Weer eens een maandje de bezem er door
maandag 13 oktober 2008 om 11:28
Een tijd geleden hebben we op het forum een soortgelijk topic gehad. In een maand (of een week, of twee maanden, wat je wilt) een aantal doelen bereiken, of gewoon weer wat blijer met jezelf zijn. Het topic is dan bedoeld om elkaar bij te staan met goede raad, een schop onder de kont en dergelijke
het is niet bedoeld als afval topic, hoewel een paar kilo's er af wel kunnen helpen, maar dan is het een middel en geen doel.
mijn doelen: gezond eten, mijn werk voor elkaar hebben en niet roken.
het is niet bedoeld als afval topic, hoewel een paar kilo's er af wel kunnen helpen, maar dan is het een middel en geen doel.
mijn doelen: gezond eten, mijn werk voor elkaar hebben en niet roken.
donderdag 9 april 2009 om 10:35
Tennissen Weer regen, dus na een half uurtje gestopt
Zwembad wordt zomerklaar gemaakt (jippie!), dus werkmannen van koffie voorzien. Ze waren al weg toen ik terug kwam van de tennisbaan
Stofzuigen
Studeerkamer stoffen
Bed kleintje verschonen.
Wasje draaien Zelfs 2 en ook meteen gevouwen en weggeruimd!
Boodschappenlijstje maken voor paasboodschappen
Zwembad wordt zomerklaar gemaakt (jippie!), dus werkmannen van koffie voorzien. Ze waren al weg toen ik terug kwam van de tennisbaan
Stofzuigen
Studeerkamer stoffen
Bed kleintje verschonen.
Wasje draaien Zelfs 2 en ook meteen gevouwen en weggeruimd!
Boodschappenlijstje maken voor paasboodschappen
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 09-04-2009 16:13
Reden: wegstrepen
Reden: wegstrepen
% gewijzigd

donderdag 9 april 2009 om 13:34
Hier is het gelukkig nog steeds droog, al zal dat gezien de donkere wolken waarschijnlijk niet zo blijven.
Vandaag ben ik moe, vannacht heb ik weer slecht geslapen.
Gelukkig begint het paasweekend voor mij straks al.
En ik heb de hele tijd zo'n verschrikkelijke dorst. Echt, ik kan het niet bijgedronken krijgen, terwijl ik helemaal niet veel vaker hoef te piesen.
Ik heb vanmorgen voor de grap maar even mijn suiker getest (we hebben die spullen toch in huis voor James, die heeft diabetes), maar mijn suiker was perfect.
Raar.
Vandaag ben ik moe, vannacht heb ik weer slecht geslapen.
Gelukkig begint het paasweekend voor mij straks al.
En ik heb de hele tijd zo'n verschrikkelijke dorst. Echt, ik kan het niet bijgedronken krijgen, terwijl ik helemaal niet veel vaker hoef te piesen.
Ik heb vanmorgen voor de grap maar even mijn suiker getest (we hebben die spullen toch in huis voor James, die heeft diabetes), maar mijn suiker was perfect.
Raar.
donderdag 9 april 2009 om 16:14
Vreemd ja Miss M.
Hou het maar goed in de gaten, als je zoveel drinkt en niet (genoeg) plast kan je snel erg 'pafferig' worden.
Wanneer heb je de volgende controle?
Het weer is hier nog redelijk opgeklaard. Er is zelfs een klein zonnetje doorgekomen
Vandaag al 7 keer de telefoon gegaan. Geen nummerweergave, dus ik heb niet opgenomen.
Hou het maar goed in de gaten, als je zoveel drinkt en niet (genoeg) plast kan je snel erg 'pafferig' worden.
Wanneer heb je de volgende controle?
Het weer is hier nog redelijk opgeklaard. Er is zelfs een klein zonnetje doorgekomen
Vandaag al 7 keer de telefoon gegaan. Geen nummerweergave, dus ik heb niet opgenomen.

donderdag 9 april 2009 om 19:59
Ik heb me toch een bult was op te vouwen. En het erge.. ik zit er al vanaf maandag tegen aan te hikken.
Vandaag weinig gedaan. Mijn mini heeft buisjes gekregen en daar was mama zo moe van, dat we echt tussen de middag even een dutje moesten doen. Met mini gaat het overigens uitstekend. Oudste was naar school, madelief naar het KDV.. Had vandaag alleen mijn middelste (mini) thuis, dus huishoud-technisch had ik een hoop kunnen doen.... gemiste kans...
Vandaag patat gegeten... de schijf van 2 was het. Nu even de keuken doen...
Vandaag weinig gedaan. Mijn mini heeft buisjes gekregen en daar was mama zo moe van, dat we echt tussen de middag even een dutje moesten doen. Met mini gaat het overigens uitstekend. Oudste was naar school, madelief naar het KDV.. Had vandaag alleen mijn middelste (mini) thuis, dus huishoud-technisch had ik een hoop kunnen doen.... gemiste kans...
Vandaag patat gegeten... de schijf van 2 was het. Nu even de keuken doen...
vrijdag 10 april 2009 om 08:53
Ik ben weer boven water!
Drukdrukdruk gehad, het huis is een puinzooi dus hier mijn lijst voor vandaag,
- Stofzuigen.
- Soppen het hele huis.
- Was opruimen.
- Boodschappen doen.
- Naar de kapper.
- Genieten van het mooie weer.
Ik ga maar aan de slag, bij lezen doe ik van het weekend.
Ik hoop dat alles ok is met iedereen!
Drukdrukdruk gehad, het huis is een puinzooi dus hier mijn lijst voor vandaag,
- Stofzuigen.
- Soppen het hele huis.
- Was opruimen.
- Boodschappen doen.
- Naar de kapper.
Ik ga maar aan de slag, bij lezen doe ik van het weekend.
Ik hoop dat alles ok is met iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 10 april 2009 om 10:12
He Druif en Nikki, leuk dat jullie er ook weer zijn !
Allis? hoe is het met jou?
Net heerlijk getennist (vervelend steeds tegen de zon in kijken )
Boodschapjes halen (zal druk zijn in de winkel!)
Stofzuigen
Wat in de tuin doen.
Manlief is gezellig thuis, dus ik hoop dat er wat van mijn bezemplannen terecht komt.
En ik ga straks gewoon lekker een korte broek aan doen!
Vandaag moet een goede dag worden. Zal wel aan het prachtige weer liggen , maar ik voel me erg dartellig..
Laterrrr!
Allis? hoe is het met jou?
Net heerlijk getennist (vervelend steeds tegen de zon in kijken )
Boodschapjes halen (zal druk zijn in de winkel!)
Stofzuigen
Wat in de tuin doen.
Manlief is gezellig thuis, dus ik hoop dat er wat van mijn bezemplannen terecht komt.
En ik ga straks gewoon lekker een korte broek aan doen!
Vandaag moet een goede dag worden. Zal wel aan het prachtige weer liggen , maar ik voel me erg dartellig..
Laterrrr!
vrijdag 10 april 2009 om 10:19
Ik was even afwezig, vorig weekend heel huilerig over alle onzekerheid na het einde van mijn contract, van de week gewerkt, en gehoopt op een beter bericht van de baas (tevergeefs) en niet zo heel veel gebezemd.
Zeg maar rustig niks.
Moet nu hard aan de slag omdat ik vanmiddag bezoek krijg.
ADL, succes met je dochter.
Goldie, fijn dat hamster terecht is. En wat balen dat gewoon ondoordacht de telefoon opnemen er niet bij is in jullie huis.
Rainz, kinderfeestje bij de bakker klinkt leuk!
Fuss, het is mooi weer nu voor een feestje..
MissM, hup, de verlos bellen nu, of de huisarts. Het gaat nu niet alleen om jou maar ook om dat wurmpje.
Druif, hoe is het met mini?
Zeg maar rustig niks.
Moet nu hard aan de slag omdat ik vanmiddag bezoek krijg.
ADL, succes met je dochter.
Goldie, fijn dat hamster terecht is. En wat balen dat gewoon ondoordacht de telefoon opnemen er niet bij is in jullie huis.
Rainz, kinderfeestje bij de bakker klinkt leuk!
Fuss, het is mooi weer nu voor een feestje..
MissM, hup, de verlos bellen nu, of de huisarts. Het gaat nu niet alleen om jou maar ook om dat wurmpje.
Druif, hoe is het met mini?
vrijdag 10 april 2009 om 13:27
Zo, de boodschapjes voor de pasen zijn binnen. Ik had iedere keer mazzel met parkeren, dus dat scheelde een berg.
Vanmiddag nog even cakejes bakken, gisteren al 2 paasbroden gebakken, en dan ben ik vwb de pasen voorlopig klaar.
Mamz wat vervelend dat je je vorige week zo rot voelde. Gaat het nu weer een beetje?
Nikki en druifje, gezellig dat jullie er weer zijn.
Vanmiddag nog even cakejes bakken, gisteren al 2 paasbroden gebakken, en dan ben ik vwb de pasen voorlopig klaar.
Mamz wat vervelend dat je je vorige week zo rot voelde. Gaat het nu weer een beetje?
Nikki en druifje, gezellig dat jullie er weer zijn.
vrijdag 10 april 2009 om 17:00
vrijdag 10 april 2009 om 17:50
MissM is nog steeds zwanger hoor, ik heb hier in ieder geval geen vervelende berichten gelezen.
Ik hoop dat we voor jou binnenkort ook de vlag uit kunnen hangen Allis.
Hoe voel je je nu Mamz? Ben je de ergste dip door?
En Jonna, ben jij al aan het idee gewend? Hoe is het met je kleinzoon?
Ooow, ik had net ook heel even een klein baby-ventje op mijn arm
Rainz, ik heb heel fout, maar makkelijk, een suikerbrood en een rozijnenbrood gekocht voor Pasen. Ik wou soms dat ik net zo crea in de keuken was als jij. Geweldig altijd om te lezen wat je nu weer allemaal gemaakt hebt. (en dan die prachtige foto's!)
Zoals ik al voorspelde niks van de bezemplannen uitgevoerd (alleen de laatste boodschapjes en met de swiffert rond geweest), maar in dit prachtige weer een eindje gefietst met man.
Voor mooie prijsjes leuke spulletjes gekocht in een soort van 'outlet' Oa hele mooie trendy fondue/gourmet/bbq-borden in een 'waaiervorm'.
Morgenochtend gaan we gezellig op een rommelmarkt rondschuimen en 's avonds maak ik lasagne a la Goldie voor lievelingstante en -oom. Wordt gezellig!
Laterrrrr!
Ik hoop dat we voor jou binnenkort ook de vlag uit kunnen hangen Allis.
Hoe voel je je nu Mamz? Ben je de ergste dip door?
En Jonna, ben jij al aan het idee gewend? Hoe is het met je kleinzoon?
Ooow, ik had net ook heel even een klein baby-ventje op mijn arm
Rainz, ik heb heel fout, maar makkelijk, een suikerbrood en een rozijnenbrood gekocht voor Pasen. Ik wou soms dat ik net zo crea in de keuken was als jij. Geweldig altijd om te lezen wat je nu weer allemaal gemaakt hebt. (en dan die prachtige foto's!)
Zoals ik al voorspelde niks van de bezemplannen uitgevoerd (alleen de laatste boodschapjes en met de swiffert rond geweest), maar in dit prachtige weer een eindje gefietst met man.
Voor mooie prijsjes leuke spulletjes gekocht in een soort van 'outlet' Oa hele mooie trendy fondue/gourmet/bbq-borden in een 'waaiervorm'.
Morgenochtend gaan we gezellig op een rommelmarkt rondschuimen en 's avonds maak ik lasagne a la Goldie voor lievelingstante en -oom. Wordt gezellig!
Laterrrrr!
vrijdag 10 april 2009 om 17:55
- Stofzuigen.
- Soppen het hele huis.
- Was opruimen.
- Boodschappen doen.
- Naar de kapper.
Joehoe, de hele lijst is gedaan!
Ik heb niet alle boodschappen in huis, morgen is er weer een dag.
Ben alleen nog niet bijgelezen, dat doe ik vanavond.
Nu eten, ik heb trek gekregen van al dat huishoudelijke gedoe.
- Soppen het hele huis.
- Was opruimen.
- Boodschappen doen.
- Naar de kapper.
Joehoe, de hele lijst is gedaan!
Ik heb niet alle boodschappen in huis, morgen is er weer een dag.
Ben alleen nog niet bijgelezen, dat doe ik vanavond.
Nu eten, ik heb trek gekregen van al dat huishoudelijke gedoe.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 10 april 2009 om 19:10
Ehhh... mijn loopcarierre?
Ik heb vorige week een keer les 11 gelopen en dat viel tegen.
Door veel spierpijn,(niet door het lopen, maar door het tuinieren) en het slechte weer niet meer gelopen.
Maar ik fiets nu elke dag he?
Heel misschien dat ik straks mijn loopschoenen nog even aantrek.
Maar ik zit zo lekker...
Ik heb vorige week een keer les 11 gelopen en dat viel tegen.
Door veel spierpijn,(niet door het lopen, maar door het tuinieren) en het slechte weer niet meer gelopen.
Maar ik fiets nu elke dag he?
Heel misschien dat ik straks mijn loopschoenen nog even aantrek.
Maar ik zit zo lekker...
vrijdag 10 april 2009 om 21:28
Vandaag een enorme afwas gedaan. Een konijn naar en van dierenarts gebracht. De kinderen hebben hun zooi opgeruimd (inmiddels weer zat nieuwe gemaakt). Er is een was in de machine gegaan (nog niet eruit). Een kind naar en van zwembad. Een konijn uit de rui gepluisd.
De stapel was van vorige week ligt er nog steeds.
Ik voel me momenteel okee. Hoop dat ik me volgende week na het gesprek met UVW nog net zo okee voel.
De stapel was van vorige week ligt er nog steeds.
Ik voel me momenteel okee. Hoop dat ik me volgende week na het gesprek met UVW nog net zo okee voel.
zaterdag 11 april 2009 om 08:35
zaterdag 11 april 2009 om 08:43
Fussie, gefeliciteerd met zoon!
Dank je wel voor de knuffel, kan hem ook hard gebruiken. Heb me gisteren ziek gemeld op mijn werk. Er is, met name door mijn vrouwelijke werkgeefster, een naar spelletje gespeeld. Ze heeft me keihard voorgelogen en geeft nu de schuld aan een ander. Dinsdag maak ik een afspraak met de huisarts voor 'support'. Ik ga daar niet meer aan het werk en kan dus nu lekker van het mooie weer gaan genieten......
Hier ook een feestje dit weekend en vandaag komen alle kinderen en kleinkinderen
Man gaat de boodschappen doen en ik ga aan de poets, zodat we vanavond weer opnieuw kunnen beginnen.....zeg maar
Geniet!
Dank je wel voor de knuffel, kan hem ook hard gebruiken. Heb me gisteren ziek gemeld op mijn werk. Er is, met name door mijn vrouwelijke werkgeefster, een naar spelletje gespeeld. Ze heeft me keihard voorgelogen en geeft nu de schuld aan een ander. Dinsdag maak ik een afspraak met de huisarts voor 'support'. Ik ga daar niet meer aan het werk en kan dus nu lekker van het mooie weer gaan genieten......
Hier ook een feestje dit weekend en vandaag komen alle kinderen en kleinkinderen
Man gaat de boodschappen doen en ik ga aan de poets, zodat we vanavond weer opnieuw kunnen beginnen.....zeg maar
Geniet!

zaterdag 11 april 2009 om 08:46

zaterdag 11 april 2009 om 08:46
zaterdag 11 april 2009 om 08:49
Leuk detail: man gaat een bezem bij Blokker kopen, ons balkon moet aangeveegd worden
En vergeet ik nog te melden dat Bubbels van het balkon gekukeld is en dat ze haar voorpootje gebroken heeft. Het moet met rust genezen en dat komt wel goed, want ze ligt de hele dag bovenop de kast (waar ze op springt mét gebroken pootje)
En vergeet ik nog te melden dat Bubbels van het balkon gekukeld is en dat ze haar voorpootje gebroken heeft. Het moet met rust genezen en dat komt wel goed, want ze ligt de hele dag bovenop de kast (waar ze op springt mét gebroken pootje)