Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

woensdag 13 mei 2020 om 11:45

vrijdag 31 juli 2020 om 13:12
Je kunt jezelf altijd nog aan de slingers ophangen

vrijdag 31 juli 2020 om 13:13
Dat is rot dat je zo denkt maar ik vind het niet erg fijngevoelig om daar een aanstaande moeder mee lastig te vallen en ook nog te suggereren dat haar kind waarschijnlijk een rottoekomst krijgt, djiez.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:13
Alles kan. Vaccins kunnen ook. Kom op joh....elk jaar hebben ook veel mensen griep en daar gaan ook mensen aan dood.
Vertrouw maar een klein beetje op de wetenschap.
Je kunt in het leven niet alle rampspoed vóór zijn. Als je de geschiedenis bekijkt hebben we nog nooit zo'n goede gezondheidszorg gehad als nu.
De kinderen die nu geboren worden kunnen misschien in de toekomst veel veel betekenen voor de wetenschap/gezondheidszorg.
Probeer een klein beetje de zon te zien.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 13:14
0.07% gewijzigd

vrijdag 31 juli 2020 om 13:15
Oke. En omdat jij dat denkt moet de rest die mening delen en daar naar handelen?

vrijdag 31 juli 2020 om 13:16
Gelukkig doet ze het hier. Precies het juiste topic voor toch? Ook al kan ik niets van de denkwijze volgen.... Ze valt dit topic er mee lastig en dus niet die aanstaande moeder in RL.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:17
Luci_Morgenster schreef: ↑31-07-2020 13:16Gelukkig doet ze het hier. Precies het juiste topic voor toch? Ook al kan ik niets van de denkwijze volgen.... Ze valt dit topic er mee lastig en dus niet die aanstaande moeder in RL.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Daar is dit topic voor.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:18
Daar om roep ik dit ook niet in het zwangerschapstopic maar in hier in " Wat je niet hardop wilt zeggen"

Dat er dan alsnog allerlei reacties op komen terwijl ik juist niemand in het bijzonder aanspreek, doen jullie toch helemaal zelf.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:20
Oh oops ik dacht dat ze reageerde op iemand die op dit moment zwanger was. Maar als het in het algemeen was geen probleem natuurlijk.Luci_Morgenster schreef: ↑31-07-2020 13:16Gelukkig doet ze het hier. Precies het juiste topic voor toch? Ook al kan ik niets van de denkwijze volgen.... Ze valt dit topic er mee lastig en dus niet die aanstaande moeder in RL.

Als je echt geen reactie wil, moet je het in je dagboek schrijven.

Of gewoon alleen blijven denken. Toch?

Luci_Morgenster schreef: ↑31-07-2020 13:15Oke. En omdat jij dat denkt moet de rest die mening delen en daar naar handelen?
Nee. Het is al lastig genoeg om zelf zo te moeten denken
Hou eens op met mij woorden in de mond te leggen. Het enige wat ik heb gezegd is dat ik het niet begrijp.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:21
Ik denk ook niet dat het algemeen was nee. Beetje gekke gedachte om die random zomaar te hebben en dan te gaan tikken.

Maar ze deed het hier en dus niet hardop.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:22
Ik reageerde alleen op die reactie op een zwangere (toch wel) waarin ze zegt dat ze niet gelooft dat haar ongeboren kind nog een leuke toekomst kan krijgen. Ik vond dat wat onnodig hard maar had de discussie daarvoor niet gevolgd.Luci_Morgenster schreef: ↑31-07-2020 13:21Ik denk ook niet dat het algemeen was nee. Beetje gekke gedachte om die random zomaar te hebben en dan te gaan tikken.![]()
Maar ze deed het hier en dus niet hardop.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:24

vrijdag 31 juli 2020 om 13:27
Dat je het hier tikt en niet IRL tegen zwangere vrouwen zegt is mooi maar betekent niet dat er hier reactie verboden is hé.

vrijdag 31 juli 2020 om 13:35

vrijdag 31 juli 2020 om 14:41
geniet nog even van je zwangerschapZonneoog schreef: ↑31-07-2020 12:34Dit ook. Ik schrijf zelf helemaal niet mee in een zwanger worden of zwanger zijn topics, want dan wordt je toch verzocht om niet mee te doen omdat de tabel vol is of niet overzichtelijk meer is. Maar ben wel hoogzwanger nu. Toen ik zwanger werd heb ik niet bij het Coronavirus stil gestaan. En ja dat is egoïstisch van mij. Maar met mijn geschiedenis vind ik dat ik egoïstisch mag zijn. Dus ik snap het wel. Ik ben net zo erg.

trouwens in de oorlog en tijdens de Spaanse griep werden er ook kinderen geboren misschien werd er toen ook gedacht van zit geen toekomst in
Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 31 juli 2020 om 15:52
Jullie waren beiden een trut met een te groot ego en een te gare roestbak. Dus nee, ik ga niet in de brandende zon staan wegfikken op het asfalt in afwachting van de politie als ‘getuige’. Blijf gewoon met je poten van elkaar af en vul dat formulier in. Die bakken waren al total loss bij een lekke band.
Oh, het was geen rotonde maar een verkeersplein. Succes ermee verder.
Oh, het was geen rotonde maar een verkeersplein. Succes ermee verder.