Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
quote:machientje schreef op 18 augustus 2013 @ 16:02:

Ik vind Anouk overrated!

+1
Ja, inderdaad, managmentgelul.
Wedstrijdschaatsen in een lege ijshal

Saskia Noort

Superfoods

Het hebben van een eigen boot

Daan Schuurmans

Warm weer

Dutch Design

Bikram Yoga

Jaren 30-huizen

Matthijs van Nieuwkerk

Hipsters

Jakhals Erik
Rollenspellen vind ik machtig. Heb daar ooit eens een heel bedrijf mee over de zeik gekregen omdat onze groep zo goed in onze rol bleef. We moesten Russen spelen die niet wilde dat de Zwarte Zee het Zwarte Meer zou worden en er was een oliepijpleiding in het geding. Wij hielden ons precies aan onze opdracht van het kaartje en de rest werd gek, we gaven geen meter toe. Dachten dat ze naar lang onderhandelen een voet tussen de deur hadden, riep er weer een van ons "njet". Op de gang noemden ze ons zelfs 'die k*trussen'.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Amsterdam.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
Ik weet niet of het al genoemd is: kleinkinderen, of zoals je wilt oma's.

Veel te veel geld hebben.

Tablet
odi et amo
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2013 @ 16:02:

Ik hou van oesters.Ik van Landal Greenparcs en van wokken (bij een bepaald restaurant)
quote:MrsStanleyWalker schreef op 18 augustus 2013 @ 16:04:

Rollenspellen vind ik machtig. Heb daar ooit eens een heel bedrijf mee over de zeik gekregen omdat onze groep zo goed in onze rol bleef. We moesten Russen spelen die niet wilde dat de Zwarte Zee het Zwarte Meer zou worden en er was een oliepijpleiding in het geding. Wij hielden ons precies aan onze opdracht van het kaartje en de rest werd gek, we gaven geen meter toe. Dachten dat ze naar lang onderhandelen een voet tussen de deur hadden, riep er weer een van ons "njet". Op de gang noemden ze ons zelfs 'die k*trussen'.

Ik haat het. En eens per jaar moet het. Afschuwelijk.
Barbecueën.
quote:Eleonora schreef op 18 augustus 2013 @ 16:05:

[...]

Ik van Landal Greenparcs en van wokken (bij een bepaald restaurant)
quote:Penelopeia schreef op 18 augustus 2013 @ 16:01:

[...]

In de categorie films kunnen wat mij betreft ook de LOTR-reeks. Ik heb ze allemaal geprobeerd te kijken, en ben bij alle films halverwege in slaap gevallen.OMG serieus? Ik heb de films denk ik al wel 20 keer gezien, de extended version uiteraard
Op zondagmiddag biertjes drinken op het terras.

Ga ik NU doen!

Dag lieve maisjes!

quote:Imikgirl schreef op 18 augustus 2013 @ 16:03:

Overrated is;

Een wijntje doen met je dinnetjes op het terras.

Gruwel
vakantieparken en georganiseerde reizen.
Oesters

Kaviaar

John Mayer

Mart Smeets
quote:ninika schreef op 18 augustus 2013 @ 16:05:

[...]

OMG serieus? Ik heb de films denk ik al wel 20 keer gezien, in extended version uiteraard Je bent lang niet de enige. Mijn vriend vindt ze dus ook helemaal geweldig. En héél veel andere mensen ook. Dus er zal wel iets mis zitten in mijn hoofd, maar ik vind ze echt saai en langdradig.
quote:ninika schreef op 18 augustus 2013 @ 16:05:

[...]

OMG serieus? Ik heb de films denk ik al wel 20 keer gezien, de extended version uiteraard

Ik ook.

Ik heb ze allemaal dubbel. Voor het geval er een beschadigd. Krijg er nooit genoeg van.
Harry Potter
Een designbank van 6.000

Vriendin kocht er een, in een prachtige lichte stof.

Jaar later baarde ze een jongetjestweeling. Die zijn nu 2

Ze snapt zelf ook niet wat haar heeft bezield.
Bier!
Forummers die elke dag een topic openen.
Musicals bleeeegh heel erg overrated met steeds dezelfde koppen die er in spelen.

Werken. Iedereen die zegt dat werken zooo leuk is kletsen uit hun nek. Als je ze zou vragen of ze hetzelfde werk zouden doen als ze er niet voor betaald krijgen is het antwoord Nee.

Grand Prix is overrrated. Stelletje kerels die keihard tig rondjes scheuren om uiteindelijk in de grindbak te eindigen. Wat een mooie sport.

Golfen. Dat is geen sport, dat is vermaak voor luie mensen. Die lopen niet naar de afslagplaats neeeee die nemen een golfkarretje.
Scheren.
quote:Eleonora, 47 seconden geleden

Bier!+ 1
sportscholen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven