Wat je niet hardop wilt zeggen

zaterdag 26 mei 2018 om 00:11
Rot op met dat *item*. Fijn dat je zelf al invult dat ik een leuk uitstapje gehad heb. En meteen weer vraagt naar dat klote *item*wat ik voor jou besteld heb. Nee het is nog niet binnen!!! Dat kan zoals gezegd een aantal weken duren. Neem internetbankieren en bestel het voortaan zelf!
flashy wijzigde dit bericht op 26-05-2018 00:14
7.08% gewijzigd
zaterdag 26 mei 2018 om 00:13
Oh man, mijn vriend blijft toevallig ook al weken vragen voor een item dat ik voor hem heb besteld. Irriteert mij ook stiekem.Flashy schreef: ↑26-05-2018 00:11Rot op met dat item. Fijn dat je zelf al invult dat ik een leuk uitstapje gehad heb. En meteen weer vraagt naar dat klote item wat ik voor jou besteld heb. Nee het is nog niet binnen!!! Dat kan zoals gezegd een aantal weken duren. Neem internetbankieren en bestel het voortaan zelf!
anoniem_370177 wijzigde dit bericht op 26-05-2018 00:17
3.66% gewijzigd
We are not unlimited free since that would mean others are not equally free.
zaterdag 26 mei 2018 om 08:32
Thx

zaterdag 26 mei 2018 om 08:48
Mijn man bestelt iets, geeft mij de iPad en zegt 'doe jij even goochelen' en dan moet ik Ideal doenRattenknuffel schreef: ↑26-05-2018 00:13Oh man, mijn vriend blijft toevallig ook al weken vragen voor een item dat ik voor hem heb besteld. Irriteert mij ook stiekem.

Hij wordt echt zo'n oud mannetje dat weigert te pinnen later.
zaterdag 26 mei 2018 om 09:00
Mijn hemel wat een varken is die man. Wees trots op jezelf vrouw, dat je je niet hebt verlaagd tot zijn bedenkelijke niveau!Smoi schreef: ↑25-05-2018 23:37Ik ben, nadat jij vreemd ging al ruim 10+ jaar van je af. Al die jaren heb ik je bullshit en je treiteracties geslikt. Je trok je 2e leg kilometers voor op onze kinderen en vond het vreemd dat ze het door hadden en daardoor met tegenzin naar je toegingen.
Sinds je kinderen puber zijn probeer je de kinderen het plaatje van geweldigste papa ever hoog te houden, prikken ze er feilloos doorheen en nemen ze steeds meer afstand van je. Maar, dat is mijn schuld. Sinds jij samen bent met met je de vrouw met wie jij vreemdging en je liet betrappen door je kind, heb je je eigen familie inmiddels ook verstoten. Maar ook dat ligt niet aan jou.
Pasgeleden heb je je kind wijsgemaakt dat ik de oorzaak was van de scheiding. Dat was voor je kind een brug te ver, en doordat jij de verkeerde mensen in vertrouwen nam, werd dit gelukkig heel snel weerlegd (sukkel)
Je eerste leg, heeft nu 0 respect voor je en kijkt serieus uit naar het moment dat ze hun achternaam mogen veranderen in de achternaam die al die jaren een echte vader is geweest. Maar uiteraard heb ik ze gemanipuleerd en is ook dit NIET jou schuld.
Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik, na al het gezeik van jou kant, het opvangen van de klappen en verzwijgen van alle laffe, achterbakse en laag bij de gronde acties die je uitspeelde over de rug van je kinderen, ver boven je uit ben gestegen.
Je weet half niet wat je mist aan je kinderen en wat ben jij een enorme sukkel dat je al die jaren dacht weg te komen met je zwartmakerijen richting ons. Je kinderen zijn nu oud genoeg om je te doorzien en gelukkig laten ze zich niet omkopen met de paar euro die je ze biedt.
Ik hoop dat je neukerdje het waard was destijds. Want de angsten die je had tijdens de scheiding, heb je door je eigen gedrag waargemaakt.
Wat ben ik ontzettend trots dat ik de kinderen nooit een strobreed in de weg heb gelegd, met betrekking tot jou.
Waardoor ik vandaag te horen kreeg van de oudste: “mam, je bent te goed geweest voor ons, wat ben ik blij, dat jij er altijd voor ons was”
En dat, maakt een hoop van de afgelopen 13 jaar goed.
Ik vraag me ondertussen ook af hoe je “vrouw” zou reageren op alle ongepaste berichten die je mij hebt gestuurd over de afgelopen jaren...maar hier op Viva zeggen ze altijd, zoals je er aan komt, kom je er ook vanaf....![]()

zaterdag 26 mei 2018 om 09:14
zaterdag 26 mei 2018 om 09:17
OkéMadrid87 schreef: ↑26-05-2018 09:14He verdorie collega, waarom gaan we nou niet samen naar de stad vanavond zoals we soort van afgesproken hadden? Ik had er zo'n zin in. Andere mensen om me heen die mee willen heb ik niet dus of ik moet ( weer ) alleen uitgaan of ik ga niet. Mensenkinderen wat kan een mens zich alleen voelen zeg.
Ik kan niet wild stappen, maar een terrasje is wel te doen hoor. Waar?
Later is nu

zaterdag 26 mei 2018 om 09:20
Madrid87 schreef: ↑26-05-2018 09:14He verdorie collega, waarom gaan we nou niet samen naar de stad vanavond zoals we soort van afgesproken hadden? Ik had er zo'n zin in. Andere mensen om me heen die mee willen heb ik niet dus of ik moet ( weer ) alleen uitgaan of ik ga niet. Mensenkinderen wat kan een mens zich alleen voelen zeg.

zaterdag 26 mei 2018 om 09:27
Dank je wel!!! Ja ik hoorde hem in Spanje. Mijn ex woont daar en die zei dat weleens. Ik vond het wel een hele mooie en het motiveert ook wel als tekst. Gebruik hem ook als mail onderschrift. Het is n fijn motto.

zaterdag 26 mei 2018 om 09:36
Ik had vorig jaar herfst zullen emigreren maar dat is helaas niet doorgegaan omdat de relatie stuk ging. Spreek het vloeiend, Spaans, maar grammatica is af en toe nog wel n dingetje hahahahaha.
Maar we zitten wel beetje offtopic nu.

Je mag altijd n berichtje sturen!

zaterdag 26 mei 2018 om 09:52
Geeft niet Dreamer, bedankt voor het lieve aanbod. Ga lekker naar de bios vandaag denk ik. Even de deur uit. Jij ook een fijne dag!
Hamaika: Gracias. Zal het onthouden!
Ontopic:
Mam, het spijt me dat ik altijd zo koppig ben en het je altijd zo moeilijk maak. Waarom ik dat doe weet ik ook niet. Ik wil het wel tegen jou zeggen maar ik ben zo slecht met excuses aanbieden.
Hamaika: Gracias. Zal het onthouden!
Ontopic:
Mam, het spijt me dat ik altijd zo koppig ben en het je altijd zo moeilijk maak. Waarom ik dat doe weet ik ook niet. Ik wil het wel tegen jou zeggen maar ik ben zo slecht met excuses aanbieden.

zaterdag 26 mei 2018 om 09:53
Madrid87 schreef: ↑26-05-2018 09:14He verdorie collega, waarom gaan we nou niet samen naar de stad vanavond zoals we soort van afgesproken hadden? Ik had er zo'n zin in. Andere mensen om me heen die mee willen heb ik niet dus of ik moet ( weer ) alleen uitgaan of ik ga niet. Mensenkinderen wat kan een mens zich alleen voelen zeg.

zaterdag 26 mei 2018 om 11:26
Prachtig topic.
Ik heb een bijdrage.
Waarom fijne vriendinnen (groepje van 6), krijg ik op mijn appje dat ik een voor mij veel betekenende nieuwe baan heb verworven (grote carrièrestap, weinig vacatures, behoorlijke selectieprocedure) maar van 2 van jullie een gefeliciteerd-appje terug? En waarom reageert zelfs niet iedereen op het even recente nieuws dat mijn relatie na 4jr over is??? Ik weet dat iedereen druk is, maar een appje moet er toch af kunnen??!!
Ik heb een bijdrage.
Waarom fijne vriendinnen (groepje van 6), krijg ik op mijn appje dat ik een voor mij veel betekenende nieuwe baan heb verworven (grote carrièrestap, weinig vacatures, behoorlijke selectieprocedure) maar van 2 van jullie een gefeliciteerd-appje terug? En waarom reageert zelfs niet iedereen op het even recente nieuws dat mijn relatie na 4jr over is??? Ik weet dat iedereen druk is, maar een appje moet er toch af kunnen??!!
zaterdag 26 mei 2018 om 11:31
Geef de volgende keer maar een gil. Hoogste tijd dat ik ook weer eens uitga!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 26 mei 2018 om 11:39
Van harte gefeliciteerd met je prachtige nieuwe baan! En eeneefje677 schreef: ↑26-05-2018 11:26Prachtig topic.
Ik heb een bijdrage.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras