Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Stom lijf! Al 2 weken slik ik ontstekingsremmers,waarom dan gisteravond plots een hele heftige allergische reaktie,dacht dat ik dood ging! Ambulance voor de deur,kinderen in paniek,ben zo klaar met de lichamelijke ellende!
coetje schreef:
25-05-2020 10:01
Stom lijf! Al 2 weken slik ik ontstekingsremmers,waarom dan gisteravond plots een hele heftige allergische reaktie,dacht dat ik dood ging! Ambulance voor de deur,kinderen in paniek,ben zo klaar met de lichamelijke ellende!
Ik snap je maar al te goed. :|

Mijn grote wens is dat ik gedemonteerd word, dat alles wordt opgeknapt en geolied en alles weer in elkaar wordt gezet en dat ik dan klaar ben voor een nieuwe start. :sigh:
Neeeeehhhh :'(
Had ik voor vandaag eindelijk mijn kappersafspraak ingepland, loop ik sinds vanochtend de hele tijd te hoesten :cry:
Wat is dit een k*tjaar zeg. Het begon zo mooi, maar de laatste weken is het echt een opeenstapeling van een bepaald virus en sterfgevallen. Ik hoop dat het de komende weken rustiger gaat worden..
Klote bekkenpijn, kind kom er maar uit hoor.
Kwebbeltje91 schreef:
25-05-2020 09:43
Ik moet hem nog terugkijken. Maar ik kijk vooral voor Ryanne ;)

Ryanne was ontzettend leuk!!
Cateautje schreef:
25-05-2020 09:30
Ben steeds veel te vroeg wakkerrrr............ :(
Wanneer het s'ochtends zo vroeg licht wordt, heb ik dat ook. Bij mij helpt het mijn kamer zo goed mogelijk te verduisteren
Anijsje0123 schreef:
25-05-2020 18:16
Ryanne was ontzettend leuk!!
Mooi!
kerst schreef:
25-05-2020 09:54
Ach ze is gewoon erg onzeker. Zo jong en dan al zo bekend.
Niet iedereen kan daarmee gelijk dealen.
Ik vroeg me wel af of die haarkleur van haarzelf is?

Da's waar en zag ook wel dat het onzekerheid is maar toch gaan mijn nekharen er van overeind staan.

Ik denk niet dat het pikzwarte haar van haarzelf is
Alle reacties Link kopieren
Buurman, ik weet dat je graag weer naar de sportschool wil en ik gun je jouw 2x touwtjespringen per dag.

Maar wil je alsjeblieft een constant tempo aanhouden? Ik ga toch onbewust meeluisteren met dat boing-boing-boing en ben dan is het best irritant als het ritme stokt :hyper:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
25-05-2020 18:20
Buurman, ik weet dat je graag weer naar de sportschool wil en ik gun je jouw 2x touwtjespringen per dag.

Maar wil je alsjeblieft een constant tempo aanhouden? Ik ga toch onbewust meeluisteren met dat boing-boing-boing en ben dan is het best irritant als het ritme stokt :hyper:
Op de muur bonken en roepen: Oi, je bent uit de maat of Oi, je moet nog 2 minuten, dus doooooorrr!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
25-05-2020 18:22
Op de muur bonken en roepen: Oi, je bent uit de maat of Oi, je moet nog 2 minuten, dus doooooorrr!

Ik dacht er vandaag nog wel even aan om als zijn persoonlijke fitnesscoach op te treden: Hup, hup, hup! Tempo! Sneller!
:rofl:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
25-05-2020 10:25
Neeeeehhhh :'(
Had ik voor vandaag eindelijk mijn kappersafspraak ingepland, loop ik sinds vanochtend de hele tijd te hoesten :cry:
Dat is inderdaad wel een beetje zuur.
Alle reacties Link kopieren
Doe toch normaal mens en zet die fokking scooter uit als je weer een uur moet kleppen over hoe verschrikkelijk al die maatregelen jou wel niet treffen i.p.v. dat ding te laten lopen en daarboven uit krijsen met die grafstem van je.
Nee heb je, ja kun je krijgen
kerst schreef:
25-05-2020 09:50
Ik vind het heerlijk.
Vanmorgen om 7.30 uur wakker geworden uit mezelf.
Om die tijd wakker worden lijkt me ook heerlijk. Maar dat is niet vroeg! Ik zit al op de fiets naar werk dan.
Alle reacties Link kopieren
misschien moet je gewoon zeggen dat op moeten houden met hun gedwing gewoon duidelijk zijn :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik had gehoopt.... nee.... ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat bij de komst van een kleinkind, de zon weer zou gaan schijnen bij jullie. Ik heb altijd gedacht dat het een beetje een grijze tijd voor jullie was. Wij allemaal groot, maar lange tijd nog geen kleinkinderen op komst.

Ik ben zo diep, diep teleurgesteld vandaag dat het eigenlijk allemaal nog dezelfde ellende is. Weeeeeer datzelfde verhaal bij de koffie. Ik had gehoopt dat in deze nieuwe fase de dingen minder zwaar zouden zijn. Besef nu dat vanaf nu totdat jullie 100 zijn gewoon hetzelfde liedje blijft.

(overigens is het kleinkind niet mijn kind)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
25-05-2020 21:07
Om die tijd wakker worden lijkt me ook heerlijk. Maar dat is niet vroeg! Ik zit al op de fiets naar werk dan.
Bikkel
Waarom kun je met smartphones tegenwoordig elk vliegtuig op de wereld live volgen, snapchatten, instagrammen, kan je telefoon muziek luisteren en je vertellen welk nummer het is, je hartslag bijhouden, je calorieen tellen.

Maar gewoon ouderwets bellen gaat anno 2020 in de helft van de gevallen nog gewoon slecht!!! En dat in de randstad. Vaak wegvallende stemmen, ''ik hoor je slecht'', ''houd je telefoon eens goed bij je mond'', een nummer draaien, dat het dan twee minuten stil blijft en dat het dan pas een keer begint te draaien. Ongelooflijk!
Karratha schreef:
26-05-2020 11:03
Waarom kun je met smartphones tegenwoordig elk vliegtuig op de wereld live volgen, snapchatten, instagrammen, kan je telefoon muziek luisteren en je vertellen welk nummer het is, je hartslag bijhouden, je calorieen tellen.

Maar gewoon ouderwets bellen gaat anno 2020 in de helft van de gevallen nog gewoon slecht!!! En dat in de randstad. Vaak wegvallende stemmen, ''ik hoor je slecht'', ''houd je telefoon eens goed bij je mond'', een nummer draaien, dat het dan twee minuten stil blijft en dat het dan pas een keer begint te draaien. Ongelooflijk!
Slechte provider?
Alle reacties Link kopieren
Karratha schreef:
26-05-2020 11:03
Waarom kun je met smartphones tegenwoordig elk vliegtuig op de wereld live volgen, snapchatten, instagrammen, kan je telefoon muziek luisteren en je vertellen welk nummer het is, je hartslag bijhouden, je calorieen tellen.

Maar gewoon ouderwets bellen gaat anno 2020 in de helft van de gevallen nog gewoon slecht!!! En dat in de randstad. Vaak wegvallende stemmen, ''ik hoor je slecht'', ''houd je telefoon eens goed bij je mond'', een nummer draaien, dat het dan twee minuten stil blijft en dat het dan pas een keer begint te draaien. Ongelooflijk!
Mede daarom heb ik nog steeds een vaste lijn :-D
HOU JE BEK!!!!


(ik zit in de tuin en heb onderhand emdr nodig vanwege trauma door de stem van de buuv)
Jij hebt écht psychische hulp nodig. Je slaat helemaal door met die complottheorie.
Holy shit, ik ga nu echt officieel verhuizen. Naar een luxe penthouse in een luxe buurt. Ben ik wel sjiek genoeg voor die mensen?
Ik ben zo blij dat ik weg ben uit deze tokkie buurt. Weg van de blafferds beneden, weg van aso's die tot midden in de nacht met de scooters door de straat scheuren.
Het word een en al rust in mijn nieuwe huis. En een geweldig uitzicht. Nou, een maand de tijd om te verkassen. Ik ben even helemaal van de leg haha. :hyper:
Madrid87 schreef:
26-05-2020 16:23
Holy shit, ik ga nu echt officieel verhuizen. Naar een luxe penthouse in een luxe buurt. Ben ik wel sjiek genoeg voor die mensen?
Ik ben zo blij dat ik weg ben uit deze tokkie buurt. Weg van de blafferds beneden, weg van aso's die tot midden in de nacht met de scooters door de straat scheuren.
Het word een en al rust in mijn nieuwe huis. En een geweldig uitzicht. Nou, een maand de tijd om te verkassen. Ik ben even helemaal van de leg haha. :hyper:
Nou, ik zat van de week nog te denken; hoe zou het met Madrid gaan? Leuk meis, dat je gaat verhuizen! Hoe gaat het qua werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven