Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Net heeft een heel lieve vrouw van de vrijwilligerswinkel wat boodschappen voor me gedaan en heeft aangeboden dat wekelijks voor me te doen.
Het is onder omstandigheden zoals deze crisis dat het beste in veel mensen bovendrijft en behalve dankbaar word ik daar heel blij van.

Hulde aan alle vrijwilligers in deze barre tijd.
Alle reacties Link kopieren
Niet te hard roepen, want anders is het morgen weer drama. Maar vandaag ging het grotendeels gewoon goed. Kinderen (muv puber) die zonder morren aan t werk gingen en hun taken deden.

Puber moet alleen erg oppassen. Hele dag niks uitgevreten net als de rest van de week eigenlijk. En nu moet hij vanavond en morgen al zijn taken doen. :facepalm:
Soms wil ik het verstand er wel in slaan.
pepexx schreef:
19-03-2020 15:50
Om groeps immuniteit te creëren moet 50 tot 60% het virus krijgen/oplopen.
Hoe doe je dat als je elkaar moet mijden als de pest?

Doordat 50 tot 60% zich daar niet aan houdt? :sarcastic:
AccioAvocado schreef:
19-03-2020 14:54
Ik voel me echt somber, en nu baal ik ontzettend dat ik niet eens mijn mam een knuffel kan geven straks (beide risicogroep). Mag ik even een potje janken?
Jazeker!!

Ik stuur je een virtuele hug.
Daar heb je niks aan, maar toch.
Hier zijn we met z’n drieën.
Moeder (67), dochter (5) en ik. Moeder is heel fit. Ik minder. Hopelijk slaan we er ons doorheen. Zo niet, dan fijn dat we nu bij elkaar zijn.

We zijn trouwens heel voorzichtig. Komen alleen buiten voor wandeling.
En ondertussen ben ik ontzettend nijdig op al die mensen die mij drie weken geleden afdeden als een neuroot, terwijl ze zelf lacherig deden over maar een griepje.
En hou ik mijn mond maar over wat ik vind van die amoebes die daar nu nog steeds zo over denken en/of naar handelen. Daar heb ik wel bepaalde gedachtes over ja.
....
anoniem_203514 wijzigde dit bericht op 20-03-2020 02:15
99.17% gewijzigd
Nee meid, jij hebt geen vooruitziende blik. Je bent gewoon een wijf dat niets beters te doen heeft dan met soortgenoten de godganse dag op FB te hangen en elkaar het ene na het andere fake news bericht toe te sturen en te liken.
En nee, je bent ook niet slim. Jij en jouw medehysterica hebben lopen hamsteren terwijl de rest gewoon aan het werk was want wederom, de hele dag geen klote te doen. Lekker een extra probleem creëren. En ineens kon je kilo’s wc-papier en blikvoer dragen zonder ter plekke dood neer te vallen van de inspanning. Jij bent een nog veel erger gevaar dan dat virus.

En dan zit je nu wat te videobellen naar mij voor een blikopener. Of ik die even wil komen brengen want oh de inspanning en het risico. Fuck off en hamster de volgende keer diepvriesvoer in zakken en dozen.
Pffff, ik werk thuis maar word een paar keer per dag gebeld met de vraag "hoe het gaat". (Nou ja, hetzelfde als een paar uur geleden hè?!)
Zelf niets te doen, dus een ander dan maar lastig vallen ofzo :facepalm: (Of zou het wantrouwen zijn?)
Ga je weer met die takkeherrie. Er wonen hier nog meer mensen! Ik begrijp dat je heel erg baalt dat je niet kunt werken tijdelijk maar pas je gewoon aan, dat doet de rest ook. Prima dat je muziek draait maar doe dat op een normaal volume. Ik begrijp sommige mensen wel, die klagen over geluidsoverlast.
hou is op met vraag of je wel of niet moet sluiten!!!!! of gebruik anders de zoekfunctie gezeik :swear:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Helaas vandaag toch weer te dicht bij mijn collega gezeten. Hopelijk denk ik er volgende keer beter om.

Het lijkt soms nog steeds een boze droom dat Corona virus.
Ik kan het maar niet begrijpen dat iemand een hondje koopt en er vervolgens geen aandacht aan besteed. Die lieve schat is zindelijk en kan aan een riem mee lopen maar daar is dan ook álles mee gezegd. Arm ding.
Ze zit vol met wormen, heeft ontstoken oren en flinke diarree (door de wormen?). Waarom doe je dit een hond aan?

We gaan er alles aan doen om je beter te maken lieve hondje. Je verdiend alle liefde die je van ons gaat krijgen :love:
Aardbei-banaan schreef:
19-03-2020 21:26
Ik kan het maar niet begrijpen dat iemand een hondje koopt en er vervolgens geen aandacht aan besteed. Die lieve schat is zindelijk en kan aan een riem mee lopen maar daar is dan ook álles mee gezegd. Arm ding.
Ze zit vol met wormen, heeft ontstoken oren en flinke diarree (door de wormen?). Waarom doe je dit een hond aan?

We gaan er alles aan doen om je beter te maken lieve hondje. Je verdiend alle liefde die je van ons gaat krijgen :love:
Fijn dat dit hondje een kans krijgt. Bedankt! En diegene die dit hondje dit heeft aangedaan mag van mij creperen. Bah, zo'n hekel aan zo'n mensen.
Lekker op Facebook lopen janken dat je vakantie naar Italie niet door kan gaan. Over een paar weken weet je zelf ook waarom. Echt, houd je bek.
Marquise schreef:
18-03-2020 13:54
Mijn allerliefste, mijn engel, mijn hoop in donkere dagen... Je kunt die tele-vergadering ook prima doen zonder in de microfoon te blèren. Of ze nu in Liège of Gent zitten, die microfoon werkt gewoon hetzelfde he?
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een gekkenhuis op dit moment. Zondag dacht ik nog wat moet ik in vredesnaam doen met al die tijd? Nou het is opgelost hoor! Morgen me eerst maar eens in de voeselketenstrijd begeven. I wish me luck.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
19-03-2020 23:20
Wat een gekkenhuis op dit moment. Zondag dacht ik nog wat moet ik in vredesnaam doen met al die tijd? Nou het is opgelost hoor! Morgen me eerst maar eens in de voeselketenstrijd begeven. I wish me luck.
“Hap”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Roosh schreef:
19-03-2020 22:22
Fijn dat dit hondje een kans krijgt. Bedankt! En diegene die dit hondje dit heeft aangedaan mag van mij creperen. Bah, zo'n hekel aan zo'n mensen.
Ja je kan je niet voorstellen dat mensen dat dieren aan doen he :( gelukkig is ze nu veilig bij ons en heeft ze nog een lekker hondenleven te gaan.
Pfff ik kan beter een luchtbed met slaapzak op het werk neerleggen ( gesloopt te veel uren gedraaid ) dus mensen ga alsjeblieft morgen niet weer hamsteren zodat wij 1 nacht en dag bij ons gezin kunnen zijn en op adem kunnen komen.
Man, man, man wat een achterlijk klotevolk loopt er los in de supermarkt. Ik snap dat het niet heel makkelijk is om voldoende afstand te houden, zeker als het drukker is dan normaal.
Maar echt, probeer het tenminste!
Want dat doe je niet alleen voor jezelf, dat doe je voor je medemens, voor de mensen die zich het schompes werken in ziekenhuizen in de hoop dat er niet zo'n grote piek komt in besmettingen dat mensen helemaal niet meer geholpen kunnen worden, voor die oudere, kwetsbare mensen.
Maar nee, in ieder geval proberen afstand te houden is al teveel gevraagd. Want oh oh oh, wat zijn jullie toch stoer, met je nonchalante houding van "mij gebeurt niets", en als ik vraag afstand te houden "stel je niet aan". Ik weet niet of jullie nou zo dom zijn, of te arrogant, of simpelweg schijt hebben aan anderen, maar ik man wat heb ik een hekel aan jullie mentaliteit.
En voor die ene achterlijke debiel die me niet alleen meewarig aankeek toen ik haar vroeg afstand te houden, maar nog een beetje dichterbij kwam en me een schouderklopje gaf: door mensen zoals jij ga ik langzaam denken dat een lockdown heel verstandig is. Niet omdat dat de enige oplossing is perse. Maar omdat mensen zoals jij geen enkele verantwoordelijkheid willen nemen. Bah.
IJsfabrikant Holiday Ice, onder meer bekend van de populaire Raket, brengt snoepjes van Redband en Venco in de handel in de vorm van ijsjes. Het gaat om Dropfruit Duo’s en Schoolkrijt die in ijsvorm verschijnen.

Als dit een 1 aprilgrap is vind ik hem erg misplaatst in deze tijd.
geneet van 't laeve
Buurvrouw boven mij, zou je alsjeblieft op willen houden met schreeuwen naar je kinderen. Ze zitten al in een veel te klein huis, emoties gaan alle kanten al op bij de jongste en er is veel ruzie omdat ze te dicht op elkaars lip zitten, maar doe er zelf dan ook niet aan mee. Ik moet de hele dag nog naar het gejengel luisteren. Ik kan ook niet zomaar even weg. Hou rekening met de rest van de flat alsjeblieft
Baankje1 schreef:
20-03-2020 09:10
IJsfabrikant Holiday Ice, onder meer bekend van de populaire Raket, brengt snoepjes van Redband en Venco in de handel in de vorm van ijsjes. Het gaat om Dropfruit Duo’s en Schoolkrijt die in ijsvorm verschijnen.

Als dit een 1 aprilgrap is vind ik hem erg misplaatst in deze tijd.

Is geen 1 april grap
Al gezien bij de ah

Afbeelding

Afbeelding

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... ijt-ijsjes

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... duo-ijsjes
Wraaaaa!!!!
Als je gezond bent is er geen enkele reden om niet bij een ander gezond mens op bezoek te gaan. Je hoeft me dus niet elke keer te appen, buuv, als je me de deur uit ziet gaan, of als er iemand bij mij naar binnen komt.
Ik kom heus niet naar jou toe, domme doos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven