Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 7

11-09-2020 17:12 3031 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je dat aan mij, die niet tot je inner circle ( en een eindje daarbuiten) behoort? Waarom niet aan alle anderen die hetzelfde doen, dagelijks, waar je bij staat?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-09-2020 11:49
Veel vreugde gewenst van je geknuffel meid. Dat klein grut is altijd heerlijk genieten. :D
jaa zeker :lol: zus stuurt allemaal filmpjes door wil het liefst door het scherm heen kruipen :flirting:

ontopic : omg serieus!!!!!!!!! tis een erg vruchtbaar jaar :-?

waar blijft mijn baby :sigh: :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Groentespies schreef:
16-09-2020 12:31
Ja het is ook echt aso als ze in haar onschuld 3 madeliefjes plukt. Het zijn geen begonia’s hoor. Wees maar niet bang, ik zal er alles aan doen om haar uit het criminele circuit weg te houden.


Is het van haar? Heeft ze er voor gewerkt? Heeft ze het gemaakt? Heeft iemand het aan haar gegeven? Heeft ze er geld voor betaald? Nee. Je kunt je kind ook leren om van dingen af te blijven die niet van haar zijn.
BeaTea schreef:
16-09-2020 13:54
Is het van haar? Heeft ze er voor gewerkt? Heeft ze het gemaakt? Heeft iemand het aan haar gegeven? Heeft ze er geld voor betaald? Nee. Je kunt je kind ook leren om van dingen af te blijven die niet van haar zijn.

Nou nou nou, vind je dat nu zelf niet een beetje overdreven :rofl:
Onze kinderen zaten vroeger hele middagen kransjes voor in hun haar te maken van madeliefjes. Doe ff normaal.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
16-09-2020 14:01
Nou nou nou, vind je dat nu zelf niet een beetje overdreven :rofl:
Onze kinderen zaten vroeger hele middagen kransjes voor in hun haar te maken van madeliefjes. Doe ff normaal.
Eens. Die paar madeliefjes maken echt niet uit hoor. In het wild worden ze waarschijnlijk opgegeten door koeien, herten en zo. Dus juist goed dat die kinderen het doe, anders krijg je er veeeeeel te veeeel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Hele dagen thuiswerken zonder collega's te zien is toch saai?

Nou nee, niet voor mij. Juist heerlijk!

Waarom snappen mensen dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
16-09-2020 14:25
Hele dagen thuiswerken zonder collega's te zien is toch saai?

Nou nee, niet voor mij. Juist heerlijk!

Waarom snappen mensen dat niet?
Euh, omdat je je zojuist nog afvroeg waarom je jouw huis geaccepteerd hebt en over iedereen en zijn hamster loopt te klagen omdat je er 'last' van hebt misschien?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
16-09-2020 13:54
Is het van haar? Heeft ze er voor gewerkt? Heeft ze het gemaakt? Heeft iemand het aan haar gegeven? Heeft ze er geld voor betaald? Nee. Je kunt je kind ook leren om van dingen af te blijven die niet van haar zijn.
Ga je lekker? Denk je even aan je bloeddruk? Het kind is net 6 hè. Geen 16. We geven haar heus wel normen en waarden mee. Nogmaals, het is niet de Keukenhof dat ze plundert, het gaat om speelgazon van school. Dat verschil zie ze heus wel. En fyi, brandnetels plukt ze dan weer niet ;-D
Je zou bijna denken dat als je voor langere tijd afscheid neemt, het een keer over jezelf mag gaan maar nee hoor mensen, tuuuuurlijk vind ik het heel normaal als jullie als volwassenen supermoeilijk gaan doen over 'als die komt dan kom ik niet' en dat ik dan mensen moet gaan ont-uitnodigen en fucking 1.5 week bijna elke avond een borrel of etentje moet plannen omdat gewoon fatsoenlijk en beleefd doen tegen elkaar schier onmogelijk schijnt te zijn en ik het gevoel krijg dat ik loop te cateren naar jullie behoeften!
Alle reacties Link kopieren
Kut GGD!!! Zorg eerst maar eens dat jullie fatsoenlijk bereikbaar zijn. Wat een hoop gedoe om een afspraak te krijgen voor een test. En dan voel ik me nog niet eens ziek, alleen verkouden. Maar ja, mag niet gaan werken nu. Wat een hel moet dat zijn als je echt zware klachten hebt.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-09-2020 15:36
Je zou bijna denken dat als je voor langere tijd afscheid neemt, het een keer over jezelf mag gaan maar nee hoor mensen, tuuuuurlijk vind ik het heel normaal als jullie als volwassenen supermoeilijk gaan doen over 'als die komt dan kom ik niet' en dat ik dan mensen moet gaan ont-uitnodigen en fucking 1.5 week bijna elke avond een borrel of etentje moet plannen omdat gewoon fatsoenlijk en beleefd doen tegen elkaar schier onmogelijk schijnt te zijn en ik het gevoel krijg dat ik loop te cateren naar jullie behoeften!
En gewoon zeggen: dan kom je maar niet, helpt niet?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
hondenmens schreef:
16-09-2020 17:42
Kut GGD!!! Zorg eerst maar eens dat jullie fatsoenlijk bereikbaar zijn. Wat een hoop gedoe om een afspraak te krijgen voor een test. En dan voel ik me nog niet eens ziek, alleen verkouden. Maar ja, mag niet gaan werken nu. Wat een hel moet dat zijn als je echt zware klachten hebt.
Je kan als volwassene online een afspraak maken he? Met je digiD. En als je zware klachten bel je ook altijd je huisarts.
Volgens mij staat dat heel duidelijk op de site van de GGD en RIVM ect. Tenminste dat vond ik vorige week.
Nee ouders, als je kind een middelvinger naar me opsteekt dan verdient je kind geen aai over zijn bol omdat hij een diagnose heeft.

Ik zou willen dat jullie eens mee konden kijken in de klas, zonder dat je kind dat weet. Kun jullie zien hoe het voor de rest van de kinderen is.

Wat als er nu echt iets aan de hand is. Ik vroeg alleen maar of hij zijn klokkenhuis in de vuilnisbak wilde doen in plaats van in de papierbak.
Alle reacties Link kopieren
NEEEE!!!! Kom op autootje, je brengt mij al ruim 11 jaar van hot naar her, blijf het doen!

Mijn scheurbakkie, mijn tuutje...hoop dat ze je snel en niet al te duur kunnen maken @(
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Ach, was je hier al van onder de indruk?.
Ja, ik weet het, ik zeg nooit veel, maar observeer des te meer.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, waar gaat het heen met de wereld.
Madeliefjes plukken is bijna misdadig , jullie zijn niet goed


:HA: :rofl:
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
nlies schreef:
16-09-2020 17:45
En gewoon zeggen: dan kom je maar niet, helpt niet?
We zullen zien, dat wordt plan b
moonenz schreef:
15-09-2020 21:06
Afwijzing na sollicitatiegesprek van gister niet op mij niet op ervaring maar op "geen klik hebben", collega/rookpartner die nu op d'r nieuwe plek door anderen meegevraagd wordt en dan ook ineens weg is (wel fijn voor haar ik ga toch weg tenslotte, maar in de vakantie kon ik steeds alleen gaan omdat die anderen waar ik al bij zat mij nooit meevroegen, heul puberaal, maar met balen + afwijzing voelde ik me er toch een beetje verdrietig over), ontzettend druk weer op werk en net kom ik de nieuwe vacature voor m'n huidige baan tegen met hoger startloon terwijl mijn loon echttttttttt de absolute max was hoor... :sigh: ik ben al toe aan weekend ik ben te uitgeblust om nog iets te verdragen lijkt het :sarcastic: *schopt zichzelf maar even*
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Meid word je nou nooit eens moe van jezelf? Anderen worden wel heel moe van je hoogdravend gedrag. Jij blijft jezelf geweldig vinden. Ongeacht hoeveel tegengas je ook krijgt. Intelligent, hoogopgeleid en alleswetend. Denk jezelf. Irritant en strontvervelend vinden veel anderen. Hou de eer aan jezelf en zoek iets anders.
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
16-09-2020 21:27
Meid word je nou nooit eens moe van jezelf? Anderen worden wel heel moe van je hoogdravend gedrag. Jij blijft jezelf geweldig vinden. Ongeacht hoeveel tegengas je ook krijgt. Intelligent, hoogopgeleid en alleswetend. Denk jezelf. Irritant en strontvervelend vinden veel anderen. Hou de eer aan jezelf en zoek iets anders.
de eerste zin gewoon een keer bloed serieus zeggen :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet weer!! Ik koop expres de volvette Griekse yoghurt omdat die dikker is. Dit is nu al het derde emmertje waarbij het meer op vloeibare magere yoghurt lijkt >:-(
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
malibu82 schreef:
17-09-2020 08:17
Nee, niet weer!! Ik koop expres de volvette Griekse yoghurt omdat die dikker is. Dit is nu al het derde emmertje waarbij het meer op vloeibare magere yoghurt lijkt >:-(
Soms wil het helpen om de leverancier een ‘klacht’ te sturen. Heeft een vriendin een keer met chocola gedaan, er zat maar een halve in de verpakking ofzo. Foto erbij om aan te tonen hoe het zat. Die kreeg als reactie genoeg chocola om nog weken op te teren.

On topic: Ik had me zo verheugd op deze vrije dag. Eindelijk tijd voor mezelf. Is kindje ziekig en die wil ik daarom niet naar de opvang sturen... Weg lees-/badder-/bankhangtijd. En ik ga dit niet hardop zeggen, want ik doe het met liefde. Maar ik baal er stiekem wel een beetje van.
malibu82 schreef:
17-09-2020 08:17
Nee, niet weer!! Ik koop expres de volvette Griekse yoghurt omdat die dikker is. Dit is nu al het derde emmertje waarbij het meer op vloeibare magere yoghurt lijkt >:-(
Oh irritant is dat he? Ik kan de variant van de AH aanraden, de Turkse yoghurt van de zaanse hoeve. Super lekker, volvet en heerlijk dik. Niet helemaal hetzelfde als Griekse maar ik proef weinig verschil.

Ontopic: zo, dat was ongemakkelijk. Iemand friendzonen blijft kut. (6)
Maar goed, het is gebeurd nu.

Rouge, is je nichtje er? Wat leuk meid, gefeliciteerd! :cheer2:
Om 8 uur in de winkel, als eerste klant. Alsof ik in m'n bed had gepiest. Is echt in geen jaaaaaaaren gebeurd, dat ik zo vroeg was.


Misschien begin ik mijn oempf wel terug te krijgen. Zou mooi zijn.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
17-09-2020 08:36
Oh irritant is dat he? Ik kan de variant van de AH aanraden, de Turkse yoghurt van de zaanse hoeve. Super lekker, volvet en heerlijk dik. Niet helemaal hetzelfde als Griekse maar ik proef weinig verschil.


Dank je! Dan ga ik die eens proberen. De Griekse yoghurt was ook van de Zaanse Hoeve. De Lidl variant vind ik ook lekker, maar dan moet ik daarvoor speciaal naar de Lidl in een andere wijk. Kan wel, maar heb ik niet altijd zin in :D

Ik heb het vorig jaar al eens gemeld via Facebook bij de klantenservice. Toen gaven ze aan dat dat inderdaad niet de bedoeling was en dat ze het zouden doorgeven. Het ging daarna een tijd best goed, maar dat kan ook toeval zijn.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven