Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 09:09
quote:Merelin schreef op 11 juli 2012 @ 22:52:
Iemand nog een spiksplinternieuwe computer in de aanbiedig? Word helemaal gek van dat ding van mij!Geen spiksplinternieuwe. Wel een netbook waarvan het injgebouwde toetsenbord het niet meer goed doet, goed te gebruiken als computer met extern toetsenbord en scherm (maar ja, zo een heb ik er al). Als ik je er blij mee kan maken, mag je hem zo hebben. Ding draait op windows 7.
Iemand nog een spiksplinternieuwe computer in de aanbiedig? Word helemaal gek van dat ding van mij!Geen spiksplinternieuwe. Wel een netbook waarvan het injgebouwde toetsenbord het niet meer goed doet, goed te gebruiken als computer met extern toetsenbord en scherm (maar ja, zo een heb ik er al). Als ik je er blij mee kan maken, mag je hem zo hebben. Ding draait op windows 7.
donderdag 12 juli 2012 om 09:11
quote:xayrax schreef op 12 juli 2012 @ 05:45:
@ bird Sorry ik niet eerder reageerde maar ik krijg geen mail adres aangemaakt en ik heb je adres gemist!
Dus als je ze aan iemand anders kwijt kan trek ik me terug wel balen maar ja het is even niet anders....Ik had jou de boeken beloofd hé? Als ik je hier weer op het topic zie, zal ik mijn mailadres nog een keer neerzetten.
@ bird Sorry ik niet eerder reageerde maar ik krijg geen mail adres aangemaakt en ik heb je adres gemist!
Dus als je ze aan iemand anders kwijt kan trek ik me terug wel balen maar ja het is even niet anders....Ik had jou de boeken beloofd hé? Als ik je hier weer op het topic zie, zal ik mijn mailadres nog een keer neerzetten.
donderdag 12 juli 2012 om 09:20
quote:UCchick1990 schreef op 12 juli 2012 @ 09:15:
Ik ben trouwens nu echt op dreef. Ik heb nog een kleine digitale camera in de aanbieding. Door mij vervangen omdat ik vond dat de sluitertijd te lang was. Maar volgens mij werkt het ding nog prima. Let me check.Ik had Dotje89 ook al gemaild ivm interesse in camera, maar (nog) geen reactie (het is tenslotte ook net 10 minuten terug). Ik heb dus wel interesse. Waar woon je? Ik zou 'm graag cadeau doen aan oudste zoon (wordt 6 as zaterdag).
Ik ben trouwens nu echt op dreef. Ik heb nog een kleine digitale camera in de aanbieding. Door mij vervangen omdat ik vond dat de sluitertijd te lang was. Maar volgens mij werkt het ding nog prima. Let me check.Ik had Dotje89 ook al gemaild ivm interesse in camera, maar (nog) geen reactie (het is tenslotte ook net 10 minuten terug). Ik heb dus wel interesse. Waar woon je? Ik zou 'm graag cadeau doen aan oudste zoon (wordt 6 as zaterdag).
donderdag 12 juli 2012 om 09:30
quote:passiebloempje65 schreef op 12 juli 2012 @ 00:05:
Leuk topic!!
Ik heb om weg te geven:
- 3 Kluitman "enge" kinderboeken
1x junior Kippenvel Vogelverschrikkers van R.L. Stine
1x Kippenvel De Getikte Klok van R.L. Stine
1x Griezels De Heksen van Hiernaast van J.R Blackberry
Alle drie de boeken hebben een harde kaft en zijn geschikt voor kinderen die Avi lezen (bijna) "uit" zijn en griezel verhalen leuk vinden.
- 3 Pinkeltje boeken van Dick Laan
1x Pinkeltje en de Aardmannetjes, 21e druk 2004
1x Pinkeltje en de Ijsheks, 19e druk 2004
1xPinkeltje en de boze Tovenaar, 18e druk 2004
Deze boeken hebben ook een harde kaft en zijn natuurlijk ook erg leuk om voor te lezen.
- 4 Kluitman boekjes om zelf te lezen op Avi 2 niveau
1x Kletsnat van Claudia de Boer
1x Hoor jij dat ook? van Claudia de Boer
1x De Heks van Claudia de Boer
1x Pien wil een pony van Annemarie Dragt
Leuke boekjes als ze zelf al een beetje kunnen lezen.
Natuurlijk geef ik deze boeken gratis weg maar ik heb even geen puf om elk boekje apart te versturen/voor elk boekje naar postkantoor te gaan. Daarom deze 3 "kaveltjes"
Verder heb ik nog het spel Twister Moves hier weg te geven.
Het bekende Twister maar dan op muziek waarbij je de DJ moet opvolgen om in het spel te blijven.
Het spel is compleet dwz met 4 speelmatten, 2 cd's en gebruiksaanwijzing.
Laat maar weten als je interesse hebt, dan zet ik mijn Viva mailadres hier neer.
Passie,ik heb wel interesse in de griezel boeken.
Zou je mij willen mailen op coeberghmetijs@gmail.com
Dank je wel alvast!
Leuk topic!!
Ik heb om weg te geven:
- 3 Kluitman "enge" kinderboeken
1x junior Kippenvel Vogelverschrikkers van R.L. Stine
1x Kippenvel De Getikte Klok van R.L. Stine
1x Griezels De Heksen van Hiernaast van J.R Blackberry
Alle drie de boeken hebben een harde kaft en zijn geschikt voor kinderen die Avi lezen (bijna) "uit" zijn en griezel verhalen leuk vinden.
- 3 Pinkeltje boeken van Dick Laan
1x Pinkeltje en de Aardmannetjes, 21e druk 2004
1x Pinkeltje en de Ijsheks, 19e druk 2004
1xPinkeltje en de boze Tovenaar, 18e druk 2004
Deze boeken hebben ook een harde kaft en zijn natuurlijk ook erg leuk om voor te lezen.
- 4 Kluitman boekjes om zelf te lezen op Avi 2 niveau
1x Kletsnat van Claudia de Boer
1x Hoor jij dat ook? van Claudia de Boer
1x De Heks van Claudia de Boer
1x Pien wil een pony van Annemarie Dragt
Leuke boekjes als ze zelf al een beetje kunnen lezen.
Natuurlijk geef ik deze boeken gratis weg maar ik heb even geen puf om elk boekje apart te versturen/voor elk boekje naar postkantoor te gaan. Daarom deze 3 "kaveltjes"
Verder heb ik nog het spel Twister Moves hier weg te geven.
Het bekende Twister maar dan op muziek waarbij je de DJ moet opvolgen om in het spel te blijven.
Het spel is compleet dwz met 4 speelmatten, 2 cd's en gebruiksaanwijzing.
Laat maar weten als je interesse hebt, dan zet ik mijn Viva mailadres hier neer.
Passie,ik heb wel interesse in de griezel boeken.
Zou je mij willen mailen op coeberghmetijs@gmail.com
Dank je wel alvast!
donderdag 12 juli 2012 om 09:30
donderdag 12 juli 2012 om 09:31
donderdag 12 juli 2012 om 09:52
quote:liissaa schreef op 12 juli 2012 @ 09:01:
Zijn er misschien nog kortingsbonnen voor Centerparcs in omloop? Zag ze ergens staan in dit topic, forum nog niet zo lang en weet niet hoe te quoten!
Dus als er mensen zijn die kortingsbonnen hebben voor Centerparcs, kan ik mijn ouders gelukkig maken met een voordelig weekendje weg!Hoi, ik heb nog een bon liggen voor 40 procent korting. Je kunt me mailen op duveltje1982@hotmail.com
Zijn er misschien nog kortingsbonnen voor Centerparcs in omloop? Zag ze ergens staan in dit topic, forum nog niet zo lang en weet niet hoe te quoten!
Dus als er mensen zijn die kortingsbonnen hebben voor Centerparcs, kan ik mijn ouders gelukkig maken met een voordelig weekendje weg!Hoi, ik heb nog een bon liggen voor 40 procent korting. Je kunt me mailen op duveltje1982@hotmail.com
donderdag 12 juli 2012 om 09:55
quote:tatlitatli schreef op 12 juli 2012 @ 09:53:
UCchick, welke kleur en welk formaat tas? Ik kan even voor je kijken of ik nog wat leuks heb!Kleur ben ik niet heel kritisch over, ik draag veel verschillende kleuren jurkjes en pakken (van blauw tot grijs tot zwarte pakken en blauw, rood en roze nette jurkjes). Liefst geen groen. Als er een laptop (14/15 inch) in past ben ik helemaal gelukkig!
UCchick, welke kleur en welk formaat tas? Ik kan even voor je kijken of ik nog wat leuks heb!Kleur ben ik niet heel kritisch over, ik draag veel verschillende kleuren jurkjes en pakken (van blauw tot grijs tot zwarte pakken en blauw, rood en roze nette jurkjes). Liefst geen groen. Als er een laptop (14/15 inch) in past ben ik helemaal gelukkig!
donderdag 12 juli 2012 om 10:03
Ik heb nog liggen:
Gereserveerd voor mamavanthijs t/m vrijdag 12.00u:
Kinderspeelgoed letters leren:
Sesamstraat ik leer lezen:
Sesamstraat letters leren:
Het alfabettreintje puzzel:
Ik leer letters van Jumbo:
interesse: vivaprulletje@hotmail.com
Gereserveerd voor mamavanthijs t/m vrijdag 12.00u:
Kinderspeelgoed letters leren:
Sesamstraat ik leer lezen: