Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 11:45
Iedereen die me feliciteerde hartelijk dank!
ben nooit zo graag jarig maar nu krijg ik wel hele mooie kado's
nu nog boekenkasten mijn man maar is lief aankijken heb vast ook wel dubbele boeken kan ik die weer ruilen maar boeken staan nu boven in dozen en wil ze niet overhoop halen maar wanneer ik dan eindelijk boekenkast krijg ga ik ze uitzoeken en dan zijjn jullie de eerste die het horen!
ben nooit zo graag jarig maar nu krijg ik wel hele mooie kado's
nu nog boekenkasten mijn man maar is lief aankijken heb vast ook wel dubbele boeken kan ik die weer ruilen maar boeken staan nu boven in dozen en wil ze niet overhoop halen maar wanneer ik dan eindelijk boekenkast krijg ga ik ze uitzoeken en dan zijjn jullie de eerste die het horen!
vrijdag 20 juli 2012 om 11:54
vrijdag 20 juli 2012 om 12:09
Heb nog even in ons huis gespeurd, maar net verhuisd dus heel veel spul al weggegooid, jammer genoeg.
Wat ik wel heb zijn stoffen zwarte lampen, passen niet meer in het interieur van ons nieuwe casa. Moet nog wel een stofzuiger overheen. Lampen zijn alleen op te halen, 030.
Mail naar pompiedoe2011 op hete mail.nl
Deze kappen lopen taps, diameter breedste punt is ca 46 cm
Lengte van dit gevaarte is ca 95 cm, hing bij ons boven een eettafel van 2.10 mtr (hopelijk heb je zo een beetje een gevoel bij hoe het hangt)
Wat ik wel heb zijn stoffen zwarte lampen, passen niet meer in het interieur van ons nieuwe casa. Moet nog wel een stofzuiger overheen. Lampen zijn alleen op te halen, 030.
Mail naar pompiedoe2011 op hete mail.nl
Deze kappen lopen taps, diameter breedste punt is ca 46 cm
Lengte van dit gevaarte is ca 95 cm, hing bij ons boven een eettafel van 2.10 mtr (hopelijk heb je zo een beetje een gevoel bij hoe het hangt)
vrijdag 20 juli 2012 om 12:50
quote:Pompiedoe schreef op 20 juli 2012 @ 12:31:
Ja is Rougelove poetsprinses (zie alleen maar haar maildres)? Dan zou mijn 'probleem' meteen opgelost zijn, want dan is ze met alles de eerste! Rougelove/poetsprinses kan je dit even bevestigen?
Ja ik ben poetsprinses
Alleen het forum is traag Dus ik reageerde daarom zo laat!
Excuses!
Ja is Rougelove poetsprinses (zie alleen maar haar maildres)? Dan zou mijn 'probleem' meteen opgelost zijn, want dan is ze met alles de eerste! Rougelove/poetsprinses kan je dit even bevestigen?
Ja ik ben poetsprinses
Alleen het forum is traag Dus ik reageerde daarom zo laat!
Excuses!