Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
De zon zorgt nog niet voor de extra energie waar ik op hoopte... Vanmorgen stond ik nog op met een gelukkig is het woensdag bijna op de helft... Oh wacht shit.. gevoel... En inmiddels voelt het als donderdagavond :sigh:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Doe het maar gewoon, daar word je een heel stuk gelukkiger van en je weet het:
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.
Ik heb je meegenomen naar Parijs, Berlijn, Rome, Pisa, Florence, Venetië, Kopenhagen en ga maar door. En dan schrijf je in dat boekje bij ‘de mooiste stad vind ik’...Rotterdam??? Ik heb gefaald als ouder.
Okay... Ik was hartstikke blij dat we een deal hadden! Dankzij je moeder! En gisteravond kom je er ineens mee dat iemand anders met een hoger bod is gekomen en vraag je of ik daar ook mee akkoord ga. Ik ben ermee akkoord gegaan omdat we het wel echt nodig hebben en ik me voor het blok voelde staan. Maar ik vind dit niet netjes van jou. Wij hadden een deal.
lemoos2 schreef:
08-04-2020 02:50
Ik heb je meegenomen naar Parijs, Berlijn, Rome, Pisa, Florence, Venetië, Kopenhagen en ga maar door. En dan schrijf je in dat boekje bij ‘de mooiste stad vind ik’...Rotterdam??? Ik heb gefaald als ouder.
:-D
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
lemoos2 schreef:
Kind naam mijn hart! De enige Nederlandse stad met een skyline! De combinatie van moderne stad en wereldhaven. :love:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lemoos2 schreef:

:rofl:
Dat jij die grap niet leuk vind, hoef je mij toch niet compleet af te fakkelen op de app,
Samen met jouw “maatje”.
Haal ik de grap van de app af, ben je nog pissiger,want de mening van naderen die het jog niet hadden gelezen was ook belangrijk.
Troost je, die vonden het schitterend, de grap.
Mijn hele eetpatroon en ritme raakt ontregeld doordat jullie perse zo vroeg moeten beginnen! En zég het vooraf even als mijn huis later aan de beurt is. Komt het niet in jullie op dat er ook mensen zijn die uitslapen als ze vrij zijn?
Ik vind dat afstand houden met de hulp vreselijk ongezellig.
Zit ik daar buiten te wachten tot de kamer klaar is. Pfff.
Ze was het met me eens, heel ongezellig.
Nee, ik heb geen zin om gestresst te raken. Ja, het is enorm druk, maar dat betekent niet dat ik mijn pauze opgeef om maar door te buffelen. Want als ik dat doe, is het nog steeds enorm druk en wordt mijn productiviteit alleen maar lager. Dus nee, ik ga niet in mijn pauze met je videobellen, ik ga zo lekker een rondje lopen. En dat het daarvoor te druk is volgens jou, jammer dan...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Volgens mij heb ik last van een midlife crisis. Het feit dat mijn kleine broertje elk moment vader kan worden brengt heel wat los bij me. Ik voel me oud en het feit dat ik zelf nooit kinderen zal krijgen ( wil ik ook niet hoor ) komt ineens even hard binnen. Het is mijn eigen bewust keuze om geen moeder te willen worden, altijd al geweest maar toch, nu die kleine straks komt besef ik me echt dat ik dat nooit zal ervaren allemaal. Die onvoorwaardelijke liefde niet zal kennen.

Dat ik later maar mag hopen dat mijn neefje me op komt zoeken als ik oud ben want eigen kinderen of kleinkinderen komen er gewoon niet. Heel vreemd, maar ineens voelt dat als een soort leegte.
Ik denk dat ik gewoon teveel tijd aan mijn handen heb. :@@:
Nou, als dat geen scherp afgestelde intuïtie is, dan weet ik het niet meer.
Ik loop doelloos naar de keuken en op het moment dat ik daar aankom schiet, door de hoge druk van het sop, de afvoerslang van de vaatwasser over de rand van de wasbak en valt op de grond.
Met een onovertroffen snoekduik pak ik de slang en leg hem weer in de wasbak en zet hem vast onder het gewicht van een steelpan.
Moest wel wat sop ruimen, maar dat was zo gebeurd.
Moet er niet aan denken wat er met m'n mooie vloer zou zijn gebeurd als ik er niet bij was geweest. @(
Cateautje schreef:
08-04-2020 12:11
Ik loop doelloos naar de keuken en op het moment dat ik daar aankom schiet, door de hoge druk van het sop, de afvoerslang van de vaatwasser over de rand van de wasbak en valt op de grond.
Met een onovertroffen snoekduik pak ik de slang en leg hem weer in de wasbak en zet hem vast onder het gewicht van een steelpan.
Moet er niet aan denken wat er met m'n mooie vloer zou zijn gebeurd als ik er niet bij was geweest. @(
Je bent gewoon superpowers aan het ontwikkelen! :jump:
Dus wat zegt jouw intuitie over de komende trekking van de staatsloterij????
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
08-04-2020 12:19
Je bent gewoon superpowers aan het ontwikkelen! :jump:
Dus wat zegt jouw intuitie over de komende trekking van de staatsloterij????
Jawel, sinds ik het intoetsie noem vecht het terug. ;-)

Was dat maar waar hè? :-D
@Madrid87: Is het ook niet een soort opkijken tegen je broer? Ik heb dat als ik leeftijdsgenoten van vroeger tegenkom die nu kids hebben. Het gevoel dat zij meer ontwikkeld zijn dan ik. Terwijl ik ook heel mijn leven al weet dat ik ze niet wil. Overigens voel ik me juist jonger, kinderlijker dan hen.
hondenmens wijzigde dit bericht op 08-04-2020 12:29
10.46% gewijzigd
Madrid87 schreef:
08-04-2020 12:03
Volgens mij heb ik last van een midlife crisis. Het feit dat mijn kleine broertje elk moment vader kan worden brengt heel wat los bij me. Ik voel me oud en het feit dat ik zelf nooit kinderen zal krijgen ( wil ik ook niet hoor ) komt ineens even hard binnen. Het is mijn eigen bewust keuze om geen moeder te willen worden, altijd al geweest maar toch, nu die kleine straks komt besef ik me echt dat ik dat nooit zal ervaren allemaal. Die onvoorwaardelijke liefde niet zal kennen.

Dat ik later maar mag hopen dat mijn neefje me op komt zoeken als ik oud ben want eigen kinderen of kleinkinderen komen er gewoon niet. Heel vreemd, maar ineens voelt dat als een soort leegte.
Ik denk dat ik gewoon teveel tijd aan mijn handen heb. :@@:

:hug:

Denk er over een paar weken nog maar eens aan terug als je broertje klaagt over de slapeloze nachten en poepluiers. ;-)
Cateautje schreef:
08-04-2020 12:23
Jawel, sinds ik het intoetsie noem vecht het terug. ;-)

Was dat maar waar hè? :-D
Nou ja, ik zou het bij een veilige: 'de jackpot gaat niet op jouw lot vallen' houden. :biggrin:

@Madrid, ik herken het wel hoor. Bij mijn nieuwe werkgever kom ik ineens veel mensen van mijn leeftijd tegen die echt al een carrière hebben. Die ambieer ik ook echt niet, maar soms is het best even slikken.
Lamlul!! Dat je nou onze vader, onze stiefvader en mij in de steek laat, daar kunnen we wel mee omgaan. Maar zelfs je eigen dochter. Kind heeft al zo'n vreemde jeugd en dat laat je haar nog in de steek ook. Dan ben je echt een lamlul!
Cateautje schreef:
08-04-2020 12:11

Moet jij de slang van je vaatwasser in je wasbak hangen? Wat onhandig. Waarom laat je dat niet aansluiten op de afvoer van je wasbak? Daar zijn gewoon koppelstukken voor:

Afbeelding
RikM schreef:
08-04-2020 12:42
Moet jij de slang van je vaatwasser in je wasbak hangen? Wat onhandig. Waarom laat je dat niet aansluiten op de afvoer van je wasbak? Daar zijn gewoon koppelstukken voor:

Afbeelding
Dat vind ik heel erg lief van je en het ziet er heel eenvoudig uit, maar helaas moeten er dan gaten in het keukenblok worden geboord op zichtbare plekken en ik denk dat de huisbaas daar niet blij van wordt. De vaatwasser bevindt zich daar waar het keukenblok tegen de muur staat.

Dit was een eenmalig ongelukje, nu ik weet wat de oorzaak is.

Is overigens niet onhandig hoor, het is een kwestie van 5 seconden. :)

Ik ben te blij met mijn vaatwasser om daar druk over te doen.
Hondenmens, zou kunnen hoor. Ik kijk al heel lang tegen hem op. Hem gaat bijna altijd alles voor de wind en ik was eigenlijk altijd een beetje het mislukkelingetje van de familie. Nog steeds trouwens.

Ik denk dat het ook komt omdat het een hoop herinnering terugbrengt naar bijna tien jaar geleden toen ik ook zwanger was maar het in een miskraam uitliep. Ik denk nog best vaak aan hoe naders mijn leven geweest was als ik toen wel dat kindje gehad had. Op dat moment wilde ik het wel heel graag dus het deed me veel verdriet. Ik heb daarna ook echt besloten dat ik mezelf dat niet meer aan wilde doen, die pijn en dat ik dus nu echt zeker nooit meer kinderen zou nemen.
En ik sta er nog steeds achter, 100% want ik ben helemaal geen kindermens en ik ben heel happy kindvrij en benijd mensen met kinderen vaak niets.
Maar toch begint het nu een beetje te borrelen bij me, nu die kleine er bijna is. Misschien ook gewoon omdat ik me bedenk dat dat ook mijn leven had kunnen zijn als het niet mis gegaan was voor me. Daarom zeg ik: het zal wel een midlife crisis zijn haha.

Diana, heel herkenbaar, ik voel me ook vaak geintimideerd door mensen met een echte carriere. De mijne stelt niets voor en ik ben net mijn uitzendbaan kwijt geraakt door de Corona dus ik moet ook weer van voor af aan beginnen en dat geeft ook een hoop stress en denkwerk.
Ik hoop dat je je snel thuis gaat voelen op je nieuwe werk. :hug:

Rik, ja zo kijk ik er ook meestal gewoon tegenaan hoor. Ik behoud mijn nachtrust lekker en mijn vrijheid, die zou ik niet graag opgeven. Ik zie zat voordelen van het niet hebben van kinderen. Maar om de een of andere manier zijn die vandaag was wazig. (6)
Madrid87 schreef:
08-04-2020 12:49
Rik, ja zo kijk ik er ook meestal gewoon tegenaan hoor. Ik behoud mijn nachtrust lekker en mijn vrijheid, die zou ik niet graag opgeven. Ik zie zat voordelen van het niet hebben van kinderen. Maar om de een of andere manier zijn die vandaag was wazig. (6)

Snap ik hoor, ik had die gevoelens ook toen ik voor het eerst oom werd. Komt goed. :)
Buurtjes, jullie zijn lieve mensen maar we zitten nu al 3 dagen in de "Heel Holland Luistert naar deze RadioN-HELL ellende in de achtertuin"

Ff een andere zender aub. :frusty:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Madrid87 schreef:
08-04-2020 12:49
Hondenmens, zou kunnen hoor. Ik kijk al heel lang tegen hem op. Hem gaat bijna altijd alles voor de wind en ik was eigenlijk altijd een beetje het mislukkelingetje van de familie. Nog steeds trouwens.

Ik denk dat het ook komt omdat het een hoop herinnering terugbrengt naar bijna tien jaar geleden toen ik ook zwanger was maar het in een miskraam uitliep. Ik denk nog best vaak aan hoe naders mijn leven geweest was als ik toen wel dat kindje gehad had. Op dat moment wilde ik het wel heel graag dus het deed me veel verdriet. Ik heb daarna ook echt besloten dat ik mezelf dat niet meer aan wilde doen, die pijn en dat ik dus nu echt zeker nooit meer kinderen zou nemen.
En ik sta er nog steeds achter, 100% want ik ben helemaal geen kindermens en ik ben heel happy kindvrij en benijd mensen met kinderen vaak niets.
Maar toch begint het nu een beetje te borrelen bij me, nu die kleine er bijna is. Misschien ook gewoon omdat ik me bedenk dat dat ook mijn leven had kunnen zijn als het niet mis gegaan was voor me. Daarom zeg ik: het zal wel een midlife crisis zijn haha.

Diana, heel herkenbaar, ik voel me ook vaak geintimideerd door mensen met een echte carriere. De mijne stelt niets voor en ik ben net mijn uitzendbaan kwijt geraakt door de Corona dus ik moet ook weer van voor af aan beginnen en dat geeft ook een hoop stress en denkwerk.
Ik hoop dat je je snel thuis gaat voelen op je nieuwe werk. :hug:

Je bent geen mislukkeling. Je bent een leuk en warm mens ( van wat ik via het forum in kan schatten). Niet te min over jezelf denken, dat heb je echt niet verdiend.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven