op repeat gaan echt ik word horendol van die schijt aso's. Leuk hoor een sociale huurwoning. Wie zijn deze arrogante teringhonden om te denken Hee laat ik maar eens mijn wanstaltige muziek met de hele buurt delen of ze nou willen of niet. Ik voel echt een rondje spotify opkomen, decapitated? slipknot? hmm wat zal het eens worden. Oh god de blaffende hond van de mensen aan de andere kant is ook weer wakker. Dat beestje wordt zo'n 2 uur per dag de tuin in geschopt en zelf gaan die mensen dan weg. Beest blaft dan aan 1 stuk door zonder ook maar 1 adempauze. Ik kan best leven met leefgeluiden maar dit is gewoon zo aso ... I am surrounded by idiots.
Ha jij ook een sociale huurwoning?
Hier ook.
Hele middag lallende onderburen in de tuin.
Zuipen en lachen om hun domme grappen.
Van 12 uur tot 21 uur.
Nou dan ben ik het wel zat.
Elke dag weer, want ze zijn te lui om betaald te gaan werken.
kerst wijzigde dit bericht op 28-04-2020 16:04
0.14% gewijzigd

dinsdag 28 april 2020 om 16:06
Doctorandus-vijfje schreef: ↑28-04-2020 14:09@Malibu
Excuses, ik zat fout met mijn onbezonnen actie en terecht dat je mij erop wees. Dat ik ongelofelijke haast had rechtvaardigde mijn reactie geenszins.
Ik heb wellicht toch iets te lang binnen gezeten.

I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

dinsdag 28 april 2020 om 20:36

dinsdag 28 april 2020 om 21:10
Nee. Ze hebben bloed geprikt en het is nu wachten op de uitslag. Dat moest ik trouwens ook vernemen van social media.
Ik ben er even klaar mee voor vandaag. Ben al niet echt in mijn hum, heb spierpijn, en dan komt dit er ook nog bij. Ik ga maar vroeg naar bed.
woensdag 29 april 2020 om 11:21

woensdag 29 april 2020 om 11:27
Ik ben klaar met dat hele Corona gebeuren online wat semi grappig/zogenaamd serieus (maar het totaal niet is) bedoeld is etc. Stay home, nog even volhouden en o o wat voelen we ons verbonden als gezin met semi grappige insta foto’s. Of nog erger de “grappige” foto’s van te lang haar.
Humor moet kunnen, maar inmiddels ben ik er klaar mee.
En ondertussen staan we met weet ik niet hoeveel man in de rij bij de Ikea
Echt nieuws over Covid blijft mij dan wel weer boeien en moet wat mij betreft ook zeker online/uitgezonden blijven.
Zo, dit lucht best op
Humor moet kunnen, maar inmiddels ben ik er klaar mee.
En ondertussen staan we met weet ik niet hoeveel man in de rij bij de Ikea

Echt nieuws over Covid blijft mij dan wel weer boeien en moet wat mij betreft ook zeker online/uitgezonden blijven.
Zo, dit lucht best op

woensdag 29 april 2020 om 11:39
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!
Ik ben er wel klaar mee nu. En ik weet dat er mensen dood gaan, maar er gaan elke dag mensen dood, ja. En als iemand nog een keer zegt dat we het samen moeten doen ga ik diegene lekker helemaal in mijn eentje op zijn/haar hoofd slaan met een braadpan.
Ik ben er wel klaar mee nu. En ik weet dat er mensen dood gaan, maar er gaan elke dag mensen dood, ja. En als iemand nog een keer zegt dat we het samen moeten doen ga ik diegene lekker helemaal in mijn eentje op zijn/haar hoofd slaan met een braadpan.

woensdag 29 april 2020 om 14:00

woensdag 29 april 2020 om 14:32
Ik doe met je meeBetty_Slocombe schreef: ↑29-04-2020 11:39Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

woensdag 29 april 2020 om 14:56
Ohhhh, daar had ik niet eens bij stil gestaan. Zo zie je maar weer, ieder nadeel heb z'n voordeel.

woensdag 29 april 2020 om 15:29
Op de radio, vorig jaar gingen er in deze periode ongeveer 9.000 mensen dood aan griep, nu 10.000 aan corona...Betty_Slocombe schreef: ↑29-04-2020 11:39[...]

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 29 april 2020 om 15:50
Vooral als ze nog eens lege straten zonder leven laten zien of kijk eens hoe gezellig quarantaine is! Wel passend maar zo triest! Af en toe is prima maar niet 100 keer per dag. Dat verveelt ook ontzettend.

woensdag 29 april 2020 om 15:53
Hoi Kwebbeltje,weten ze al wat je vader mankeert? Sterkte!Kwebbeltje91 schreef: ↑28-04-2020 20:36Je scoort toch weer minpunten. Hield je ons eerst keurig op de hoogte als mijn vader in het ziekenhuis lag, en nu moet ik verdomme via social media vernemen dat jullie op de spoedeisende hulp zitten omdat het niet goed met hem gaat. Snak je naar aandacht en reacties van mensen ofzo?