(wederom) Eerste hulp bij surprise aub!!

woensdag 3 december 2008 om 10:14
Ik weet het, ben niet de eerste die om surprise-hulp vraagt, maar ben toch zo brutaal om mn eigen topic te openen
Ik moet een suprise maken voor mn schoonzus. Veel contact hebben we niet, dus sappige details of grappige dingen die ze meegemaakt heeft, weet ik helaas niet. Wat weet ik wel??
- moeder van een zoontje van net 3 en een dochtertje van één maand
- is juffrouw op een basisschool
- houdt niet van groente en wel van taart
- rookt niet, drinkt niet, stapt weinig, sport niet (meer)
DIt is zo even wat er in mij op komt. Ik kan werkelijk níéts bedenken Vorig jaar al een poepluier gegeven, dus dat is ook niet meer origineel. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een leuk idee!!!
Ik moet een suprise maken voor mn schoonzus. Veel contact hebben we niet, dus sappige details of grappige dingen die ze meegemaakt heeft, weet ik helaas niet. Wat weet ik wel??
- moeder van een zoontje van net 3 en een dochtertje van één maand
- is juffrouw op een basisschool
- houdt niet van groente en wel van taart
- rookt niet, drinkt niet, stapt weinig, sport niet (meer)
DIt is zo even wat er in mij op komt. Ik kan werkelijk níéts bedenken Vorig jaar al een poepluier gegeven, dus dat is ook niet meer origineel. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een leuk idee!!!

woensdag 3 december 2008 om 10:41
Koop gekleurd karton in kleuren van groenten. Knutsel hiervan bijv een wortel, appel, komkommer, etc. Maak van wit karton een taartvorm (stop daarin het cadeautje) en plak hier de groentetjes op. Voila, een groentetaart. Gedicht erbij: Je houdt niet van groente maar wel van taart, dat is Sint wel een groentetaartje waard. Dat, lieve...is wel zo goed voor je gestel, zo blijf je gezond en wel. Ofzoiets.
woensdag 3 december 2008 om 10:42
Ze lust geen groenten? Een groentenpakket (want ze moet wel gezond eten he!) Nep of echt... kan allebei.
Of een groententaart!
Of... supersimpel, maar heb daar vorig jaar hard om moeten lachen toen iemand dat kreeg: je kadootje echt met honderden pakpapiertjes inpakken. Zodat het een enorm pak wordt. Niet heel origineel, maar dat alsmaar uitpakken en nóg een laagje en nóg een laagje en nóg een laagje... best grappig
Of een groententaart!
Of... supersimpel, maar heb daar vorig jaar hard om moeten lachen toen iemand dat kreeg: je kadootje echt met honderden pakpapiertjes inpakken. Zodat het een enorm pak wordt. Niet heel origineel, maar dat alsmaar uitpakken en nóg een laagje en nóg een laagje en nóg een laagje... best grappig

woensdag 3 december 2008 om 10:55
Uh, ik ben ook niet echt fan van groenten en hou wel van taart. Een echte groentetaard zou ik zeker niet weten te waarderen. Ik vond het idee wel leuk van een echte taart en hem daarin verstoppen. Moet ze hem lekker zoeken, wordt 1 grote kliederboel waarbij veel vingers moeten worden afgelikt (moet je natuurlijk wel duidelijke instructies geven dat ze alleen maar twee duimen mag gebruiken ofzo).
woensdag 3 december 2008 om 11:02
Of een fruit/groenteschaal/mand. Dan koop je of maak je nep groente en fruit, in een van die stop je de usb stick. De schaal kan ze of als fruitschaal gebruiken of voor iets anders. De schaal/mand wel zo kiezen dat je er ook iets anders mee kan doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

woensdag 3 december 2008 om 11:12
Zwieber, mag ik vragen waarom je een groente taart niet zou waarderen? Het andere idee van stickies is wel leuk, maar past totaal niet bij haar. Ze is een heel net type, denk dat ze dat niet zo kan waarderen. Wel fijn dat je meedenkt!!
De fruitschaal is ook wel leuk. Wil er natuurlijk zo weinig mogelijk geld aan uitgeven, we doen voor 25 euro p.p. dus iedere euro die naar de suprise gaat, gaat weer van de cadeaus af....
De fruitschaal is ook wel leuk. Wil er natuurlijk zo weinig mogelijk geld aan uitgeven, we doen voor 25 euro p.p. dus iedere euro die naar de suprise gaat, gaat weer van de cadeaus af....

woensdag 3 december 2008 om 11:38
quote:Marriss schreef op 03 december 2008 @ 11:12:
Zwieber, mag ik vragen waarom je een groente taart niet zou waarderen? Het andere idee van stickies is wel leuk, maar past totaal niet bij haar. Ze is een heel net type, denk dat ze dat niet zo kan waarderen. Wel fijn dat je meedenkt!!
De fruitschaal is ook wel leuk. Wil er natuurlijk zo weinig mogelijk geld aan uitgeven, we doen voor 25 euro p.p. dus iedere euro die naar de suprise gaat, gaat weer van de cadeaus af....Ik gruwel echt van sommige groenten hoor, dus van een groententaart ook. Is ook zonde van de moeite vind ik, dan heb ik liever een LEKKERE taart.
De fruitschaal is ook wel leuk. Wil er natuurlijk zo weinig mogelijk geld aan uitgeven, we doen voor 25 euro p.p. dus iedere euro die naar de suprise gaat, gaat weer van de cadeaus af....Ik gruwel echt van sommige groenten hoor, dus van een groententaart ook. Is ook zonde van de moeite vind ik, dan heb ik liever een LEKKERE taart.

woensdag 3 december 2008 om 11:52
Oke! Maar ja, dat is toch ook wel de grap van een surprise? Iemand een beetje op zn zwakke plek pakken? Of begrijp ik het hele doel verkeerd
Een puzzeltocht is ook wel leuk... aangezien ze ook niet meer sport. Onder het motto: een beetje beweging is wel goed voor je!! Alhoewel... ze is net bevallen, dus misschien is het een beetje misplaatst om te suggereren dat ze 'lui' is en weer moet gaan sporten....
GRRRRRRR MOEILIJK!!!
Een puzzeltocht is ook wel leuk... aangezien ze ook niet meer sport. Onder het motto: een beetje beweging is wel goed voor je!! Alhoewel... ze is net bevallen, dus misschien is het een beetje misplaatst om te suggereren dat ze 'lui' is en weer moet gaan sporten....
GRRRRRRR MOEILIJK!!!

woensdag 3 december 2008 om 12:03
Oh ja, dat klinkt een stuk vriendelijker
Nou nog bedenken wat dan leuke puzzeltjes e.d. zijn... alleen wel lastig: we vieren het in het huis van mn schoonouders, dus dan moet ik daar van te voren het huis doorstruinen om alle briefjes / puzzeltjes te verstoppen.... *zucht*
Ik weet het nog niet... ideeen blijven welkom!!!!!!!!!!!!
Nou nog bedenken wat dan leuke puzzeltjes e.d. zijn... alleen wel lastig: we vieren het in het huis van mn schoonouders, dus dan moet ik daar van te voren het huis doorstruinen om alle briefjes / puzzeltjes te verstoppen.... *zucht*
Ik weet het nog niet... ideeen blijven welkom!!!!!!!!!!!!

woensdag 3 december 2008 om 12:10
quote:Marriss schreef op 03 december 2008 @ 11:12:
juist als t zo'n net type is die niets ermee heeft is n stickie leuk,
n rijm erbij dat je helemaal niets wist van die achtergrond, en je bent klaar
Voor n junk n sticky als surprise is niet leuk
juist als t zo'n net type is die niets ermee heeft is n stickie leuk,
n rijm erbij dat je helemaal niets wist van die achtergrond, en je bent klaar
Voor n junk n sticky als surprise is niet leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 3 december 2008 om 13:39