weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
als je het zo drukt hebt is samen niks bijzonders doen eigenlijk best bijzonder toch ans?

Ha die Jo!

Toevallig heleen. Was ook toeval dat ik de film zag op internet even gekeken waar die over ging en leek me wel aardig. Nadeel is wel dat ik dus nog beneden zit ipv. probeer te slapen in bed. Voordeel is dat ik zojuist mijn (glazen) kleine tafel ook nog even grondig heb schoongemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Stop es met dat schoonmaken Ieb! Vooral als er kinderen komen heeft het geen enkel nut
quote:andersnogiets schreef op 08 april 2012 @ 00:19:

Stop es met dat schoonmaken Ieb! Vooral als er kinderen komen heeft het geen enkel nut Wordt mijn ecuus als familie hier eens komt
Dwdd recordings hier op tv

Een kerstliedje in de paasnacht..........

Stop es met dat schoonmaken Ieb! Vooral als er kinderen komen heeft het geen enkel nut Inderdaad. Dat is een leuke optelsom. Chocolade + kinderknuistjes + glazen tafel = zonde van het poetsen.
quote:andersnogiets schreef op 08 april 2012 @ 00:14:

Thanks Heleen, ik voel me gelukkig beter. Verjaardag was gezellig. Ze hebben het gewoon fijn samen, dochter en vriend. Doet me goed natuurlijk. Stoere meid, die dochter van mij Dan heb jij het goed gedaan dus.
quote:andersnogiets schreef op 08 april 2012 @ 00:14:

Jootje

Verana

Thanx!

Ik moest even nadenken waarom ik hem krijg, maar na het teruglezen van mijn eigen posts snap ik het

Stop es met dat schoonmaken Ieb! Vooral als er kinderen komen heeft het geen enkel nut nee ik weet het maar ja toch wel een fijn idee dat ik het geprobeerd heb.
Haha Verana, gewoon als begroeting!
allemaal. Ik schuif ook ff aan.

Ik verbaas me eigenlijk over het feit dat Pasen zo'n feest is. Ik heb dat eigenlijk nooit zo ervaren. Op een uitgebreid paasontbijt na vroeger met de kinderen.
Ieb, wat ziet je tafel er leuk uit!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2012 @ 00:27:

[...]

nee ik weet het maar ja toch wel een fijn idee dat ik het geprobeerd heb.Ik heken het hoor Ieb. Was vroeger ook zo. Heel het huis aan kant voor een verjaardag, of kerst. Ramen gezeemd en een dag later gourmetten ofzo. Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.
Dank je moos!

Haha moet wel lachten om je treurige maar accurate schets heleen.
ja eens ga ik het ook leren ans
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 00:28:

allemaal. Ik schuif ook ff aan.

Ik verbaas me eigenlijk over het feit dat Pasen zo'n feest is. Ik heb dat eigenlijk nooit zo ervaren. Op een uitgebreid paasontbijt na vroeger met de kinderen.

Hé wijffie. Same here. Alleen uitgebreid ontbijt met haasjes en eieren. Lekker eten doen we altijd al. Ik word er een beetje beroerd van als ik in de AH loop.

Gaat het weer een beetje met je?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2012 @ 00:33:

Dank je moos!

Haha moet wel lachten om je treurige maar accurate schets heleen.Treurig? Ik word altijd heel vrolijk van kindjes die tevreden hun chocolade zitten te smikkelen. Maar heb dan ook bruine banken.
ow ja ik ben het helemaal met je eens. Het treurig sloeg op het feit dat ik morgen rond deze tijd alles opnieuw moet doen.

Ben gek op mijn neefjes en nichtje die mogen er best een zooi van maken.
Laten doen joh. Leentje hier kan mooi haar eigen vlekken wegpoetsen van mij. Pakje toetenpoetsers en gaan!

Volgens mij ben jij een lieve tante!
Ans, met mij persoonlijk gaat het best goed hoor. Dank je. Is in mijn omgeving groot verdriet en dat raakt.

En wat betreft dat ''obsessief'' schoonmaken voor visite etc., dat is er bij mij ook moeilijk uit te krijgen.
ach ik doe mijn best. Misschien geef ik ze idd. wel een doekje. Zeker nichtje van 5 en neefje van 2 vinden dat enorm leuk. Die van 2 pakt telkens dingen van tafel om ze in de vaatwasser te doen. Zo lief!
Nieuw spelletje na een etentje, de kinderen verkleden in leuke schoonmaakpakjes/mutsjes en ze laten schoonmaken.
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 00:42:

Nieuw spelletje na een etentje, de kinderen verkleden in leuke schoonmaakpakjes/mutsjes en ze laten schoonmaken.

Leentje doet niets liever dan op haar knietjes de vloer boenen. Is het favoriete spelletje momenteel. Geen idee van wie ze dat heeft trouwens, ik ben geen superhuisvrouw.

Misschien eens kijken naar zo'n dienstmeisjesjurk, ze is tenslotte bijna jarig.
quote:andersnogiets schreef op 08 april 2012 @ 00:28:

Haha Verana, gewoon als begroeting!

Ah okee, dat kan natuurlijk ook! Ik zoek er gelijk van alles achter

Mocy
Heerlijk zulke kinderen, de mijnen heb ik er nooit toe kunnen verleiden....

Helen, leuk roze plumeautje erbij.
quote:Verana schreef op 08 april 2012 @ 00:47:

[...]

Ah okee, dat kan natuurlijk ook! Ik zoek er gelijk van alles achter

Mocy

0.47Hé nachtbraker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven