Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

donderdag 9 april 2020 om 09:18
Haha zeker, maar van mij mag hij echt morgen wel komen. Ik heb wel behoefte aan wat goed nieuws en kan niet wachten om hem te zien en erachter te komen hoe hij heet.
Ontopic: zo geen zin om vandaag die auto's te moeten wassen. Bleh. Moet ongesteld worden, ruk geslapen en hoofdpijn. Ik heb echt nergens zin in vandaag.

Ontopic: zo geen zin om vandaag die auto's te moeten wassen. Bleh. Moet ongesteld worden, ruk geslapen en hoofdpijn. Ik heb echt nergens zin in vandaag.
donderdag 9 april 2020 om 10:47
dikkeMadrid87 schreef: ↑08-04-2020 12:03Volgens mij heb ik last van een midlife crisis. Het feit dat mijn kleine broertje elk moment vader kan worden brengt heel wat los bij me. Ik voel me oud en het feit dat ik zelf nooit kinderen zal krijgen ( wil ik ook niet hoor ) komt ineens even hard binnen. Het is mijn eigen bewust keuze om geen moeder te willen worden, altijd al geweest maar toch, nu die kleine straks komt besef ik me echt dat ik dat nooit zal ervaren allemaal. Die onvoorwaardelijke liefde niet zal kennen.
Dat ik later maar mag hopen dat mijn neefje me op komt zoeken als ik oud ben want eigen kinderen of kleinkinderen komen er gewoon niet. Heel vreemd, maar ineens voelt dat als een soort leegte.
Ik denk dat ik gewoon teveel tijd aan mijn handen heb.![]()

een oud collega van mij heeft ook geen kinderen maar ze heeft wel 2 nichtjes die echt dol op haar zijn, en met wie ze een soort grote zussenband heeft.
ik zit een beetje met het zelfde, mijn zusje is ook zwanger, en dat steekt ook behoorlijk. ik ben wel heel blij voor haar en verheug mij er ook op.
ik heb een kinderwens, maar dat zit er nu niet in, ben ook mijn baan kwijt door corona en ja geen idee hoelang dit gezeik gaat duren, + ik ben al 33 wil eigenlijk niet meer wachten, maar vriend werkt een beetje tegen.

on topic: gloeiende gloeiende......., yogurt is op

Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 9 april 2020 om 13:48
Mens, volgens mij was de regel dat kinderen naar buiten mogen als er ook een ouder bij is om toezicht te houden. Toezicht houden vanaf het balkon en je kinderen waarschuwen om afstand te houden is geen toezicht houden, dat is aso gedrag en niet echt opvoedend. Ga gewoon met je luie reet in de speeltuin zitten en waarschuw ze daar dat ze afstand moeten houden.

donderdag 9 april 2020 om 14:34
Mijn liefste kind, ik weet dat je verjaardag er zit aan te komen en ja het is verschrikkelijk sneu dat niemand kan komen, en ja ik begrijp ook dat het op die leeftijd moeilijk te vatten is. Maar zowel ik als je vader doen er werkelijk alles aan om het alsnog fijn te maken. Je maakt van alles een drama en luistert niet, daagt uit, valt me zelfs fysiek aan en hoewel ik echt snap vanwaar het komt, heb ik het onwaarschijnlijk moeilijk om kalm te blijven.

donderdag 9 april 2020 om 17:55
He jammer nou. Ik was van plan om er eentje naar je te sturenhondenmens schreef: ↑09-04-2020 17:47Hou eens op met al die filmpjes, plaatjes en knuffels op Facebook naar me te sturen. Ik vind dat stom.

donderdag 9 april 2020 om 18:02
Eentje kan nog wel. Maar sommigen sturen alleen maar zulke dingen en zeggen of vragen verder nooit iets. Dan denk ik: Waarom heeft die me dan toegevoegd?Kwebbeltje91 schreef: ↑09-04-2020 17:55He jammer nou. Ik was van plan om er eentje naar je te sturen![]()

donderdag 9 april 2020 om 23:47
Dat je zonder het te lezen iemand met een ellenlang verhaal quote ( in een topic waar dat gangbaar is ) en schrijft: vooral dit.
Totaal gebrek aan fatsoen en tegen de principes. Gedaan omdat vooral ik zelf dit wel humor vind, wat het niet is natuurlijk. Vooral hopend ook dat het werkt als olie op een vuur.
Totaal gebrek aan fatsoen en tegen de principes. Gedaan omdat vooral ik zelf dit wel humor vind, wat het niet is natuurlijk. Vooral hopend ook dat het werkt als olie op een vuur.

vrijdag 10 april 2020 om 00:25
Beetje raar dat je dit 'grapje' doet op een volstrekt normale en goed verwoorde post.RocketScienceFiction schreef: ↑09-04-2020 23:47Dat je zonder het te lezen iemand met een ellenlang verhaal quote ( in een topic waar dat gangbaar is ) en schrijft: vooral dit.

vrijdag 10 april 2020 om 00:32
Staat er al hè. De grap bestaat voor een deel uit het niet lezen en wel wat roepen. Vond ik toen leuk. Nu spijt natuurlijk. Te laat.Het-groepje schreef: ↑10-04-2020 00:25Beetje raar dat je dit 'grapje' doet op een volstrekt normale en goed verwoorde post.
vrijdag 10 april 2020 om 08:15
Ik mag niet klagen, echt niet! We zijn niet ziek, ook geen zieken in omgeving. We hebben werk en inkomen, een ruim huis en het is mooi weer...
Maar als ik lees over al die doden..en dat dit stomme gedoe nog wel even zal duren dan vindt er soms even kortsluiting plaats in mijn hoofd. Ik wil dit niet meer, ik wil gewoon. En even mijn moedertje een knuffel geven...
Maar als ik lees over al die doden..en dat dit stomme gedoe nog wel even zal duren dan vindt er soms even kortsluiting plaats in mijn hoofd. Ik wil dit niet meer, ik wil gewoon. En even mijn moedertje een knuffel geven...
Ozo.

vrijdag 10 april 2020 om 11:36
Ik heb iemand die dat op de app doet en blijft doen, het zijn ook van die nutteloze dingen en flauwe grappen. Ik heb zijn meldingen uitgezet.hondenmens schreef: ↑09-04-2020 17:47Hou eens op met al die filmpjes, plaatjes en knuffels op Facebook naar me te sturen. Ik vind dat stom.
Ik verlang zo naar die massage!!!!!! Eindelijk had ik weer eens een financiële meevaller en daardoor een massage in het vooruitzicht. Het komt wel zodra het kan maar m’n lichaam wil het nu!

vrijdag 10 april 2020 om 11:51
Verwen jezelf met een heerlijke luxe bodylotion.nimue_iparis schreef: ↑10-04-2020 11:36Ik heb iemand die dat op de app doet en blijft doen, het zijn ook van die nutteloze dingen en flauwe grappen. Ik heb zijn meldingen uitgezet.
Ik verlang zo naar die massage!!!!!! Eindelijk had ik weer eens een financiële meevaller en daardoor een massage in het vooruitzicht. Het komt wel zodra het kan maar m’n lichaam wil het nu!

vrijdag 10 april 2020 om 12:31
Oh, ik dacht al dat ik iets verkeerd had gedaan, maar dit is algemeen zo dus?
Balen zeg.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.

vrijdag 10 april 2020 om 16:15
Ik ook.hondenmens schreef: ↑09-04-2020 17:47Hou eens op met al die filmpjes, plaatjes en knuffels op Facebook naar me te sturen. Ik vind dat stom.