weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Hoi Thee
Ik heb ze dacht ik nog wel. Even zoeken vanmiddag waar ze liggen maar ik moet er nog wel een aantal hebben. Ik heb een keer een hele rits gehad omdat het personeel mij een kwartier hadden laten wachten.

Ik kom er strakjes op terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nah, de zon komt door en de deuren gaan weer open ... komt mijn kat thuis met een keurig stapeltje boterhamworst

(heb het uiteraard meteen in de groenbak gegooid en de dievegge voorzien van een extra portie voer)
Hahaha, wil het gezicht wel zien van de persoon die terug komt om op haar terras een broodje wil eten en er zit geen beleg meer op het brood.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@ Maroon,ik heb nog 5 kaarten liggen.

Als je mij mailt op ..................

kunnen we afspreken waar ik ze naartoe kan sturen.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-04-2012 11:18
Reden: Verzoek van forumster
% gewijzigd
Tsja, best lullig hè?

Eerlijkheidshalve had ik natuurlijk even bij iedereen aan moeten bellen om te vragen of ze een stapeltje worst missen?

Of op zijn minst een foto maken van de worst en een 'gevonden' affiche maken voor op alle lantaarnpalen in de buurt
quote:yette schreef op 16 april 2012 @ 12:27:

[...]

Zijn het er wel twee? Ik bedoelde Nien en Pc dat ander figuur was toen nog niet aanwezig,

Van mij ook een knuf Lichtbron. Het is belachelijk hoe mensen hier aan de haal gaan met wat je aan persoonlijke informatie deelt. Voor jou nu een beetje laat, maar misschien dat een ander zich hierdoor nog eens bedenkt.

Zonde ook van het hele forum, want juist de persoonlijke verhalen maken het tot wat het is
quote:yette schreef op 16 april 2012 @ 12:54:

Tsja, best lullig hè?

Eerlijkheidshalve had ik natuurlijk even bij iedereen aan moeten bellen om te vragen of ze een stapeltje worst missen?

Of op zijn minst een foto maken van de worst en een 'gevonden' affiche maken voor op alle lantaarnpalen in de buurt Zou wel humor zijn
Oh, ik bedoelde die ander in de zin van alter-ego. Lijkt me anders zo raar (nou ja, nòg raarder) om hier maar met een doel binnen te komen.
Hè bah, het forum ligt eruit. Lang leve het mobiele forum!
Wij hebben ooit onze kat betrapt terwijl hij met een broodje shoarma (in folie duidelijk gekocht bij shoarma zaak) in zijn mond had. Paar buren gevraagd of ze het miste maar rechtmatige eigenaar niet gevonden. Nu kunnen we er wel om lachen nou ja toen ook wel hoor. We zagen het al helemaal voor ons dat vrouw tegen man tekeer ging dat hij haar broodje op had toen ze even niet keek en dan een stomverbaasde man die mompelt er echt niets van te weten
Ow kom trouwens van tandarts af. Kroon zit erin
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 april 2012 @ 14:35:

Ow kom trouwens van tandarts af. Kroon zit erin

Ohhh wat lekker Ieb, weer een last minder.

Humor van die shoarma. Ja dat zie je helemaal voor je he. Toen mijn katten nog buiten kwamen had Floyd de nare eigenschap mij elke dag te willen verwennen . Standaard was dat een Libelle van 10 cm. Meestal dood maar soms ook niet. En een keer een halve meeuw.

Voor mijn voeten leggen en dan miauwen. Toen hij iedere keer zag dat ik een stuk keukenrol pakte het het door de wc spoelde (de meeuw niet hoor), was hij zo beledigd dat als hij me naar de keuken zag lopen, hij snel die libelle oppakte en het huis uit rende.

Ja verwachtte hij dan dat ik het zou opeten ofzo? Wel lief hoor maar vond het zulke vieze beesten, zeker als ze nog leefde. Wat waren ze groot en dik.
Die shoarma, geweldig Mijn katten nemen alleen kikkers mee uit de tuin. En een keer een duidelijk al láng dode vogel. Kater kwam er mee binnen paraderen alsof hij 'm eigenhandig uit de lucht geslagen had.
Hoe noemen jullie het geluid wat een kat maakt die binnen staat en buiten een vogel ziet? Ik vraag me altijd af of ze dat buiten ook doen, zo'n vogel hoort dat toch?
Mekkeren! Volgens mij doen ze dat alleen als de vogel te ver weg is om te vangen, of onbereikbaar door bijvoorbeeld glas...
@Bron: Negeren. Vooral niet reageren. Jij hoeft hier geen verantwoording af te leggen. Het gaat niemand ene ruk aan hoe jouw situatie is en ze denken maar fijn wat ze denken willen. Dat ze aan de haal gaan met de dingen die je hier schrijft, dat zegt genoeg over dat soort mensen.

O, en die dame met de naam van afgekort 2 letters zou ik zeker niet serieus nemen. Daar zit volgens mij een heel zielig, gefrustreerd mens achter.
@IBI: Fijn dat je kroon erin zit. Moet je zeker wel nog aan wennen? Zal wel vreemd voelen?
@Yette: Ik zou voortaan de kat de boodschappen laten doen. Lekker goedkoop!
@MV: Als de katten op je dekbed liggen en vervelend aan het doen zijn, je hand onder het dekbed naar hun pootjes brengen en die dan stevig vastpakken. Vinden ze niet fijn en is meestal reden voor ze om net even ergens anders te gaan liggen (op je dekbed, dat dan weer wel).

Deed ik als kind thuis ook onder de dekens. Kat verplaatsen en hij lag er een minuut later weer. Met die grijptruc niet.
@Yette: Volgens mij zijn er genoeg mensen die speciaal naar het forum komen om te rellen.

Je zal als hobby "rellen op het Viva forum" hebben. Hoe zielig is dat?

Ik begrijp ze in ieder geval nooit. En daar ben ik heel erg blij om!
Zo, is het topic al vol?

quote:leentjedb schreef op 16 april 2012 @ 16:57:

@Yette: Volgens mij zijn er genoeg mensen die speciaal naar het forum komen om te rellen.

Je zal als hobby "rellen op het Viva forum" hebben. Hoe zielig is dat?

Ik begrijp ze in ieder geval nooit. En daar ben ik heel erg blij om! Bij dat soort mensen denk ik vaak :Je hebt IRL zeker weinig te vertellen dat je hier zo gefrustreerd doet.
quote:leentjedb schreef op 16 april 2012 @ 16:55:

@MV: Als de katten op je dekbed liggen en vervelend aan het doen zijn, je hand onder het dekbed naar hun pootjes brengen en die dan stevig vastpakken. Vinden ze niet fijn en is meestal reden voor ze om net even ergens anders te gaan liggen (op je dekbed, dat dan weer wel).

Deed ik als kind thuis ook onder de dekens. Kat verplaatsen en hij lag er een minuut later weer. Met die grijptruc niet.

Leuk idee, hier gaat het niet werken. Mijn jongste kat is bang mij pijn te doen dus wil nooit spelen met mijn hand. BEHALVE als ik mijn hand onder de deken doen. Overdag of ochtend dat hij ook ziet dat ik mijn hand eronder doe, dan pakt hij die alsof hij een muis vangt, zo fanatiek zie ik hem nooit . Dan durft hij wel.

Vannacht in het donker met mijn hand tussen 8 spelende pootjes gestoken en volgens mij was het daarna over. Straks heb ik het allemaal gedroomd, nou denk het niet maar weet het ook niet zeker.

Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed heb ik mij voorgenomen. Is er iets leuks op tv?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven