Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 10:17
quote:passiebloempje65 schreef op 12 juli 2012 @ 00:05:
Leuk topic!!
Ik heb om weg te geven:
- 3 Kluitman "enge" kinderboeken
1x junior Kippenvel Vogelverschrikkers van R.L. Stine
1x Kippenvel De Getikte Klok van R.L. Stine
1x Griezels De Heksen van Hiernaast van J.R Blackberry
Alle drie de boeken hebben een harde kaft en zijn geschikt voor kinderen die Avi lezen (bijna) "uit" zijn en griezel verhalen leuk vinden.
- 3 Pinkeltje boeken van Dick Laan
1x Pinkeltje en de Aardmannetjes, 21e druk 2004
1x Pinkeltje en de Ijsheks, 19e druk 2004
1xPinkeltje en de boze Tovenaar, 18e druk 2004
Deze boeken hebben ook een harde kaft en zijn natuurlijk ook erg leuk om voor te lezen.
- 4 Kluitman boekjes om zelf te lezen op Avi 2 niveau
1x Kletsnat van Claudia de Boer
1x Hoor jij dat ook? van Claudia de Boer
1x De Heks van Claudia de Boer
1x Pien wil een pony van Annemarie Dragt
Leuke boekjes als ze zelf al een beetje kunnen lezen.
Natuurlijk geef ik deze boeken gratis weg maar ik heb even geen puf om elk boekje apart te versturen/voor elk boekje naar postkantoor te gaan. Daarom deze 3 "kaveltjes"
Verder heb ik nog het spel Twister Moves hier weg te geven.
Het bekende Twister maar dan op muziek waarbij je de DJ moet opvolgen om in het spel te blijven.
Het spel is compleet dwz met 4 speelmatten, 2 cd's en gebruiksaanwijzing.
Laat maar weten als je interesse hebt, dan zet ik mijn Viva mailadres hier neer.
heb je de pinkeltje boeken nog? Mijn zoontje is er helemaal weg van sinds kort en we hebben er geen een
Wil je me mailen op cathelyne1979@hotmail.com
Leuk topic!!
Ik heb om weg te geven:
- 3 Kluitman "enge" kinderboeken
1x junior Kippenvel Vogelverschrikkers van R.L. Stine
1x Kippenvel De Getikte Klok van R.L. Stine
1x Griezels De Heksen van Hiernaast van J.R Blackberry
Alle drie de boeken hebben een harde kaft en zijn geschikt voor kinderen die Avi lezen (bijna) "uit" zijn en griezel verhalen leuk vinden.
- 3 Pinkeltje boeken van Dick Laan
1x Pinkeltje en de Aardmannetjes, 21e druk 2004
1x Pinkeltje en de Ijsheks, 19e druk 2004
1xPinkeltje en de boze Tovenaar, 18e druk 2004
Deze boeken hebben ook een harde kaft en zijn natuurlijk ook erg leuk om voor te lezen.
- 4 Kluitman boekjes om zelf te lezen op Avi 2 niveau
1x Kletsnat van Claudia de Boer
1x Hoor jij dat ook? van Claudia de Boer
1x De Heks van Claudia de Boer
1x Pien wil een pony van Annemarie Dragt
Leuke boekjes als ze zelf al een beetje kunnen lezen.
Natuurlijk geef ik deze boeken gratis weg maar ik heb even geen puf om elk boekje apart te versturen/voor elk boekje naar postkantoor te gaan. Daarom deze 3 "kaveltjes"
Verder heb ik nog het spel Twister Moves hier weg te geven.
Het bekende Twister maar dan op muziek waarbij je de DJ moet opvolgen om in het spel te blijven.
Het spel is compleet dwz met 4 speelmatten, 2 cd's en gebruiksaanwijzing.
Laat maar weten als je interesse hebt, dan zet ik mijn Viva mailadres hier neer.
heb je de pinkeltje boeken nog? Mijn zoontje is er helemaal weg van sinds kort en we hebben er geen een
Wil je me mailen op cathelyne1979@hotmail.com
donderdag 12 juli 2012 om 10:20
donderdag 12 juli 2012 om 10:20
Leuk!
Ik heb een fm spa bodyscrub cherry blossom nieuw.
Fm luchtje 32 - Angel thierry mugler nieuw.
Boeken:
Simone van der vlugt - op klaar lichte dag
Judith Visser - Timeout
2 zwarte pantalon broeken maat 36/S.
( ik ga nog even verder zoeken vandaag )
Heeft er iemand toevallig nog baby kleding liggen in maat 62/68?
Zou erg blij zijn met rompertjes ( zonder mouwen ) en broekjes.
n
Ik heb een fm spa bodyscrub cherry blossom nieuw.
Fm luchtje 32 - Angel thierry mugler nieuw.
Boeken:
Simone van der vlugt - op klaar lichte dag
Judith Visser - Timeout
2 zwarte pantalon broeken maat 36/S.
( ik ga nog even verder zoeken vandaag )
Heeft er iemand toevallig nog baby kleding liggen in maat 62/68?
Zou erg blij zijn met rompertjes ( zonder mouwen ) en broekjes.
n
donderdag 12 juli 2012 om 10:25
Nog steeds te geef:
Trekker met aanhanger john deere (stuur ontbreekt) left 2/5 jr ongeveer
skippybal klein van cars
houten slee
tuintafel groen jardin met 2 stoelen (beide een scheur) wellicht voor de student?
Mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
Heb ook nog veel kleding varierend van maat 38/40 veelal spijkerbroeken (il dolce, vingino) ook shirts, vesten.
Jongenskleding maat 122/128 wellicht nog kleinere maatjes
mail even wat je zoekt lees hier niet zo vaak
Omgeving heemskerk.
Trekker met aanhanger john deere (stuur ontbreekt) left 2/5 jr ongeveer
skippybal klein van cars
houten slee
tuintafel groen jardin met 2 stoelen (beide een scheur) wellicht voor de student?
Mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
Heb ook nog veel kleding varierend van maat 38/40 veelal spijkerbroeken (il dolce, vingino) ook shirts, vesten.
Jongenskleding maat 122/128 wellicht nog kleinere maatjes
mail even wat je zoekt lees hier niet zo vaak
Omgeving heemskerk.
donderdag 12 juli 2012 om 10:31
quote:schaduwlicht schreef op 12 juli 2012 @ 10:20:
[...]
Ik woon in Zaandam, maar verzendkosten of een stukje reizen is geen probleem, mits het de moeite waard is. Zoek je een vrieskist of een vrieskast? Ik heb een vrieskast (koelkast model) maar er heeft iemand een optie op en dat hoor ik over 4 weken of die persoon hem wel of niet nodig heeft.
[...]
Ik woon in Zaandam, maar verzendkosten of een stukje reizen is geen probleem, mits het de moeite waard is. Zoek je een vrieskist of een vrieskast? Ik heb een vrieskast (koelkast model) maar er heeft iemand een optie op en dat hoor ik over 4 weken of die persoon hem wel of niet nodig heeft.
donderdag 12 juli 2012 om 10:34
donderdag 12 juli 2012 om 10:36
donderdag 12 juli 2012 om 10:36
quote:bankje schreef op 12 juli 2012 @ 10:31:
[...]
Zoek je een vrieskist of een vrieskast? Ik heb een vrieskast (koelkast model) maar er heeft iemand een optie op en dat hoor ik over 4 weken of die persoon hem wel of niet nodig heeft.Ik zoek een vrieskast. Zou je me willen mailen als diegene 'm toch niet wil? Waar woon je?
[...]
Zoek je een vrieskist of een vrieskast? Ik heb een vrieskast (koelkast model) maar er heeft iemand een optie op en dat hoor ik over 4 weken of die persoon hem wel of niet nodig heeft.Ik zoek een vrieskast. Zou je me willen mailen als diegene 'm toch niet wil? Waar woon je?
donderdag 12 juli 2012 om 10:40
Ik heb 2 paar pumps te geef. had ze op MP staan, maar ik heb via Driewieler al de aanbieding gehad om wat opgestuurd te krijgen en daar word ik zo blij van, dat ik het anderen ook gun op deze manier.
Liever iemand via dit topic blij maken met schoenen!
Het gaat om 2 paar pumps, allebei nieuw en ongedragen, maat 38. Een bruin paar, Spaanse stijl met T-bandje over de wreef en enkelbandje. Andere paar is zwart met 2 gespjes op de neus.
Wie kan ik hier blij mee maken?
Liever iemand via dit topic blij maken met schoenen!
Het gaat om 2 paar pumps, allebei nieuw en ongedragen, maat 38. Een bruin paar, Spaanse stijl met T-bandje over de wreef en enkelbandje. Andere paar is zwart met 2 gespjes op de neus.
Wie kan ik hier blij mee maken?
quote:timeout schreef op 12 juli 2012 @ 10:36:
@US chick, het is een broek van WE, zit best strak. Een een zware stof broek, bovenkant billen benen strak, met wijd uitlopende pijpen. Ik ben zelf 170 lang en bij mij is de lengte precies goed. Voor de exacte maten zal ik ze even moeten opmeten. Dat kan ik vanmiddag wel even doen.Hmmz, ik ben 169 dus de lengte zou goed moeten zijn. Twijfel een beetje over de 36: ik weeg 62 kilo en schommel een beetje rond de maat 38. Maar als hij strak zit zal dat dan wel niet gaan. Jammer.
@US chick, het is een broek van WE, zit best strak. Een een zware stof broek, bovenkant billen benen strak, met wijd uitlopende pijpen. Ik ben zelf 170 lang en bij mij is de lengte precies goed. Voor de exacte maten zal ik ze even moeten opmeten. Dat kan ik vanmiddag wel even doen.Hmmz, ik ben 169 dus de lengte zou goed moeten zijn. Twijfel een beetje over de 36: ik weeg 62 kilo en schommel een beetje rond de maat 38. Maar als hij strak zit zal dat dan wel niet gaan. Jammer.
quote:Maud_y schreef op 12 juli 2012 @ 10:34:
Leuk topic!
Ik heb te geef:
- bobike fietstoeltje voor voorop. Volgens mij heb ik ook nog een windscherm liggen. Weet niet of bevestigingsset er nog is
- 'maxicosi'. Niet van het merk, wel een autostoeltje 1e groep
Ben op zoek naar rekenboekjes/spelletjes op groep 2/3 niveau.Ik heb wel interesse in de bobike zitstoeltje. Kan ik je mailen?
Leuk topic!
Ik heb te geef:
- bobike fietstoeltje voor voorop. Volgens mij heb ik ook nog een windscherm liggen. Weet niet of bevestigingsset er nog is
- 'maxicosi'. Niet van het merk, wel een autostoeltje 1e groep
Ben op zoek naar rekenboekjes/spelletjes op groep 2/3 niveau.Ik heb wel interesse in de bobike zitstoeltje. Kan ik je mailen?
donderdag 12 juli 2012 om 10:43
quote:UCchick1990 schreef op 12 juli 2012 @ 10:40:
[...]
Hmmz, ik ben 169 dus de lengte zou goed moeten zijn. Twijfel een beetje over de 36: ik weeg 62 kilo en schommel een beetje rond de maat 38. Maar als hij strak zit zal dat dan wel niet gaan. Jammer.
Ik weeg zelf 52 kilo, dus vrees dat ze je dan iets te strak zitten.
Ik heb wel een zwarte broek ( gladde stof ) maat 36 die echt valt als een 36/38. Misschien is dat iets voor je?
[...]
Hmmz, ik ben 169 dus de lengte zou goed moeten zijn. Twijfel een beetje over de 36: ik weeg 62 kilo en schommel een beetje rond de maat 38. Maar als hij strak zit zal dat dan wel niet gaan. Jammer.
Ik weeg zelf 52 kilo, dus vrees dat ze je dan iets te strak zitten.
Ik heb wel een zwarte broek ( gladde stof ) maat 36 die echt valt als een 36/38. Misschien is dat iets voor je?