Wat maakte jou blij vandaag?

13-01-2018 22:30 217 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :)
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn hond zo blij en enthousiast zijn bal steeds terug kwam brengen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond, toen de kat zich voor de derde avond op rij zich gezellig tegen mij aan nestelde.
Ondanks dat ik er een heel dubbel gevoel bij heb, mijn laatste dag in de thuiszorg. Ik krijg van alle cliënten lieve woordjes en een knuffel. Zometeen mijn laatste cliënt.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn nieuwe laarzen vandaag binnen zijn gekomen.. 😍
Alle reacties Link kopieren
De foto's en video's die ik krijg van de fokker van ons toekomstige pupje. Ik word er zo ongeduldig van, zeker als we weer daar op visite zijn geweest (over 2.5 week mogen we hem ophalen dus is niet lang maar het voelt wel zo).
Het is zo'n lieverdje en bijna alles staat al klaar voor hem. Hij gaat verschrikkelijk verwend worden door mijn man en mij. :love:
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Pigwidgeon_ schreef:
25-01-2018 18:00
De foto's en video's die ik krijg van de fokker van ons toekomstige pupje. Ik word er zo ongeduldig van, zeker als we weer daar op visite zijn geweest (over 2.5 week mogen we hem ophalen dus is niet lang maar het voelt wel zo).
Het is zo'n lieverdje en bijna alles staat al klaar voor hem. Hij gaat verschrikkelijk verwend worden door mijn man en mij. :love:
Aaah... wat leuk!
Dat ik vanmiddag sinds een hele lange tijd weer eens lekker een middagje de tijd had om Netflix te kijken
Alle reacties Link kopieren
Dat ik vandaag eindelijk hetgeen gedaan heb waar ik al een tijd van wakker lag, omdat ik niet het moment vond om de taak te doen :blob:
everything happens for a reason
Bellen met mijn moeder en vader, daar vrolijk ik altijd van op :)
Alle reacties Link kopieren
Ik was heel blij vandaag toen mijn tandartsbehandeling voorbij was. :proud: En ik was blij toen man gewoon thuis kwam ipv naar zijn zus te gaan toen ik daar behoefte aan had, omdat ik me ziek voel. Vond ik heel lief.
Mijn twee hele mooie nieuwe pyjama's die binnengekomen zijn :) Lig ik er weer mooi bij in bed. De laatste keer dat ik een pyjama kocht was alweer bijna tien jaar geleden.
Boquiabierto schreef:
26-01-2018 14:14
Mijn twee hele mooie nieuwe pyjama's die binnengekomen zijn :) Lig ik er weer mooi bij in bed. De laatste keer dat ik een pyjama kocht was alweer bijna tien jaar geleden.
Issie zo lang meegegaan??
Corona67 schreef:
26-01-2018 14:16
Issie zo lang meegegaan??
Ja, maar ik draag ze niet elke dag :)
Alle reacties Link kopieren
Rechtszaak gewonnen. :$
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Dat een collega morgen wil invallen voor mij op het werk.
Mijn zoon heeft een studiedag dus we hebben vanmiddag heerlijk samen op de bank een film gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
26-01-2018 16:14
Rechtszaak gewonnen. :$
Altijd fijn! Ben je advocaat of zat je er privé?
Alle reacties Link kopieren
Van het enthousiasme waarmee mijn zoon de enorme stapel papierwerk en pagina's aan online dossier zit in te vullen voor zijn vervolgopleiding, waar hij al vanaf dat hij een peuter was van droomt.

En ook van mijn vriend die, na weer een week bizarre uren te hebben gedraaid op zijn werk, nu heerlijk uit ligt te slapen in mijn bed.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Dat ik vandaag voor t eerst in jaren weer eens op stap ga. Jaren niet gedaan ivm problemen die dat gaf in relatie. Pas geleden besloten zelf recht op plezier te hebben dus vriendinnenuitje gepland
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
27-01-2018 12:28
Altijd fijn! Ben je advocaat of zat je er privé?
Privé.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
27-01-2018 22:38
Privé.
Dubbel yess dus!!
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
27-01-2018 23:07
Dubbel yess dus!!
:proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Dat ik na 3 weken bijna niet geslapen te hebben nu een nacht van 8 uur slaap heb gehad, ononderbroken :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn ouders blij waren met mijn zelfgekleurde kaart.
Dat ik nadat een date niet kwam opdagen samen met een vriendin productief aan mijn paper heb gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven