Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
ik had het vorige week, er sprong vanuit de bosjes een beagle voor mijn neus en begon hard te blaffen. Ik schrok mij wezenloos. Eigenaar stond 50 meter verderop stom te lachen. Ze riep haar hond die niet reageerde. Ze sloeg linksaf en uiteindelijk rende hij achter haar aan. Leuk zeg..
Alle reacties Link kopieren
Yes! Je bent trots op mij! Stom dat ik het zo nodig had dat jij trots op mij bent, maar het voelt zoooo goed!
Telkens als je hallo terugzegt, kan ik je wel opvreten. :D
Iedere keer die standaard appjes.. We hebben elkaar niets meer te vertellen. Ook niet als je bij me bent. Ik mis niks aan je. Als we elkaar spreken moet ik altijd alles aanhoren over de kat van de buurvrouw, of over je nicht die ik niet eens ken. Het interesseert me niet maar je hebt gewoon niets meer te vertellen. Best sneu, maar als je dan continu laat blijken dat je jaloers op me bent, omdat ik mijn werk heb, met vriendinnen wegga, van hot naar her rij.. Tja, dat is het grote verschil tussen jou en mij. Jouw wereld is zo ontzettend klein geworden. En dat zal niet meer veranderen.

Mijn wereld daarentegen wordt steeds groter. En gelukkig maar! Jarenlang gekleineerd worden. En ik mag dan wel een beperking hebben, maar dat weerhoudt me niet om mijn grenzen te verleggen en de wijde wereld in te trekken.
Alle reacties Link kopieren
--
zireael wijzigde dit bericht op 15-01-2020 02:24
Reden: verkeerde topic
0.00% gewijzigd
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Lekker dan, ben je in mijn appartement een nieuwe intercom aan het installeren, wordt je gebeld door je college om daarna tegen mij te zeggen ''ben zo terug.
Vervolgens blijf je 20 minuten weg. Ik heb GVD meer te doen!

(Ze zijn al vanaf vanochtend bezig om alle intercoms in dit gebouw, 10 appartementen aan de praat te krijgen)
Alle reacties Link kopieren
wel 20 hele minuten. sodeju!
My god 20 minuten. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
15-01-2020 15:22
wel 20 hele minuten. sodeju!
Doe ff normaal zeg, zou jij dat leuk vinden!?
Als je bezig bent maak je t toch eerst af
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
15-01-2020 15:22
wel 20 hele minuten. sodeju!
nou inderdaad :rofl:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Zo. Veel. Stof :P
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het tijd nodig heeft om te herstellen, maar wat een kl*te blessure op een kl*te moment!

:swear:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Zoon is voor het eerst naar de peuterschool en ik vind het niet leuk. Hij is nog nooit naar een opvang geweest en de keren dat oma op hem heeft gepast is op 2 handen te tellen.

Maar hij ging meteen fijn spelen, dus het komt vast wel goed. Deze mama is alleen onwennig zonder haar toetie. :(
Michella_1991 schreef:
15-01-2020 15:32
Doe ff normaal zeg, zou jij dat leuk vinden!?
Als je bezig bent maak je t toch eerst af
Niet lullig bedoelt maar maak jij je ooit wel eens ergens niet druk om? Erger je je wel eens niet aan iets? Lijkt me doodvermoeiend om zo negatief in het leven te staan. Loslaten zou je een hoop energie opleveren.

Ontopic: wat een geweldige nieuwe telefoon. Jij mag blijven. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je telefoon bevalt. Welke is het geworden Madrid? (verkapte ik zoek tips vraag ghe)
Hopelijk is je blessure snel over Malibu :redrose:
Hopelijk went het snel leolux!

Ontopic: de vacature zoektocht gaat door.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Het is de Motorola G6 play geworden. Heel betaalbaar, 32 G, 3G RAM en goede recensies overal. Hij heeft ook een sneloplader die heel rap werkt en een grote batterij. Camera lijkt tot nu toe ook prima ( ik ben wel heel weinig gewend dus ik vind het al snel mooi ) en de vingerafdrukscanner is goed. Ook is hij niet te groot 5.7 inch. Mijn moeder had de Samsung A 50 gekocht en die vond ik echt erg onhandig vasthouden. Deze gaat net en ik typ eindelijk eens zonder teveel fouten.
Hij is ook lekker snel. Ik zou hem aanraden. Al vond ik het eng om van Nokia naar Motorola te gaan. Tot nu toe zeer tevreden.

Succes met je zoektocht! Ik hoop dat je snel wat vindt!
Alle reacties Link kopieren
ik zat juist naar de e6 plus te kijken maar inderdaad van je merk afstappen is eng :hihi:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Daar heb ik ook naar gekeken en bij MediaMarkt vast gehad maar die moest je van links naar rechts swipen ipv van onder naar boven zoals ik gewend ben met mijn Nokia dus daarom toch de G6 play. De batterij van de G6 play is ook veel beter.
Ik zou ze gewoon eens proberen bij MediaMarkt en kijken welke het lekkerst voelt in je hand.
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
15-01-2020 15:32
Doe ff normaal zeg, zou jij dat leuk vinden!?
Als je bezig bent maak je t toch eerst af
Tja, ik ben soms heel wat langer weg dan 20 minuten voor ik bij je terug kom. Dan moet er een cliënt met bloedspoed geholpen worden, of worden afgelegd omdat de dood is vastgesteld. Dan heb je toch echt pech en kun je wachten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
16-01-2020 08:49
Niet lullig bedoelt maar maak jij je ooit wel eens ergens niet druk om? Erger je je wel eens niet aan iets? Lijkt me doodvermoeiend om zo negatief in het leven te staan. Loslaten zou je een hoop energie opleveren.

Ontopic: wat een geweldige nieuwe telefoon. Jij mag blijven. :proud:

Haha, zeg je dat ook lemoos2?
Aan haar berichten te lezen ergert zij zich ook overal aan ;)
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
16-01-2020 10:23
Tja, ik ben soms heel wat langer weg dan 20 minuten voor ik bij je terug kom. Dan moet er een cliënt met bloedspoed geholpen worden, of worden afgelegd omdat de dood is vastgesteld. Dan heb je toch echt pech en kun je wachten.
Dat is heel wat anders...
Ik had het over een monteur!
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
16-01-2020 10:49
Dat is heel wat anders...
Ik had het over een monteur!
Ook die hebben wel eens een spoedoproep.

Ja ja, leuk dat ik in een ander team zat vandaag, maar wat jammer dat dit team veel minder collegiaal is...
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
16-01-2020 11:07
Ook die hebben wel eens een spoedoproep.

Ja ja, leuk dat ik in een ander team zat vandaag, maar wat jammer dat dit team veel minder collegiaal is...
Dit, leer eens relativeren joh.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
16-01-2020 11:07
Ook die hebben wel eens een spoedoproep.

Ja ja, leuk dat ik in een ander team zat vandaag, maar wat jammer dat dit team veel minder collegiaal is...
Het was geen spoed, hij ging alleen maar naar zijn collega beneden in de hal
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
16-01-2020 12:32
Het was geen spoed, hij ging alleen maar naar zijn collega beneden in de hal
die collega belt niet voor jan lul he, die monteur zal vast zelf ook liever het ene afwerken voor het volgende, maar als je hulp ineens hard nodig is, is dat vooral minder prettig voor de werkende de onderbreking, maar het kan gebeuren.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven