Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Innerpain schreef:
12-01-2020 02:57
Mijn grote liefde , je hebt me geknakt en gebroken met je leugens schijnheilige gedrag en verslaving .
Ik hoop dat jij je driedubbel k*t voelt , nooit zal ik meer iemand vertrouwen voor jou ging ik door het vuur , waardeloos stuk vreten!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Mijn lichaam wordt steeds mooier, mijn huid ziet er beter uit en ik ben er zo blij mee! Mijn haar valt mooier, ik voel me sterker. Ik ben er heel trots op!
Mensen zien en weten niet hoe hard ik heb moeten vechten en nog steeds. Het lijken kleine verschillen voor een ander dus zeg ik het niet hardop tegen anderen maar vooral tegen mezelf :flirting: Dit jaar wordt een nieuwe start met een sterk lichaam en een sterke geest.
Alle reacties Link kopieren
Stom stom stom.... :facepalm:
Stress is echt niet goed voor m’n geheugen. Ik wil nieuwe hersenen :cry:
Vandaag is het 7 jaar uit. En ik mis je nog steeds.
Iedereen deugt behalve de ander.
Werkelijk ga naar de opticien om een andere bril! Ja ik ben weer wat aangekomen, maar niet die 43 kilo die ik er af heb gekregen. Dat je dat gewoon zegt: Ja ik dacht al, je hebt alles er weer bij gekregen zeker?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo sta ik op die lijst?
Ik heb voor het eerst in 1,5 jaar eens vakantie verdomme. Stik er maar mooi in, volgende week ben ik er weer. :bye:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Wengens ipv vanwege vind ik wel zo stom klinken/staan..

''Wegens andere afspraken kan ik niet komen'' ik noem maar even wat
Alle reacties Link kopieren
Sodemieter nou eens op met al die overdreven complimenten op elke foto die ik op mijn FB plaats. Ik vind je niet aantrekkelijk, ik vind de hints onprettig en ik wil al helemaal niet gelijk ge-appt worden met teksten over wat voor powervrouw ik ben en hoe knap je mij vindt. Ik vind je niet aantrekkelijk. Ik wil deze complimenten niet van jou.
Alle reacties Link kopieren
Echt waar, waarom nu?
Zo'n slechte timing...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Dat iedereen zo angstig is voor een afsluiting. Elke 10 minuten komt er wel iemand anders aan mijn bureau zeuren. Man, maak je niet zo druk! We zijn ermee bezig, het komt goed. Laat mij gewoon even mijn werk doen, als iedereen elke keer bij mij langskomt, kan ik mijn werk niet uitvoeren en kan ik niet met een oplossing komen.

Stelletje zeurpieten.
Op de dieetlijst stond het toch duidelijk, geen pinda's en geen pindakaas!!!

Maar nu, na uitgebreid onderzoek blijkt pindakaas juist heel erg goed voor mij, duhhuss.......
Ik mag pindakaas :cheer:
Ik mag pindakaas :cheer:
Ik mag pindakaas :cheer:
Ik mag pindakaas :cheer:
Ik mag pindakaas :cheer:
Ik mag pindakaas :cheer:

En pindasaus natuurlijk! :-D
Nou dag allemaal, ik stop ermee.
ñuca schreef:
13-01-2020 15:24
Nou dag allemaal, ik stop ermee.
:O
Alle reacties Link kopieren
van het ene uitelkaar vallende huis naar het andere ..... :sigh: :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
tyfus huisarts ... constant 19e beller als ik je probeer te pakken te krijgen. Me in december wekenlang laten creperen van de rugpijn want of jullie waren dicht of ik werd weer 399e beller en toen ik jullie eenmaal te pakken had, zou ik worden teruggebeld of ik zwaardere medicatie zou krijgen. Niks meer gehoord. Me maar met paracetamol en diclofenac door de feestdagen gesleurd.

En nu, dikke ontsteking aan mijn voet al een week. Wederom tigste beller, uur bezig geweest iemand te pakken te krijgen. Ik mocht foto's sturen dan zou ik worden teruggebeld of jullie me wat gingen voorschrijven. Vanmiddag zelf maar gebeld en zou AB krijgen. Vriendlief naar de apotheek voor me, komt ie terug met tramadol. Voor mijn rug. Kan ik morgen wederom tig jaar aan de lijn hangen om dit recht te zetten. Plus ik had te laat door dat ik t verkeerde heb gekregen en zit nu zo stoned als een garnaal van de tramadol op de bank te spacen terwijl mijn voet nog steeds fucking veel pijn doet door die open wond. Idioten! Het is dat ik zelf doorhad dat er iets niet klopte en ben gaan nadenken.
Alle reacties Link kopieren
wow tijd om over te stappen van huisarts Eggo :O sterkte!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
moonenz schreef:
13-01-2020 20:15
wow tijd om over te stappen van huisarts Eggo :O sterkte!
Deze heb ik net nieuw omdat ik verhuist ben. Het was rond kerst echt drama. Zat thuis met spit aan mijn rug. Bel ze op ...praktijk op woensdag gesloten. Leuk. Donderdag vergeten te bellen (mijn schuld) en toen ik vrijdag belde kreeg ik een bandje dat ze tot de 28e dicht waren ofzo. Dus 29e gebeld, 21 bellers voor me. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, ze zou het met de dokter overleggen en mij terug bellen. Werd niet terug gebeld. Dus zelf de volgende dag gebeld en toen kreeg ik een bandje 'wegens onderbezetting nemen wij vandaag de telefoon niet op'

En nu dus vrolijk het vorige recept meegekregen. In plaats van de beloofde antibiotica voor de wond die ik op vage wijze heb . Volgens mij val ik uit elkaar haha. Ik vermoed dat ik me gestoten heb ofzo en in mijn slaap aan het plekje heb gekrabt. Doet er ook niet toe maar ze zeiden vandaag zelf aan de telefoon dat ik AB zou krijgen. Hier in de stad waar ik nu woon gaat het op postcode dus moet echt even goed kijken voor welke ik nog meer in aanmerking kom. Balen ik heb echt een grafhekel aan al het uitzoekwerk. Ook zo raar: Bij CZ heb ik weer mijn meisjesnaam en huidig adres. Bij de nieuwe huisarts idem. Bij mijn nieuwe apotheek nog nooit eerder geweest en ze zitten ookniet bij de zelfde organisatie als mijn oude apotheek. Toch medicatie meegekregen met Achternaam Ex en Adres Ex. Hoe dan? Overigens .... toen ik mezelf op het huidige adres inschreef bij de vorige huisarts (was toen nog niet geswitcht) hebben ze voor het gemak terwijl ik ze niks heb gevraagd, ook mijn ex ineens ingeschreven op MIJN adres. Terwijl ik duidelijk aangegeven heb dat alleen IK verhuist ben en mijn meisjesnaam weer aan heb genomen zou ook een dikke hint moeten zijn. Ook hebben ze mijn nieuwe telefoonnummer in de patientenkaart van mijn exman gezet dus die werd ineens gebeld. Ben de administratieve rompslomp van die scheiding echt beu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt zo geen zin in dat gedoe, wat mij betreft schaffen we dat hele familieweekend af.
Ik heb eindelijk mijn nieuwe telefoon besteld! Goed he. :P
Morgen komt hij binnen. Het is toch de Moto geworden haha. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Je afdelingssecretaresse je 3 teamoverleggen laten notuleren vind ik niet meer van deze tijd..

(Secretaresse van een afdeling van 100 man)
Wat is dat toch met hondeigenaren? Altijd maar dan ook altijd als je aangeeft dat je er bang voor bent, krijg je het antwoord: "ach kom op joh, hij doet niks."

Rot toch op. Als jouw hond naar mij toe loopt, aan mijn been snuffelt en naar me blaft, dan doet hij wel iets. Namelijk iets dat ik niet wil. En als jij je hond roept, en hij blijft mij staan (ook al bijt hij niet), dan doet hij ook iets. Namelijk niet luisteren.

Dat jij een hond leuk vind. Prima. Maar stop er eens mee de angst van anderen weg te maken. Ik ben bang voor honden (door een legitieme reden), jij hebt andere issues.

Zo dat is eruit. En mochten er hier hondeigenaren zijn, die dit ook wel eens zeggen? Denk dan eens aan de persoon tegenover je. Al doet Fikkie 100x niks in jouw ogen, een ander kan dat anders ervaren.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
14-01-2020 12:53
Wat is dat toch met hondeigenaren? Altijd maar dan ook altijd als je aangeeft dat je er bang voor bent, krijg je het antwoord: "ach kom op joh, hij doet niks."

Rot toch op. Als jouw hond naar mij toe loopt, aan mijn been snuffelt en naar me blaft, dan doet hij wel iets. Namelijk iets dat ik niet wil. En als jij je hond roept, en hij blijft mij staan (ook al bijt hij niet), dan doet hij ook iets. Namelijk niet luisteren.

Dat jij een hond leuk vind. Prima. Maar stop er eens mee de angst van anderen weg te maken. Ik ben bang voor honden (door een legitieme reden), jij hebt andere issues.

Zo dat is eruit. En mochten er hier hondeigenaren zijn, die dit ook wel eens zeggen? Denk dan eens aan de persoon tegenover je. Al doet Fikkie 100x niks in jouw ogen, een ander kan dat anders ervaren.
Herkenbaar.
Wat ik ook niet snap; her in de binnenstad is er een baasje die zijn hond onaangelijnd uitlaat. Tenminste, op weg naar mijn werk zie ik ze altijd weer richting huis lopen, hond loopt wel strak naast z'n baasje máár wel onaangelijnd.
Maar ook als ze aangelijnd zijn, vaak niet strakgetrokken fiets/loop ik er het liefst met een boog omheen. je weet nooit
michella_1991 wijzigde dit bericht op 14-01-2020 13:49
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
14-01-2020 12:53
Wat is dat toch met hondeigenaren? Altijd maar dan ook altijd als je aangeeft dat je er bang voor bent, krijg je het antwoord: "ach kom op joh, hij doet niks."

Rot toch op. Als jouw hond naar mij toe loopt, aan mijn been snuffelt en naar me blaft, dan doet hij wel iets. Namelijk iets dat ik niet wil. En als jij je hond roept, en hij blijft mij staan (ook al bijt hij niet), dan doet hij ook iets. Namelijk niet luisteren.

Dat jij een hond leuk vind. Prima. Maar stop er eens mee de angst van anderen weg te maken. Ik ben bang voor honden (door een legitieme reden), jij hebt andere issues.

Zo dat is eruit. En mochten er hier hondeigenaren zijn, die dit ook wel eens zeggen? Denk dan eens aan de persoon tegenover je. Al doet Fikkie 100x niks in jouw ogen, een ander kan dat anders ervaren.
Ik herken dit van andere honden eigenaren. Ik heb zelf ook een hond en die kan af en toe best onvoorspelbaar zijn. Als ik dan naar z’n lichaamstaal kijk en zie dat hij het niet prettig vind om hem in de komende situatie te zetten dan loop ik om de situatie heen. Als ik zie dat een naderend persoon terughoudend is in lopen/fietsen of wat dan ook dan zorg ik dat mijn hond de situatie niet erger maakt en zorg ik dat de weg vrij is voor de naderende persoon. Van veel eigenaren hoor ik dan dat ik dat niet moet doen, maar ik vind niet dat hun daar over moeten oordelen alleen omdat zij niet verder kunnen/willen kijken dan wat er bij de hond gebeurd. Ik ben iemand die confrontatie uit de weg gaat als dat mogelijk is.
Amen. Honden eigenaren schijt irritant. Hij doet niiiks? Waarom stopt ie dan zijn neus in mijn kruis echt flikker op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven