Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
Nee je bent niet zo geweldig als je het doet voorkomen. Je doet alles om de buitenwereld te laten zien hoe fantastisch en geweldig jullie wel niet zijn terwijl jij en ik allebei weten dat je een vreselijk krengerig wijf bent die haar vent maandenlang bedroog en vervolgens de boel zo wist te verdraaien dat hij voor je door t stof ging.
Je hoeft ook niet steeds mijn kinderen af te zeiken om die van jou daarna op een voetstuk te plaatsen. Je kinderen hebben jouw gedrag en ego en kleineren mijn kinderen al genoeg. Daar hebben ze jouw geblaat niet bij nodig.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Amant schreef:
19-05-2018 21:48
Feitelijk heb je het idee voor dit topic ‘geleend’ van de briljante film The Invention Of Lying. Jattert.

https://www.imdb.com/title/tt1058017/
Op het fantastische Achterklapforum bestond dit topic al sinds 2004. Dus. Daar heb ik het van gejat.
Lieve bestuurder van vanmiddag, zou je de volgende keer wat meer afstand willen nemen van mijn achterbumper? Want jouw gedrag was zo hinderlijk dat ik enorm zin kreeg om jouw rotkop zo hard op je stuur te rammen dat je voorlopig geen een achterbumper meer kunt waarnemen.
vrouwjagersma schreef:
19-05-2018 21:50
Op het fantastische Achterklapforum bestond dit topic al sinds 2004. Dus. Daar heb ik het van gejat.
...met je account uit begin 2017 :P
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
19-05-2018 21:44
Als jij mijn man bent wel :D Als je kattenpootafdrukken in je vloer hebt ben je zeker mijn man.
:rofl:
zazamaenade schreef:
19-05-2018 21:43
Heerlijk, TO.

Ja, mensen mogen roken in hun eigen tuin.
Stop je hoofd anders in een vuilniszak, dan kun je de rook nóg een keer inhaleren. En nog eens, en nog eens.
Lekker hè, nicotine en teer en stank in al je poriën :thunder:
Ik snap je frustratie, maar :rofl:
Oudblond schreef:
19-05-2018 21:44
Als jij mijn man bent wel :D Als je kattenpootafdrukken in je vloer hebt ben je zeker mijn man.
Nee geen kattenpoot. Wel waterlekkage-afdruk van verkeerd afgesloten CV-leiding-lekkage...
Jammer hoor, toch geen huisgenoten
Wat een kakkerlak ben je als je niet naar mij durft als je een probleem met mij hebt maar wel anderen lastigvalt. Kan je nog zo parmantig in de rondte paraderen op die debiele hakken van je, ja als je van jezelf niks voorstelt dan moet je wat om het nog ergens op te laten lijken natuurlijk. Maar binnenkort komen de juiste mensen erachter dat je uitsluitend bestaat uit lucht.
Alle reacties Link kopieren
WOW....
Je bent onberekenbaar en egoïstisch, je brengt me uit balans en alleen daarvoor al zou ik je voor altijd uit mijn leven moeten bannen. Trut.
Amant schreef:
19-05-2018 21:52
...met je account uit begin 2017 :P
Whut? Het achterklapforum was een heel ander forum dan dit, behorende bij een teletekstrubriek voor jongeren. Daar ben ik vrij lang actief geweest onder dezelfde nick als ik hier had voor deze.

Maar goed, is ook niet zo spannend allemaal.
Ja, ik weet dat je binnenkort dood gaat. En het doet me niks, want je bent er nooit voor me geweest.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:58
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee, kutwijf, ik wil niet weten hoeveel concerten je dit jaar gaat bezoeken. Zoek gewoon een baan.
vrouwjagersma schreef:
19-05-2018 21:56
Whut? Het achterklapforum was een heel ander forum dan dit, behorende bij een teletekstrubriek voor jongeren. Daar ben ik vrij lang actief geweest onder dezelfde nick als ik hier had voor deze.

Maar goed, is ook niet zo spannend allemaal.
:yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Je bent een grandioze domme zak dat je elke keer met je dronken harses in de auto stapt en het leven van je zoon en anderen in de waagschaal stelt.
OETLUL!
lientje69 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 22:19
1.28% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik hoop dat je mij gaat missen en nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Óh ja, ga nog effe lekker boos kijken! Je had niet eens voorrang. Rijbewijs gewonnen via like-and-share zeker?!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik wil geen veranderingen! En ik wil er ook geen begrip voor opbrengen dat jij ze wel wil.
Ik ben geen hobby krankzinnige mafklapper. Sodemieter een end uit mijn leven door van het dak te springen, daar wordt de wereld een heel stuk beter van.
Tvp
anoniem_366446 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 23:56
99.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Loop toch niet zo te zeiken, je zat zelf gisteren de hele avond op die klote telefoon te loeren. Daar zeg ik toch ook niks van.
Alle reacties Link kopieren
Tegen ex:
groei op of zoek een vrouw met een moeder-complex die ook nog met je wil neuken, je achterlijke dieet wil koken en je iedere dag met die smerige zalf in wil smeren. O, en bij voorkeur een die ook nog je therapeut wil zijn, want hulp zoeken is kennelijk te moeilijk. En ga een keer onder de douche! Bij voorkeur vaker dan eens in de week, smeerpijp.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei: “je hoeft anders echt niet te roken om te stinken hoor”. Wat ik wilde roepen was: “Ga weg ranzig mens. Ik steek die peuk op om jou niet te hoeven ruiken. Ga weg met jouw lijflucht en vettig haar, met die gore zweetlucht die je verspreidt met je goedkope polyesterkleding. En die gore cheap ass eau de Kruidvat die je daarover heen spuit om het te verbloemen”.

En aan B: nee, ik vind het helemaal geen centengraaiers. Ik vind die werkgever helemaal geen onmens. Ik denk dat die gast een medaille heeft verdiend voor uithoudingsvermogen. Of een betere juridische afdeling. Dacht je nou echt dat je na 8 jaar in dienst zijn waarvan je, bij elkaar opgeteld, maar 7 maanden volledig jouw uren hebt gewerkt dat ze niet allang van jou af wilden zijn?! Je bent niet ziek! Je bent een aansteller, een bodemloze aandachtszoekende put. Zelfs kwakzalvers dumpen jou!
Nee heb je, ja kun je krijgen
:whistle:
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 17-08-2018 09:43
88.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik wil geen 3 zoenen van jou krijgen, waarom denk je dat ik blijf zitten en mijn hand uit steek? Ik haaaaat zoenen. (En dat vanmiddag tegen 30 mensen...)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven