Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 14:34
quote:Cathelyne schreef op 12 juli 2012 @ 11:08:
Ook nog te geef
hondenbench (jack russel formaat)
blauwe plastic mand
voerbakken
anti blafband
(hondje helaas overleden en kan het niet over me hart verkrijgen het weg te gooien
)
Je zou me erg blij maken met de bench en misschien de antiblafband (is het door geur of door schokken, laatste wil ik namelijk niet)
Ik woon omgeving 058 Friesland. Jij?
Ook nog te geef
hondenbench (jack russel formaat)
blauwe plastic mand
voerbakken
anti blafband
(hondje helaas overleden en kan het niet over me hart verkrijgen het weg te gooien
Je zou me erg blij maken met de bench en misschien de antiblafband (is het door geur of door schokken, laatste wil ik namelijk niet)
Ik woon omgeving 058 Friesland. Jij?
donderdag 12 juli 2012 om 14:35
donderdag 12 juli 2012 om 14:36
quote:emma77 schreef op 12 juli 2012 @ 13:20:
Ik ben op zoek naar tijdschriften (viva mama, ouders van nu, ouders van nu zwanger).
Heb dvd's te ruil, maar ook een compleet-in-de-verpakking-zittend-wit-ikea-lack-tafeltje. Maar dat laatste is niet handig om op te sturen.
ikbenemma1@hotmail.nlVolgens mij heb ik hier nog een hele lading aan mama tijdschriften, in welke regio woon je?
Ik ben op zoek naar tijdschriften (viva mama, ouders van nu, ouders van nu zwanger).
Heb dvd's te ruil, maar ook een compleet-in-de-verpakking-zittend-wit-ikea-lack-tafeltje. Maar dat laatste is niet handig om op te sturen.
ikbenemma1@hotmail.nlVolgens mij heb ik hier nog een hele lading aan mama tijdschriften, in welke regio woon je?
donderdag 12 juli 2012 om 14:41
donderdag 12 juli 2012 om 15:12
Hi Mali30
Ik had gisteren al gereageerd op je mc kinderwagen. Ik zie nu je mail adres opeens staan, ga je mailen!
UCChick, ik mail je voor de tv en evt notebook waarvan toetsenbord het niet doet (of had je die al vergeven). Ik ga straks even kijken of ik een leuke tas voor je heb!
Ik had gisteren al gereageerd op je mc kinderwagen. Ik zie nu je mail adres opeens staan, ga je mailen!
UCChick, ik mail je voor de tv en evt notebook waarvan toetsenbord het niet doet (of had je die al vergeven). Ik ga straks even kijken of ik een leuke tas voor je heb!
if we all light up, we can scare away the dark...
donderdag 12 juli 2012 om 15:17
jennieislief@gmail.com
zijn al weggegeven
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt