Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Assie?? je zou mij nog wat titels sturen via de mail?
quote:queenfan25 schreef op 20 juli 2012 @ 16:57:

Assie?? je zou mij nog wat titels sturen via de mail?Klopt; ik ga er vanavond mee aan de slag, zodat je kan doorgeven of er nog wat voor je tussen zit en ik het pakketje morgen kan versturen, oke?
Ben nu nog op mijn werk......vandaar....
Zo de jas gaat naar choco!! Heb je mooi doel om de kilo eraf te krijgen.

en als je te veel afvalt zet je hem tegen die tijd gewoon weer op dit topic

@ marels: ik was niet degene met de tondeuse, weet niet naar wie je hem wel hebt gestuurd, maar ik was het niet haha.
Ook heb ik nog 10.000 moderne en klassieke voornamen, en een boek over Prinses Amina en haar verleden dat haar blijft achtervolgen, geschreven door Soheir Khashoggi.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit heb ik ook nog om weg te geven.
bird73

Ben zojuist op zolder geweest en ik zag wel dezelfde schrijvers maar andere titels.

Zou je me willen mailen op
Je hebt mail!
quote:zeldamarathonnl schreef op 20 juli 2012 @ 16:51:

Ik zoek nog steeds games, consoles of game-gerelateerde goodies om weg te kunnen geven tijdens ons evenement. De opbrengsten gaan naar de stichting. Vorig jaar hebben we bijna 6000 euro opgehaald! Voor meer informatie over ons evenement mogen jullie mailen op familiespanjer @ hotmail . com (of googlen op mijn nickname )het is me even onduidelijk of dit alleen om zelda dingen gaat of ook om andere games?
quote:1eendje schreef op 20 juli 2012 @ 16:38:

Piekt, ik heb misschien wel belangstelling voor de babykamer, we hebben een tweede kindjeop komst

Omgeving 040.

Heb je misschien ook foto's?

Groetjes!Laat maar even een mailadres hier achter. Dan maak ik zo meteen even foto's en stuur ze naar je door!
quote:Yavanna schreef op 20 juli 2012 @ 17:14:

[...]

het is me even onduidelijk of dit alleen om zelda dingen gaat of ook om andere games?

Allerlei games.

Het is zo'n ontzettend goed doel ( ik heb ff met dr gemaild :D)

Ik stuur haar bijvoorbeeld mijn oude nes spelcomputer games.

Ze kunnen van alles gebruiken.

Ik ben helemaal enthousiast erdoor geworden.

* misschien moet ik gaan helpen, waar is het, kunnen jullie nog mensen gebruiken zelda?*
Nog even in mijn kast gekeken, ik heb een hele nieuwe redelijk donkerblauwe spijkerbroek liggen met iets uitlopende pijp een laag heup model, ik had ooit de ijdele hoop....Affijn, lage modellen matchen niet met mijn love handles het is een maat 46. Ook heb ik een grijze nette pantalon van gemeleerde grijs met zwart, dat is een 44.

Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen, maar wil je een foto zien, mail dan maar even.

viva mali 30 at gmail punt com
Marels. had je dat tekenpad nog voor bij de pc? Of was hij al vergeven? En kan hij ook aan een laptop? Ik ben wel geinterresseerd!
Jongens, even serieus. Of nee, Meiden.

Ben ik hier allegaar vanalles weg aan het werpen, zijn er zowaar twee soort van relletjes met dubbelnickers en 20 centen, en mis ik die gewoon allebei! Wie wil aan mij een compleet emailverslag "weggeven"? Te sturen naar ucchick1990 at gmail punt com
Van sleutelhangers tot t-shirts, van games tot consoles, als het maar game gerelateerd is.

Nogmaals wat wij doen; vorig jaar hebben wij dit evenement opgezet. 7 mannen worden 100 uur opgesloten in een huis. Zij gaan Zelda spelen omdat je in Zelda hartjes moet halen om verder te kunnen leven, vandaar ook de link met de stichting. Tijdens de 100 uur zijn we live te zien via de website waar ook een donatieknop is. Kijkers die graag 'jouw' oude Snes spel willen doneren een klein bedrag (¤5) en uit alle donaties kiezen wij een winnaar. Die wint dan de game! Al het geld gaat rechtstreeks naar de stichting. Vorig jaar hebben we bijna ¤6000 opgehaald!
quote:UCchick1990 schreef op 20 juli 2012 @ 17:25:

Ben ik hier allegaar vanalles weg aan het werpen, zijn er zowaar twee soort van relletjes met dubbelnickers en 20 centen, en mis ik die gewoon allebei! Wie wil aan mij een compleet emailverslag "weggeven"? Te sturen naar ucchick1990 at gmail punt com Ramptourist
quote:zeldamarathonnl schreef op 20 juli 2012 @ 17:25:

Van sleutelhangers tot t-shirts, van games tot consoles, als het maar game gerelateerd is.

Nogmaals wat wij doen; vorig jaar hebben wij dit evenement opgezet. 7 mannen worden 100 uur opgesloten in een huis. Zij gaan Zelda spelen omdat je in Zelda hartjes moet halen om verder te kunnen leven, vandaar ook de link met de stichting. Tijdens de 100 uur zijn we live te zien via de website waar ook een donatieknop is. Kijkers die graag 'jouw' oude Snes spel willen doneren een klein bedrag (¤5) en uit alle donaties kiezen wij een winnaar. Die wint dan de game! Al het geld gaat rechtstreeks naar de stichting. Vorig jaar hebben we bijna ¤6000 opgehaald!You've got mail!
die dubbelnickers heb ik ook gemist, samenvattinkje iemand????
quote:UCchick1990 schreef op 20 juli 2012 @ 17:25:

Ben ik hier allegaar vanalles weg aan het werpen, zijn er zowaar twee soort van relletjes met dubbelnickers en 20 centen, en mis ik die gewoon allebei! Wie wil aan mij een compleet emailverslag "weggeven"? Te sturen naar ucchick1990 at gmail punt com Doe vivamali30 at gmail.komkommer dan ook gelijk ff in de cc
quote:Blondie5 schreef op 20 juli 2012 @ 13:24:

@Gewooneenzus, je hebt mail over de tas!

@Italiemeisje, jij was de 2e gegadigde hiervoor; als Gewooneenzus hem niet hoeft, stuur ik jou ook de foto's!

@UCChick, Willemeen en ik hebben vanmiddag mini-meet en dan neem ik de ballerina's voor haar mee. Mocht zij ze niet willen hebben, dan stuur ik jou foto's!

@Liedjepiedje, wat is je email adres? Dan kan ik je foto's sturen van het colbertje. Dat wordt dan vanavond.

@Assie78: als Liedjepiedje hem niet hoeft, stuur ik jou de foto's!

Het mailadres wat ik eerder postte doet het niet.

Bij deze: liedjepiedje1@hotmail.com. Alvast hartelijk bedankt voor de moeite!
@Pieka; niet wegdoen die kamer!!! misschien komt er nog een liefdesbaby van jou en PImkie
Om opheldering te geven, ik ben een dubbelnicker. Ik heb toestemming van de mods om hier met deze nick en prive nick te schrijven.

Ik kan mijn oproepje niet onder prive nick doen omdat ik tijdens het evenement live te zien ben. Ik wil dus graag een beetje privacy houden onder mijn andere nick.

Ik sta dus los van de andere dubbelnickers.
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 20 juli 2012 @ 11:54:

[quote]mi-jo schreef op 20 juli 2012 @ 11:13:

[...]

Ik heb misschien wel interesse in het gestreepte jurkje. Zou je mij foto's willen mailen? mir 1988 at hotmail punt com

Hoi Mi-jo, het jurkje heb ik inmiddels aan FashionVictim beloofd, helaas!Oké geeft niks ;)
* popcorn en klapstoeltjes pakkend *
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 17:38:

* popcorn en klapstoeltjes pakkend *Ik wil ook wel wat duidelijkheid :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven