Wauw

26-03-2013 16:12 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begin cliche;

Ik lees nu zo'n 9 maanden mee en nu toch eindelijk heb ik besloten om een account aan te maken!

Maar waarom? Ik heb al meerdere keren echt gelachen om reacties en topics over onderwerpen die mijzelf maar dus ook jullie bezighoudt. En dan ook hardop, in de trein zelfs ..

Momenteel ben ik een oud topic aan het lezen; de biechtstoel.

Bij sommige reacties kreeg ik echt kippenvel. Jullie leven zo mee en weten precies het goede te zeggen. Dat was voor mij echt een WAUW moment.

Ik hoop dat ik ooit zo lief, emphatisch en wijs kan reageren op de sores van anderen, net zoals jullie dat doen.

Deze rebelse snottebel van 20 jaar heeft nog heel wat te leren in ieder geval!

Bij deze stel ik me dus ook even voor. Helloo!
Your loss
Ja, dat moet ik nu een plekje zien te geven.
Deze krijg je voor niks:
Letting me down easy, dat siert een man.
Ik kan je niet helpen. Ik heb ook een samengesteld gezin. Als mijn man zo zou kijken naar mijn oudste zoals jouw vrouw doet, zou ik niet met hem in 1 huis kunnen wonen...

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!
quote:kylie_ schreef op 26 maart 2013 @ 22:25:

Ik kan je niet helpen. Ik heb ook een samengesteld gezin. Als mijn man zo zou kijken naar mijn oudste zoals jouw vrouw doet, zou ik niet met hem in 1 huis kunnen wonen...

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!Kijk, die kun je vast in je zak steken TO!
Hoi rebel, welkom hier! Leuk dat je een topic geopend hebt met zo'n krachtige oneword. Enjoy, en 'k lees je weer
Alle reacties Link kopieren
Leuk Topic, welkom Rebel..!

Al denk ik wel dat Murdoch en Amand je topic bij deze hebben overgenomen hahah

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven