Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:ronniemitchel schreef op 20 juli 2012 @ 13:08:

ik heb een brutale vraag, heeft er iemand toevallig nog ah voetbal plaatjes?

Ik ben nl nog steeds op zoek naar nr: 15,122en 124

ronniemitchel@live.nlIk heb zonet even de stapel bekeken. Ik heb alleen 124 voor je. Nog interesse? Dan stuur ik hem naar je op.
Ik heb nog een film te geef, dvd:

24 hour party people.

Mag direct weg
Flower, heb je terug gemaild!
quote:jemida schreef op 20 juli 2012 @ 13:06:

[...]

Nee, sorry, welk emailadres? Het gaat hier zo enorm snel.

Heb je geduld tot 8-8? Dan ben ik weer terug van vakantie en ga ik foto's maken.

Kun je iets bedenken waar je echt om verlegen zit? Dan kan ik dat wellicht eruit zoeken.

Kind van mij groeit echt bizar hard. Heeft zelfs al broeken van Jack&Jones van ¤ 80,- Niet leuk meer! Is pas 11

@ Luna30V , geldt ook voor jou, naar welk emailadres mag ik mailen?

En heb je ook geduld?Jemida, alles wat je kan missen in maat 152 158 is welkom. Heb er 2 in die maat hier rondlopen! emailades newnickviva @ gmail.com
quote:Blondie5 schreef op 20 juli 2012 @ 13:24:

@Gewooneenzus, je hebt mail over de tas!

@Italiemeisje, jij was de 2e gegadigde hiervoor; als Gewooneenzus hem niet hoeft, stuur ik jou ook de foto's!

@UCChick, Willemeen en ik hebben vanmiddag mini-meet en dan neem ik de ballerina's voor haar mee. Mocht zij ze niet willen hebben, dan stuur ik jou foto's!

@Liedjepiedje, wat is je email adres? Dan kan ik je foto's sturen van het colbertje. Dat wordt dan vanavond.

@Assie78: als Liedjepiedje hem niet hoeft, stuur ik jou de foto's!Mijn email is liedjepiedje.hotmail.com. Heel erg bedankt alvast voor de moeite!
quote:Iris26 schreef op 20 juli 2012 @ 13:22:

[...]

Ik heb wel interesse in het matje en de slaapzak. Kun je mij mailen?

viva-iris@hotmail.nlHet matje is nog beschikbaar. De slaapzak gaat al naar Assie78.
quote:schaduwlicht schreef op 20 juli 2012 @ 13:22:

Flower, heb je misschien een foto van de rugzak? Mijn mail is GewoonJuul@gmail.com Je hebt mail
quote:Wellhello schreef op 20 juli 2012 @ 11:34:

Hallo allemaal!

Ik heb een trampoline in de aanbieding, die ik heb gebruikt voor revalidatie. Hij ligt hier een beetje te verstoffen. is een halfjaar gebruikt, merk is Kettler. Heb wel huisdieren en er is gerookt in dit huis (maar niet in de slaapkamer waar die ligt) nu al paar maanden niet. Gratis af te halen!Ik heb wel interesse. Waar is die af te halen?
Luna, ik heb de foto´s gemaakt, ga ze naar je mailen.
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:monchhichi schreef op 20 juli 2012 @ 13:37:

[...]

Ik heb zonet even de stapel bekeken. Ik heb alleen 124 voor je. Nog interesse? Dan stuur ik hem naar je op.Je hebt mail terug
quote:bird73 schreef op 20 juli 2012 @ 13:16:

[...]

Ik zal thuis eens kijken. Heb nog een behoorlijke stapel. Uit mijn hoofd kan ik je al zeggen dat de nrs 122 en 124 daar niet bij zitten. Ik ga wel kijken of nr 15 erbij zit.

De nummers tussen de 110 en 130 zijn lastig! Bij de ruilmiddag hadden ze die bij de AH al niet eens meer voorradig. Als je dat zou willen doen heel graag
Italie_meisje, Gewooneenzus hoeft de tas niet, waar kan ik je op mailen met de foto's?
quote:Blondie5 schreef op 20 juli 2012 @ 14:27:

Italie_meisje, Gewooneenzus hoeft de tas niet, waar kan ik je op mailen met de foto's?mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Hee, kennen jullie ook de website www.gratisaftehalen.nl al?

Vond ik erg handig toen ik (student) verhuisde. Staan vooral bankstellen op, klinkers (tegels zeg maar), soms tv-toestellen en verder een hele hoop varia.

Kan net handig zijn. Zijn vaak wel grote dingen om af te halen.
Ik heb net een heeeeleboel pagina's gelezen van dit topic en ik word er vrolijk van! Ik ga eens rondsnuffelen hier en zo wat foto's uploaden van dingen (ben toevallig net bezig met een grote schoonmaak/opruimwoede. Ik heb niet veel van echt waarde, maar heb al meerdere malen gelezen hier dat dat niet geeft
Blondie bedankt voor de foto's.

De tas is heel leuk maar niet mijn stijl, dus je mag er iemand anders mee blij maken.
OK dank voor je reactie Italie_meisje! Hoop dat ik er iemand anders nog blij mee kan maken! En anders gaat-ie mee naar de kledingruil :-)
mmm, Blondie; dan ben ik toch wel nieuwsgierig naar de tas; zou je me een foto kunnen sturen?

Bedankt!!
Nou ik heb wat foto's gemaakt:

UPDATE: Aan het mailen met Ibi hierover

(Kook)boeken:

Sieraden (H&M kwaliteit ) :

UPDATE: Over het dienblad is al over gemaild, dat wacht ik even af

Klein dienblad (passen 2 glazen op ongeveer om een idee te geven van de grootte) :

Voor interesse kun je mailen naar stiek at live punt nl
OMG, las net op hilarische gierige acties dat rara70 ongeveer 10 kg boeken had gestuurd naar iemand die graag 20 ct teruggestort wilde hebben van de verzendkosten, want dat had ze teveel overgemaakt.

Geef me je rekeningnummer maar gierigaard, dan zal ik die 20 cent terugstorten
quote:feeks schreef op 20 juli 2012 @ 14:56:

OMG, las net op hilarische gierige acties dat rara70 ongeveer 10 kg boeken had gestuurd naar iemand die graag 20 ct teruggestort wilde hebben van de verzendkosten, want dat had ze teveel overgemaakt.

Geef me je rekeningnummer maar gierigaard, dan zal ik die 20 cent terugstortenOh, nee???? Serieus?
Serieus Meiden! wist ook niet wat ik las........Krap bij kas zitten we allemaal wel eens, maar 20 eurocent???!!

Edit; geeft ook best een nare nasmaak hoor; je geeft iemand wat, je doet de moeite het te verpakken en weg te brengen naar het postkantoor en vervolgens wordt 20 eurocent terug gevraagd.

Maar ach, ik stort het netjes terug hoor!
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 14:55:

Nou ik heb wat foto's gemaakt:

(Kook)boeken:

[afbeelding]

Sieraden (H&M kwaliteit ) :

[afbeelding]

Klein dienblad (passen 2 glazen op ongeveer om een idee te geven van de grootte) :

[afbeelding]

Voor interesse kun je mailen naar stiek at live punt nlJe hebt mail.
quote:rara70 schreef op 20 juli 2012 @ 15:01:

Serieus Meiden! wist ook niet wat ik las........Krap bij kas zitten we allemaal wel eens, maar 20 eurocent???!! Ik vind het ronduit schandalig en eigenlijk zou je de naam gewoon bekend moeten maken zodat niemand meer iets aan deze krent opstuurt
Assie78, you've got mail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven