Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
.
quote:just-juul schreef op 04 februari 2011 @ 13:31:

[...]

Dank je wel. Ik vond het ook niet echt aardig van Alice.
Nou Just-Juul vanwaar die rollende ogen? Het lijkt me niet handig om Hannie nog banger te maken met allerlei Hokus Pokus. Sytze: je kunt het wel goed bedoelen maar volgens mij moeten we vooral proberen Hannie met beide voeten op de grond te houden inclusief haar koelkast
Maar goed, Back on Topic :

TO ? Hoe gaat het nu met je ?
quote:feeks schreef op 04 februari 2011 @ 13:32:

[...]

Gaan nou gvd zelfs de newbies proberen Iris te bashen.Gek is dat he> Als nieuwe mensen opeens zomaar hun mening al klaar hebben? Dat vind ik dus altijd van die mensen die opeens heel anti 'het groepje' zijn terwijl ze 1 dag lid zijn. Zo raar.
Ik verbaas mij al heel lang niet meer over bepaalde forummers.

(Loop al aardig tijdje mee hier)

Vraag me wel af; wat is een HRS act??

*en vraag mij nu ook af onder welke steen ik gelegen heb hoor*
Heb niet alle reacties gelezen, maar kan het niet zo zijn dat haar huis scheef staat? Bij mij thuis springt de koelkast steeds open doordat de vloer niet gelijk is.
quote:alice33 schreef op 04 februari 2011 @ 13:36:

Nou Just-Juul vanwaar die rollende ogen? Het lijkt me niet handig om Hannie nog banger te maken met allerlei Hokus Pokus. Sytze: je kunt het wel goed bedoelen maar volgens mij moeten we vooral proberen Hannie met beide voeten op de grond te houden inclusief haar koelkast Ok.. Zal ik mijn post dan maar weghalen? Ik wil haar niet wegjagen of bang maken. Maar ik geloof er zelf wel in.
quote:louisavuitton schreef op 04 februari 2011 @ 13:38:

Heb niet alle reacties gelezen, maar kan het niet zo zijn dat haar huis scheef staat? Bij mij thuis springt de koelkast steeds open doordat de vloer niet gelijk is.Weet je zeker dat het door de vloer komt? Heb je mijn post hierboven gelezen? ZIjn er meer rare verschijnselen?
Hannie, was je alweer thuis en is je koelkast nog verschoven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Sytze_Vliegen schreef op 04 februari 2011 @ 13:40:

[...]

Weet je zeker dat het door de vloer komt? Heb je mijn post hierboven gelezen? ZIjn er meer rare verschijnselen?Tja.....nu je het zegt......
Weetje waar ik wel benieuwd naar ben? To, zitten er krassen op je vloer?
quote:Tomatensoep schreef op 04 februari 2011 @ 13:37:

[...]

Gek is dat he> Als nieuwe mensen opeens zomaar hun mening al klaar hebben? Dat vind ik dus altijd van die mensen die opeens heel anti 'het groepje' zijn terwijl ze 1 dag lid zijn. Zo raar.Want ? Wat heel veel mensen zich niet realiseren is dat het viva forum heel druk wordt bezocht en meegelezen. Jaren lang heb ik het forum als een soort van briljante soap gezien, en meegelezen. Ik lees al mee vanaf het aller-aller-eerste forum. Met boomstructuur. Toen kon ik nog in 1 dag meelezen, want dan waren er op 1 dag over heel het forum wel 35 nwe berichten. ( En als het er 80 waren, dan was er een rel. )
quote:alice33 schreef op 04 februari 2011 @ 13:36:

Nou Just-Juul vanwaar die rollende ogen? Het lijkt me niet handig om Hannie nog banger te maken met allerlei Hokus Pokus. Sytze: je kunt het wel goed bedoelen maar volgens mij moeten we vooral proberen Hannie met beide voeten op de grond te houden inclusief haar koelkast Jij vindt het hokus-spokus. Er zijn zat mensen die daar wel in geloven. Vandaar.
Die koelkast denkt het vrouwtje een plezier te doen door een stapje opzij te doen. Kan het huisvrouwtje lekker boenen achter de koelkast.
quote:just-juul schreef op 04 februari 2011 @ 13:44:

[...]

Jij vindt het hokus-spokus. Er zijn zat mensen die daar wel in geloven. Vandaar.

Dat bedoel ik.

Ik zie hier onder aan de pagina bijvoorbeeld ineens een link naar mediums & helderzienden... Apart.
quote:alice33 schreef op 04 februari 2011 @ 13:29:

Sytze Vliegen, jij ziet ze echt vliegen hè? Lijkt me niet handig om een wankele persoonlijkheid als TO nog een extra zetje te geven. Foei.

Dat kan je nou wel roepen maar ik vind het een van de betere verklaringen. Er zijn legio van dit soort incidenten gerapporteerd en bijna altijd is er sprake van stress en spanningen.

Ikmvraag me dus af of Hannie op dit moment veel zorgen aan haar hoofd heeft?
Jezus zeg, loopt een topic over koelkasten die aan de wandel gaan nou gewoon uit de hand? Had niet door dat het een zo'n controversieel onderwerp was.

En sorry hoor, ik was het even kwijt dat Hannie nog aan het werk is.

Ik geloof ook niet in hokus pokus maar als daarmee Hannie's probleem wordt opgelost, prima toch!
quote:Sytze_Vliegen schreef op 04 februari 2011 @ 13:38:

[...]

Ok.. Zal ik mijn post dan maar weghalen? Ik wil haar niet wegjagen of bang maken. Maar ik geloof er zelf wel in.Nee, niet weghalen. Ik denk dat het iets is waar Hannie wat aan zou kunnen hebben.
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 13:49:

[...]

Dat kan je nou wel roepen maar ik vind het een van de betere verklaringen. Er zijn legio van dit soort incidenten gerapporteerd en bijna altijd is er sprake van stress en spanningen.

Ikmvraag me dus af of Hannie op dit moment veel zorgen aan haar hoofd heeft?

Anders dan welke schoonmaakmiddelen ze moet gebruiken?

Ajax toch
quote:just-juul schreef op 04 februari 2011 @ 13:43:

[...]

Want ? Wat heel veel mensen zich niet realiseren is dat het viva forum heel druk wordt bezocht en meegelezen. Jaren lang heb ik het forum als een soort van briljante soap gezien, en meegelezen. Ik lees al mee vanaf het aller-aller-eerste forum. Met boomstructuur. Toen kon ik nog in 1 dag meelezen, want dan waren er op 1 dag over heel het forum wel 35 nwe berichten. ( En als het er 80 waren, dan was er een rel. )Even niet mijn punt. Ik vind het vreemd dat Feeks er nu opeens een probleem van maakt, nu het iemand tegen iris is. Kwam het je eerder wel uit?
quote:Julus schreef op 04 februari 2011 @ 13:50:

En sorry hoor, ik was het even kwijt dat Hannie nog aan het werk is.

Het is je vergeven!
Wat is de volgende stap: Hannie moet een geestenuitdrijver charteren. Ik ga maar verder met m'n erwtensoep en houd me verre van exorcisme. Da's weer een vak apart naar t schijnt. Iemand onlangs nog een huilend Maria-beeld gespot, misschien dat die nog goede raad heeft.
Mijn koelkast wandelt ook. Doordat mijn eigen poltergeistjes de deur te hard open- en dichtdoen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:alice33 schreef op 04 februari 2011 @ 14:00:

Wat is de volgende stap: Hannie moet een geestenuitdrijver charteren. Ik ga maar verder met m'n erwtensoep en houd me verre van exorcisme. Da's weer een vak apart naar t schijnt. Iemand onlangs nog een huilend Maria-beeld gespot, misschien dat die nog goede raad heeft.

Beetje flauw.. En het gaat niet om geesten, het kan Hannie zelf zijn net zoals bij dat jongetje.

Ik heb trouwens nog erwtensoep in de diepvries, die ga ik ook maar eens uithalen. Lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven