Weet iemand dit?

26-03-2013 17:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of ze van de postsorteerbakken (weet niet hoe ze heten, van die a4 bakken die je op elkaar kan stapelen) verkopen bij de albert heijn?

De administratie thuis is 1 grote bende, en die wil echt zsm gaan uitmesten, en daar wil ik die bakken voor hebben. 6 van die bakken op de fiets lijkt me verre van praktisch, maar mijn vriend werkt de rest vd week tot 's avonds 8 uur, dus ik kan pas na 8 uur zijn auto lenen om die dingen te gaan kopen. De ah is hier tot 9 uur open, maar als ze ze daar niet hebben moet ik dus wachten tot het vrijdag koopavond is. Daar heb ik niet zoveel zin in, maar ik heb ook geen zin om vanavond voor niks naar de ah te gaan (is ook niet echt naast de deur, en een verschrikkelijke parkeergarage hier), dus hoop dat iemand het antwoord weet.

(Deze dingen dus: http://www.conrad.nl/medi ... 383_LB_00_FB.EPS_1000.jpg )
Hier bij onze ah wel (XL).
Geen idee, maar als je een paar schoenendozen hebt staan: dat werkt ook prima en is minder duur :-)
Your luck's about to change, cher.
quote:LadyDarbanville schreef op 26 maart 2013 @ 17:31:

Geen idee, maar als je een paar schoenendozen hebt staan: dat werkt ook prima en is minder duur :-)Helaas, heb ik niet. Gooi ze altijd gelijk weg, en het gebeurt me wel vaker dat ik daar later spijt van heb
6 van die bakken op de fiets is toch niet zo erg?

bij de normale appie hier hebben ze die niet...

maar je kunt toch gewoon naar t centrum fietsen... per 3 in een tasje, aan je stuur hangen en klaar is paperchase ;)
je hebt ze heel goedkoop bij de Action..en idd...6 van die bakjes krijg je zo wel even mee op de fiets...(of desnoods met de bus)
Hema heeft ze ook, in meerdere kleuren.
Action!
Action, xenos, Hema, v en d
Dank voor alle reacties, maar het ging me echt specifiek om de albert heijn. Al die andere winkels zijn namelijk niet open na 8 uur 's avonds (hier niet in elk geval ;) ). Nou ja, anders toch maar even wachten tot het vrijdag koopavond is, en ze dan lekker voordelig bij de action halen inderdaad.

Op de fiets in 2 tasjes zou misschien wel kunnen trouwens, maar mijn fiets is een oude rammelbak waar inmiddels bijna alles aan kapot is, incl. rem... Dan durf ik niet 2 volle tassen aan het stuur te hangen :(
Ze zijn heel licht. En kan je geen rugzak meenemen, dat fiets wat makkelijker?
Volgens mij heb ik die laatst gezien bij de AH, maar dat is wel een XL variant
Gewoon op de fiets halen bij de Action joh.

Rammelbak of niet, elke fiets is stevig genoeg voor die lichte bakjes hoor.
En anders kan je vriend ze misschien in zijn pauze halen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven