weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Hmmm garnalen met knoflook en olie uit de oven. KWIJL...
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net al te denken wat ik nog met een blikje tonijn zou kunnen gaan doen. Maar ik kap ermee, geen tuc met fantasia meer en zeker geen tonijn etc.
Bedoel je een laatste fles, en dan nòg een laatste fles? Da's inderdaad onverstandig.
quote:maaique schreef op 08 april 2012 @ 02:23:

Kom ik aan met mn broodje grilworst en pakje chocomel haha.Mmmmm, dat heb ik lang niet gedronken. Heerlijk!
Mijn vrienden noemen mij*****

Ik haal dit zo weer weg.Te herkenbaar.
Morgenochtend paasbrunch. En morgenmiddag gaat mijn moeder frikandellen bakken zodra grut trek krijgt. Paasdiner is pas om 20u. 2 culinaire hoogstandjes (mijn moeder kennende) met daar tussenin afvalvlees. Dat laatste zal ik ze maar niet vertellen....
Laatste vat, Yet.
Juist Leentje, en dan dippen in een verse knoflooksaus. Ik heb De Vader er maar wat chips bij gegeven, die eet geen garnalen en anders wordt het niks meer vannavond.
Sinds Martin81 hoort bij tonijn een geslacht bosuitje, Moos. Dat weet je toch wel hè? Lekker met stukjes zoetzure augurk en mayonaise op een stokbroodje.
quote:Jonari schreef op 08 april 2012 @ 02:25:

Laatste vat, Yet. Zat ik net ook al half in te tikken, laatste fust, laatste doos...
Mocy,

Ik koop soms zo'n 6pack pakjes :p

Anders komt het niet op en kan ik t halve pak weggooien..

Op dit soort momenten heb ik er zo'n trek in!
Internagelaktisch
quote:leentjedb schreef op 08 april 2012 @ 02:25:

Morgenochtend paasbrunch. En morgenmiddag gaat mijn moeder frikandellen bakken zodra grut trek krijgt. Paasdiner is pas om 20u. 2 culinaire hoogstandjes (mijn moeder kennende) met daar tussenin afvalvlees. Dat laatste zal ik ze maar niet vertellen....

Hou alsjeblieft op!

Anders ga ik ook nog een blikje tonijn openmaken
@Marjo: Noem mij dan maar lurkende Leentje...
quote:leentjedb schreef op 08 april 2012 @ 02:26:

Sinds Martin81 hoort bij tonijn een geslacht bosuitje, Moos. Dat weet je toch wel hè? Lekker met stukjes zoetzure augurk en mayonaise op een stokbroodje.Kappuh Leen! Alles wat je noemt heb ik in huis. Oké, bosui is gewone ui...
Met een geprakt hard gekookt eitje erdoor, Heerlijk zo'n blikje tonijn.
Toe maar, Jo! Zodra ik weer eens vrij ben kom ik lekker bij jou indrinken en uitwaaien! Of zal ik er een excursie van maken? Als we nou een leuk educatief thema voor verzinnen ...
quote:Marjo41 schreef op 08 april 2012 @ 02:25:

. En van die naam kom je nooit meer af. Ik ken het (helaas).
quote:Marjo41 schreef op 08 april 2012 @ 02:28:

Met een geprakt hard gekookt eitje erdoor, Heerlijk zo'n blikje tonijn.Ja joh, doe er ook nog een schepje bij .....
Tonijn door de pasta met gewoon gefruit uitje en beetje room is ook lekker. En zo doodsimpel om te maken.
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 02:29:

[...]

En van die naam kom je nooit meer af. Ik ken het (helaas).Precies! Ach ik draag die naam met verve.
quote:yette schreef op 08 april 2012 @ 02:28:

Toe maar, Jo! Zodra ik weer eens vrij ben kom ik lekker bij jou indrinken en uitwaaien! Of zal ik er een excursie van maken? Als we nou een leuk educatief thema voor verzinnen ...

Ja! Gaan we naar ons geliefde Egmond, uitwaaien en daarna veel zuipen en schransen

Julie mogen allemaal mee hoor!
Kun je beter Française zijn. Dan vinden ze het doodnormaal dat je wijn drinkt.
quote:leentjedb schreef op 08 april 2012 @ 02:31:

Kun je beter Française zijn. Dan vinden ze het doodnormaal dat je wijn drinkt. Nou Leen, Moos drinkt ook als een Fransoos!
Ben zo blij dat ik niet drink.
We kunnen niet meer allemaal in Fwatuur, Jo. Er blokkeert een riem en ze slaat af tijdens het rijden. Doet ze al een tijdje, maar ik heb geen tijd voor de garage

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven