weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Ah, maandag lekker een dagje meubelboulevarden?

Ik zit morgen en maandag aan de brunch met (schoon)familie. Morgen ook nog een verjaardag en maandag verder geen plannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen naar een kennis. Helaas hoorde ik te laat dat de vakantie van mijn vriendin niet doorging, anders had ik haar wel willen uitnodigen. Ja moet ze het wel vertellen, nu wist ik het niet.

Dus maandag denk ik wat doen voor mijn cursus dinsdag, en misschien nog wat andere dingen maar dat zie ik morgen wel of later.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 april 2012 @ 23:36:

Ik moet morgen naar een kennis.Je moet? Geen leuk bezoekje?
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 23:31:

Ah, maandag lekker een dagje meubelboulevarden?

Ik zit morgen en maandag aan de brunch met (schoon)familie. Morgen ook nog een verjaardag en maandag verder geen plannen.

Nou nee, vooral niet meubelboulevarden Vreselijk, al die mensenmassa's!

Jouw dagen klinken gezellig Gaat het eten wel lukken denk je, met het brunchen? (ben meelezer, dus had natuurlijk gelezen dat dit niet echt goed gaat momenteel).
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 april 2012 @ 23:36:

Ik moet morgen naar een kennis. Helaas hoorde ik te laat dat de vakantie van mijn vriendin niet doorging, anders had ik haar wel willen uitnodigen. Ja moet ze het wel vertellen, nu wist ik het niet.

Dus maandag denk ik wat doen voor mijn cursus dinsdag, en misschien nog wat andere dingen maar dat zie ik morgen wel of later.Dat is wel jammer inderdaad, dat je te laat hoorde dat je vriendin niet meer op vakantie ging. Is naar die kennis gaan wel leuk, of niet zo leuk?
quote:Verana schreef op 07 april 2012 @ 23:41:

[...]

Jouw dagen klinken gezellig Gaat het eten wel lukken denk je, met het brunchen? (ben meelezer, dus had natuurlijk gelezen dat dit niet echt goed gaat momenteel).

Geen idee of het gaat lukken, maar het gaat natuurlijk om de gezelligheid. Het eten is maar bijzaak. Ik zie het wel.

Maandag iets minder gezellig, ben niet zo close met mijn ouders. Wel leuk dat ik mijn broer en schoonzus weer zie, is alweer 3 maanden geleden.
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 23:39:

[...]

Je moet? Geen leuk bezoekje?

Wil nog een hoop regelen voor ik erheen ga. Is voor dat vrijwilligerswerk. Ik heb ideeen en wil kijken of bespreken wat er mogelijk is. Dus komt goed maar wel daar een dagdeel mee bezig.

Daarna wil ik eerst mijn prioriteiten bovenaan zetten (ja sorry egoistisch) en dan pas de leuke onbetaalde dingen. Gaat allemaal aan mijn hart maar wat moet dat moet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 23:43:

[...]

Geen idee of het gaat lukken, maar het gaat natuurlijk om de gezelligheid. Het eten is maar bijzaak. Ik zie het wel.

Maandag iets minder gezellig, ben niet zo close met mijn ouders. Wel leuk dat ik mijn broer en schoonzus weer zie, is alweer 3 maanden geleden.

Ja zo zie je maar he. Ik kan soms zo jaloers zijn dat iedereen gezellig met kerst end. bij elkaar zit. Maar soms is het dus niet gezellig of ongecompliceerd.

Verana, ja ik zie morgen wel hoe het loopt. Misschien is het leuk en vruchtbaar, misschien niet en ben ik snel thuis.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 april 2012 @ 23:49:

[...]

Ja zo zie je maar he. Ik kan soms zo jaloers zijn dat iedereen gezellig met kerst end. bij elkaar zit. Maar soms is het dus niet gezellig of ongecompliceerd.

Niet jaloers zijn, mijn ouders en ik hebben een vreemde verstandhouding. Koel beleefd zeg maar.

Met schoonouders gaat gelukkig het een stuk beter, al is dat natuurlijk altijd anders dan je eigen familie.

Jij hebt toch veel lieve mensen om je heen? Vriendinnen, forummers? Dat is veel waard hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 april 2012 @ 23:46:

[...]

Wil nog een hoop regelen voor ik erheen ga. Is voor dat vrijwilligerswerk. Ik heb ideeen en wil kijken of bespreken wat er mogelijk is. Dus komt goed maar wel daar een dagdeel mee bezig.

Daarna wil ik eerst mijn prioriteiten bovenaan zetten (ja sorry egoistisch) en dan pas de leuke onbetaalde dingen. Gaat allemaal aan mijn hart maar wat moet dat moet.Waarom is die afspraak op 1e Paasdag? Kun je het niet verzetten naar maandag en toch met je vriendin iets leuks gaan doen.
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 23:51:

[...]

Niet jaloers zijn, mijn ouders en ik hebben een vreemde verstandhouding. Koel beleefd zeg maar.

Met schoonouders gaat gelukkig het een stuk beter, al is dat natuurlijk altijd anders dan je eigen familie.

Jij hebt toch veel lieve mensen om je heen? Vriendinnen, forummers? Dat is veel waard hoor.

Ach, dat klopt hoor. Je kan beter mensen om je heen hebben waar het mee klikt dan mensen om je heen wat moet omdat het je familie is. Tsja, verder is het gewoon triest, het zei zo. Ik kan er niets meer van maken. Ik kan niet zo goed tegen die dagen dat iedereen met zijn familie is, en dan voelt het zoooo ja, je voelt dan zo ....... nou ja maakt niet uit. Dat gevoel heb ik ook gehad toen ik nog wel contact had met mijn moeder. Dan sprak ze met iedereen af en ik kan mij niet eens meer heugen dat ze mij met de kerst heeft gevraagd. Nou ja geeft niet maar het wil gewoon niet zeggen dat je dan wel bijv. een fijne kerst samen hebt, gewoon omdat je alleen elkaar nog hebt.

Het zal zo wel een een doel hebben denk ik maar. Of dat ik te dom ben om het te begrijpen. Of er niet aan wil denken, dat vind ik nog het beste.

Zit ik helaas nog met die tafelversiering die ik gister heb gehad, die gele en groene bloemen. Potver, ze zouden leuk zijn op je tafel maar ik krijg ze niet voor morgen bij je.

Als je ze voor het volgend jaar wilt dan maak ik er een foto van en stop ze bij de bbq spullen.
quote:helene31 schreef op 07 april 2012 @ 23:43:

[...]

Dat is waar, de gezelligheid is het belangrijkste.

Ik kan me voorstellend dat je iets minder uitkijkt naar de maandag. Vervelend dat je niet zo close bent met je ouders.

Is bij mij ook heel lang zo geweest. Door een aantal gebeurtenissen is het contact verbeterd, en daar ben ik blij mee. Maar echt ontspannen zal het (van beide kanten) nooit worden, denk ik. Maar ik ben al tevreden met hoe het nu is, dat had ik al nooit verwacht.
Fijne Paasdagen meisjes!
Ik ga even Dit was het nieuws kijken op herhaling, tot zo.
lastig voor jullie hoor geen contact of slecht contact hebben met familie.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 april 2012 @ 00:02:

[...]

Ach, dat klopt hoor. Je kan beter mensen om je heen hebben waar het mee klikt dan mensen om je heen wat moet omdat het je familie is. Tsja, verder is het gewoon triest, het zei zo. Ik kan er niets meer van maken. Ik kan niet zo goed tegen die dagen dat iedereen met zijn familie is, en dan voelt het zoooo ja, je voelt dan zo ....... nou ja maakt niet uit. Dat gevoel heb ik ook gehad toen ik nog wel contact had met mijn moeder. Dan sprak ze met iedereen af en ik kan mij niet eens meer heugen dat ze mij met de kerst heeft gevraagd. Nou ja geeft niet maar het wil gewoon niet zeggen dat je dan wel bijv. een fijne kerst samen hebt, gewoon omdat je alleen elkaar nog hebt.

Ik snap het wel. Het blijft toch confronterend dat je niet met je familie samen bent. Ik ben ook wel kerstdagen en paasdagen alleen geweest. Geheel uit eigen keuze zelfs, maar toch voelde ik me op die dagen vaak een beetje triest. Ik ben zeer goed in het leuk maken voor mezelf (met lekker eten, films enzo), maar toch diep van binnen had ik gewild dat het anders was.
Ha die ans! Wat ga jij doen met de Pasen?
Ik zit nu trouwens een film te kijken over een vrouw die is ontvoerd maar een onbekende weet te bellen. Best goed.
quote:andersnogiets schreef op 08 april 2012 @ 00:03:

Fijne Paasdagen meisjes!Jij ook een fijn Pasen, Anders!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2012 @ 00:07:

Ik zit nu trouwens een film te kijken over een vrouw die is ontvoerd maar een onbekende weet te bellen. Best goed.Oh, die ken ik. Best een aardige film, ik heb hem toen helemaal afgekeken terwijl het mijn genre eigenlijk niet is.
Hoi Ans!

Voel je je al iets beter? Hoe was je dochters verjaardag?
Ieb wat klink je lekker enthousiast. Fijn meid!

Ik ga niks bijzonders doen. Wel lekker koken natuurlijk. We zijn maar samen. Vind het wel lekker rustig, heb het zo druk gehad de laatste weken!
Hoi wakkeren!

Ziet er goed uit Ieb! Fijn jou ook weer even te zien Ans.
Thanks Heleen, ik voel me gelukkig beter. Verjaardag was gezellig. Ze hebben het gewoon fijn samen, dochter en vriend. Doet me goed natuurlijk. Stoere meid, die dochter van mij
Jootje

Verana

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven