Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Tvp voor als het nodig is.
Jezus mens groei wat ballen en pak je shit aan. Ie-de-reen om je heen staat in pauze omdat jij “niet gelooft in hulp vragen en krijgen”.
Nee hoor wachten totdat alle shit vanzelf overwaait is een prima oplossing.
Wij als gezin wachten wel. Je vrienden wachten wel. Als we allemaal lang genoeg wachten is de jeugd van de kinderen over. En familieleden dood.
Lekker laten kabbelen dit.
Tuurlijk.
Is ook een oplossing.
anoniem_160995 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:40
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kutwijf van een revalidatie arts met die stomme blik in je ogen! Neem een lesje bij je collega van de fysio en/of diëtiek. Daar heb ik wat aan. En ga niet zo zeiken over de 3! biertjes die ik besteld had en naar mijn kamer had laten bezorgen. Het is niet dat ik laveloos was..
Alle reacties Link kopieren
Je bemt de titel 'moeder' niet waard.
Je bent een egoistisch kreng met nul zelfreflectie, nul empatisch vermogen en nul respect voor je eigen kind.
Hij had meer warmte gehad als hij door een roedel wolven was opgevoed.
En besef maar goed dat de tijden veranderd zijn.
Tief een flikker eind op met je 'je moet zeggen dat het goed met je gaat'. Het gaat even niet goed ja.
Alle reacties Link kopieren
Jouw kind is niet zo leuk of bijzonder dat het gerechtvaardigd is dat het zich continu met gesprekken van volwassenen bemoeit of er doorheen klept om aandacht te vragen. Misschien moet je er zelf eens wat van zeggen. Probeer het eens, dat opvoeden. Of laat dat monster volgende keer gewoon thuis.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik wil niet gratis komen werken bij jullie, ik wil gewoon betaald worden. En nee, het is geen mega-gunst van jullie dat ik wel gratis, en zonder uitzicht op betaald werk, bij jullie de rotzooi mag komen opruimen.

Stelletje idioten, hoe halen jullie het in je hoofd om mij bij een betaalde vacature te vragen om een paar maanden gratis te komen werken, terwijl jullie de rest wel gewoon zouden betalen?
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
19-05-2018 21:15
(Vanmiddag in de stad)
Als je zo nodig voor mijn voeten moet lopen, kun je dat dan niet sneller doen?

(Tegen sibling)
Ik roep nu al weken dat we een cadeautje moeten regelen voor dat event. Waarom kom je pas 36 uur van te voren met een reactie en laat je mij vervolgens alles regelen?

(Tegen kat)
Nee, de balkondeur gaat niet open. En je brokjes staan daar. Eet die maar als je honger hebt, aangezien je je snoepje gister net zo snel moest uitkotsen als opeten.
Eh.... die kat lijkt toe aan een dierenarts bezoekje als hij zijn snoep uitkotst en geen brokjes eet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Opsodemieteren met je eeuwige gezeik over hoe bijzonder jouw kinderen wel niet zijn met al hun zogenaamde aandoeningen zonder diagnoses en hoe bizar zwaar het wel niet is en dat je het allemaal niet aan kan en dat je geen keuze hebt en dat je overspannen bent. Jij wilde zo graag een hele serie in twee leggen. Ik ga echt niet mijn vrije weekend opofferen omdat jij zo graag weg wilt. Sommige mensen zoals ik, hebben namelijk een baan. En hebben hun weekenden nodig om iets beters te doen dan jouw kinderen vermaken.
anoniem_203344 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:36
7.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Houd nou eens op met dat domme gerook in je tuin, het stinkt verdomme de hele dag in mijn huis als ik de deur open heb.
En daarbij dan ook nog eens dat stompzinnige geleuter met die harde stem van je, alsof de hele buurt moet meegenieten van jouw hersenloos gezwets.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Nee ! Ik wil niet naar dat stomme kutfeest. Heb geen zin in die zure kop van haar. Ik ga niet niet niet. Stampvoet er keihard bij. ...
Tegen collega:
Blijf van mijn spullen af.
Die staan op mijn bureau, omdat ik ze gekocht heb, van mijn geld.
Het is reteirritant dat je mijn dingen achter mijn rug pakt
en aan anderen uitleent
om jezelf populair mee te maken.
En dit heb ik je al twee keer uitgelegd, tuthola.
Ik kan er niks aan doen dat je vent een vreemdganger is. Je denkt enkel dat ie het bij mij alleen heeft geprobeerd, lekker veilig. Ik weet wel beter. En ik moet die sukkel niet, ik pak nog liever een bezemsteel met hard borstelharen. En jou vind ik ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
19-05-2018 21:32
Eh.... die kat lijkt toe aan een dierenarts bezoekje als hij zijn snoep uitkotst en geen brokjes eet.
Nee hoor, kat spuugt altijd als ze te snel eet (daarom krijgt ze het meeste eten ook in een intelligentie-voerbakje)

En ze eet wel brokjes, maar brokjes zijn minder lekker dan snoep. Ze eet het wel, maar probeert altijd eerst of er snoepjes te krijgen zijn.
*Fantastisch topic!*

-Zet viswijvenstem op-

Mens, hou toch op met dat oeverloze gezwam over dingen die niemand interessant vindt, alleen jij! Ik vind je gewoon een stom, irritant wijf en ik kan die stem als een misthoorn missen als kiespijn!

En je stinkt! Onwijs! Heel erg! En ik vind je stom! Onwijs! Heel erg! En ik kan je niet luchten of zien! Onwijs! Heel erg! En ik heb medelijden met je zoon! Je hebt hem compleet verknald, maar het ligt allemaal aan de ander!

En dan ben je nog verbaasd dat je vent is weggelopen! Ik niet! Niemand! En hou op met me op te zoeken op het schoolplein, want IK VIND JE STOM!

Zo hehe, dat lucht op. Nu weer zen op de bank TLC kijken.
Kunstenkitsch schreef:
19-05-2018 21:37
*Fantastisch topic!*

-Zet viswijvenstem op-

Mens, hou toch op met dat oeverloze gezwam over dingen die niemand interessant vindt, alleen jij! Ik vind je gewoon een stom, irritant wijf en ik kan die stem als een misthoorn missen als kiespijn!

En je stinkt! Onwijs! Heel erg! En ik vind je stom! Onwijs! Heel erg! En ik kan je niet luchten of zien! Onwijs! Heel erg! En ik heb medelijden met je zoon! Je hebt hem compleet verknald, maar het ligt allemaal aan de ander!

En dan ben je nog verbaasd dat je vent is weggelopen! Ik niet! Niemand! En hou op met me op te zoeken op het schoolplein, want IK VIND JE STOM!

Zo hehe, dat lucht op. Nu weer zen op de bank TLC kijken.
:love:
In een eerlijke wereld word jij komende week net zo lang met een braadpan op je kop geslagen totdat er eindelijk iets zinnigs uit die muil van je komt. Je deugt niet. Ik weet dat je niet deugt.
Weet je waarom er ´niet roken´ bordjes bij de bankjes vóór de bibliotheek staan?
Omdat mensen graag zonder sigarettenrook daar naar binnen gaan.
Jij zit hier uitgebreid te paffen, met de kleinkind naast je.
èn het gemeentelijke rookverbod negeren
èn je kleindochter omgeven met sigarettenwalm.

Aso!
eenhoornn schreef:
19-05-2018 21:20
Flikker op! Er is een reden voor waarom ik nooit in ga op je voorstellen en ik gedraag me alleen maar fatsoenlijk tegen je omdat ik dit zo geleerd heb en geen ruzie wil met de buren.
Ben je mijn buurvrouw? Mijn buurvrouw en ik doen beleefd voor de lieve vrede. We vinden elkaar eigenlijk helemaal NIET leuk en voelen dat haarscherp van elkaar aan. Best ongemakkelijk af en toe. Ook wel weer grappig.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
19-05-2018 21:37
Nee hoor, kat spuugt altijd als ze te snel eet (daarom krijgt ze het meeste eten ook in een intelligentie-voerbakje)

En ze eet wel brokjes, maar brokjes zijn minder lekker dan snoep. Ze eet het wel, maar probeert altijd eerst of er snoepjes te krijgen zijn.
Gelukkig niets aan de hand met kat!
Kat gooit emmer vol dweilwater om en dat stroomt zo over de nieuw gestorte vloer die nog moet drogen en zeiknatte betonkat springt op het net verschoonde bed. Beest ik je kan veel potten bij me breken, maar ik had je vandaag het liefst in de oven gegooid. Je hebt mazzel dat ik momenteel geen oven noch keuken heb!
oudblond wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:44
0.07% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-05-2018 21:42
Gelukkig niets aan de hand met kat!
Kat gooit emmer vol dweilwater om en dat stroomt zo over de nieuw gestorte vloer die nog moet drogen en zeiknatte betonkat springt op het net verschoonde bed. Beest ik je kan veel potten bij me breken, maarik had je vandaag het liefst in de oven gegooid. Je hebt mazzel dat ik momenteel geen oven noch keuken heb!
Jij woont in mijn huis???
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, TO.

Ja, mensen mogen roken in hun eigen tuin.
Stop je hoofd anders in een vuilniszak, dan kun je de rook nóg een keer inhaleren. En nog eens, en nog eens.
Lekker hè, nicotine en teer en stank in al je poriën :thunder:
nounou
Alle reacties Link kopieren
linjmh schreef:
19-05-2018 21:43
Jij woont in mijn huis???
Als jij mijn man bent wel :D Als je kattenpootafdrukken in je vloer hebt ben je zeker mijn man.
oudblond wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:47
20.74% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Trots/gevleid dat mijn ex me nog steeds leuk vind en dat hij genoegen neemt met een back up (zijn vriendin) zolang ik bij me vriend blijf. (En veel mensen weten dit incl zijn vriendin omdat hij het heeft gezegd en uitstraalt).
anoniem_258455 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 01:31
Reden: .
59.50% gewijzigd
Bam!!!!
vrouwjagersma schreef:
19-05-2018 21:39
In een eerlijke wereld word jij komende week net zo lang met een braadpan op je kop geslagen totdat er eindelijk iets zinnigs uit die muil van je komt. Je deugt niet. Ik weet dat je niet deugt.
Feitelijk heb je het idee voor dit topic ‘geleend’ van de briljante film The Invention Of Lying. Jattert.

https://www.imdb.com/title/tt1058017/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven