weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
zondag 8 april 2012 om 00:15
als je het zo drukt hebt is samen niks bijzonders doen eigenlijk best bijzonder toch ans?
Ha die Jo!
Toevallig heleen. Was ook toeval dat ik de film zag op internet even gekeken waar die over ging en leek me wel aardig. Nadeel is wel dat ik dus nog beneden zit ipv. probeer te slapen in bed. Voordeel is dat ik zojuist mijn (glazen) kleine tafel ook nog even grondig heb schoongemaakt.
Ha die Jo!
Toevallig heleen. Was ook toeval dat ik de film zag op internet even gekeken waar die over ging en leek me wel aardig. Nadeel is wel dat ik dus nog beneden zit ipv. probeer te slapen in bed. Voordeel is dat ik zojuist mijn (glazen) kleine tafel ook nog even grondig heb schoongemaakt.
zondag 8 april 2012 om 00:32
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2012 @ 00:27:
[...]
nee ik weet het maar ja toch wel een fijn idee dat ik het geprobeerd heb.Ik heken het hoor Ieb. Was vroeger ook zo. Heel het huis aan kant voor een verjaardag, of kerst. Ramen gezeemd en een dag later gourmetten ofzo. Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.
[...]
nee ik weet het maar ja toch wel een fijn idee dat ik het geprobeerd heb.Ik heken het hoor Ieb. Was vroeger ook zo. Heel het huis aan kant voor een verjaardag, of kerst. Ramen gezeemd en een dag later gourmetten ofzo. Dat heb ik in de loop der jaren wel afgeleerd.
zondag 8 april 2012 om 00:34
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 00:28:
allemaal. Ik schuif ook ff aan.
Ik verbaas me eigenlijk over het feit dat Pasen zo'n feest is. Ik heb dat eigenlijk nooit zo ervaren. Op een uitgebreid paasontbijt na vroeger met de kinderen.
Hé wijffie. Same here. Alleen uitgebreid ontbijt met haasjes en eieren. Lekker eten doen we altijd al. Ik word er een beetje beroerd van als ik in de AH loop.
Gaat het weer een beetje met je?
allemaal. Ik schuif ook ff aan.
Ik verbaas me eigenlijk over het feit dat Pasen zo'n feest is. Ik heb dat eigenlijk nooit zo ervaren. Op een uitgebreid paasontbijt na vroeger met de kinderen.
Hé wijffie. Same here. Alleen uitgebreid ontbijt met haasjes en eieren. Lekker eten doen we altijd al. Ik word er een beetje beroerd van als ik in de AH loop.
Gaat het weer een beetje met je?
zondag 8 april 2012 om 00:46
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 00:42:
Nieuw spelletje na een etentje, de kinderen verkleden in leuke schoonmaakpakjes/mutsjes en ze laten schoonmaken.
Leentje doet niets liever dan op haar knietjes de vloer boenen. Is het favoriete spelletje momenteel. Geen idee van wie ze dat heeft trouwens, ik ben geen superhuisvrouw.
Misschien eens kijken naar zo'n dienstmeisjesjurk, ze is tenslotte bijna jarig.
Nieuw spelletje na een etentje, de kinderen verkleden in leuke schoonmaakpakjes/mutsjes en ze laten schoonmaken.
Leentje doet niets liever dan op haar knietjes de vloer boenen. Is het favoriete spelletje momenteel. Geen idee van wie ze dat heeft trouwens, ik ben geen superhuisvrouw.
Misschien eens kijken naar zo'n dienstmeisjesjurk, ze is tenslotte bijna jarig.