Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben over minder dan 3 mnd 10 jaar getrouwd, dat voelt ook al oud :sarcastic:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
24-05-2020 00:30
Ik ben over minder dan 3 mnd 10 jaar getrouwd, dat voelt ook al oud :sarcastic:
Ik ben in juni dit jaar al een kwart eeuw samen met mijn meneer en ik ben 40...

Mensen vallen in twee categorieën als ze dat horen: de cynici (“God wat erg...mis je niet iets?”) en de romantici (“Aaaaaw highschool sweethearts...wat leuheuk!”). Heel soms iemand met dyscalculie (“Ow...maar je ziet er helemaal niet uit als 50...Hoe oud was je ook alweer?...Hmmm best lang ja” en dan tien minuten later “Ooooh je was pas 15!”)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos :rofl: vooral die laatste categorie :A:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
24-05-2020 01:03
lemoos :rofl: vooral die laatste categorie :A:
Zit ik zelf ook in dus ik begrijp die mensen :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ah het is ook relatief, door al het gedoe op werk voel ik me voornamelijk een onzekere puber die overal aan twijfelt en dan ineens bedenk ik me Damn ik ben bijna 10 jaar getrouwd, m'n eerste kat die ik kocht is alweer 11... Je bent oud snap out of it :nut:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
24-05-2020 01:21
Ah het is ook relatief, door al het gedoe op werk voel ik me voornamelijk een onzekere puber die overal aan twijfelt en dan ineens bedenk ik me Damn ik ben bijna 10 jaar getrouwd, m'n eerste kat die ik kocht is alweer 11... Je bent oud snap out of it :nut:
Nog erger, ik heb al 2 katten versleten (of zij mij)
eerste kreeg ik toen ik 40 werd of daar omtrent, de tweede kwam ergens rond mijn 56 binnenwandelen en die is niet weggegaan totdat ik hem bij de dierenarts moest brengen en hij niet meer mee terugkwam :-( net zoals de eerste
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kijk maar uit. Er komt een dag dat je je eigen rare gezwatel gaat geloven.
En dan ben je nog gekker dan je nu al bent.
Alle reacties Link kopieren
Hotel Spaander failliet, Ik moet nu steeds denken aan de reddingspoging op tv.
geneet van 't laeve
Iedereen om mij heen bevalt momenteel met 38 + nog wat dagen. Mag ik ook alsjeblieft?
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
15-05-2020 21:50
pffffft mam, hou nou is op. ik weet dat ik nu een keuze moet gaan maken, maar
ik weet niet echt niet wat ik wil/moet!!!!! , nhja ongveer wel maar dat wordt heel lastig en misschien geen goede baan garantie. en ergens durf ik het ook niet :'( maar ik wil het wel heel graag :'( :facepalm:
Doe het. Het komt altijd wel terecht. Ik heb ook een leuke (=interessante) studie gedaan zonder enige baangarantie. Nog geen dag onvrijwillig zonder werk gezeten. En nu laat ik me omscholen naar iets heel anders. Omdat ik dat nu wil. Keuzes hoeven niet voor altijd te zijn. Succes!
Alle reacties Link kopieren
WTF! Drie mensen hebben al een huis toegewezen gekregen van de fase die nu gebouwd wordt. Waar ik ook voor ingeschreven sta. En ik hoor maar niks. Het zal toch niet he? Dat er urgentie gevallen tussen gekomen zijn en ik nóg langer moet wachten. Ik ga er komende week zeker over bellen. Dit mag gewoon niet waar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dit gebeurt irl ook vaak, ik zeg iets komt niet aan of boeit gewoon niet, een ander zegt hetzelfde en dat wordt wel gehoord of gelezen, ook een reden waarom ik me de moeite vaak maar bespaar. Vind het wel vaak interessant om te merken.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
moonenz schreef:
24-05-2020 18:46
Dit gebeurt irl ook vaak, ik zeg iets komt niet aan of boeit gewoon niet, een ander zegt hetzelfde en dat wordt wel gehoord of gelezen, ook een reden waarom ik me de moeite vaak maar bespaar. Vind het wel vaak interessant om te merken.
Overkomt mij ook hoor. Neem het maar niet te persoonlijk. :)
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
24-05-2020 01:21
Ah het is ook relatief, door al het gedoe op werk voel ik me voornamelijk een onzekere puber die overal aan twijfelt en dan ineens bedenk ik me Damn ik ben bijna 10 jaar getrouwd, m'n eerste kat die ik kocht is alweer 11... Je bent oud snap out of it :nut:
10 jaar alweer? :O
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
24-05-2020 19:34
10 jaar alweer? :O
Ik snap dat het door de hoeveelheid knoopjes recenter voelt :nut:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
24-05-2020 19:43
Ik snap dat het door de hoeveelheid knoopjes recenter voelt :nut:
:proud:

ik ben laatst begonnen met de hele serie van Avatar te kijken op netflix :blob:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dus nu moet ik elke dag op steunzolen lopen? Nou niet in huis hoor!
Iemand de gevaarlijkste wegen aan het kijken? Wat is Famke Louise een dom, stom, irritant, nep, apathisch wijf zeg. Met dr nep accent
Ben steeds veel te vroeg wakkerrrr............ :(
Ik begrijp dat jij nog steeds denkt dat ik het baantje voor erbij heb, maar ik verdien dikke zakken vol geld en als ik aan het werk ben, ben ik aan het werk ook al is dat thuis. Dus nee, ik kan niet met je kletsen als ik les aan mijn leerlingen geef.
Anijsje0123 schreef:
24-05-2020 21:53
Iemand de gevaarlijkste wegen aan het kijken? Wat is Famke Louise een dom, stom, irritant, nep, apathisch wijf zeg. Met dr nep accent
Ik moet hem nog terugkijken. Maar ik kijk vooral voor Ryanne ;)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-05-2020 09:30
Ben steeds veel te vroeg wakkerrrr............ :(
Ik vind het heerlijk.
Vanmorgen om 7.30 uur wakker geworden uit mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
22-05-2020 08:37
Laat dat filmpje van die groep ettertjes niet meer zien. Snappen jullie niet dat het juist heel stoer is als je op tv komt .
Sowieso, dat ze bij de NOS allemaal filmpjes laten zien waarin in mensen aangereden/mishandelt/vermoord worden. Waarom?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
kerst schreef:
25-05-2020 09:50
Ik vind het heerlijk.
Vanmorgen om 7.30 uur wakker geworden uit mezelf.
Als ik dagenlang te weinig uren maak, dan breekt me dat op, hoe heerlijk ik de vroege morgen ook vind.
Alle reacties Link kopieren
Anijsje0123 schreef:
24-05-2020 21:53
Iemand de gevaarlijkste wegen aan het kijken? Wat is Famke Louise een dom, stom, irritant, nep, apathisch wijf zeg. Met dr nep accent
Ach ze is gewoon erg onzeker. Zo jong en dan al zo bekend.
Niet iedereen kan daarmee gelijk dealen.
Ik vroeg me wel af of die haarkleur van haarzelf is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven