Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 15:28
donderdag 12 juli 2012 om 15:31
quote:jennie77 schreef op 12 juli 2012 @ 15:17:
[afbeelding]
jennieislief@gmail.comWelke maat is het? Ik vind ze mooi!
[afbeelding]
jennieislief@gmail.comWelke maat is het? Ik vind ze mooi!
donderdag 12 juli 2012 om 15:36
quote:luna30v schreef op 12 juli 2012 @ 11:14:
Hier nog
Een maxicosi cabriofix
Een babybjorn draagzak
Een Chicco draagzak ( nieuw in doos)
2 loreal haarverf 1 kastanje middenbruin, 1 intensief roodbruin.
Heb je de babyjorn nog luna?
Zo ja, wil je er een mailtje aan wagen vivamali30@gmail.com
Hier nog
Een maxicosi cabriofix
Een babybjorn draagzak
Een Chicco draagzak ( nieuw in doos)
2 loreal haarverf 1 kastanje middenbruin, 1 intensief roodbruin.
Heb je de babyjorn nog luna?
Zo ja, wil je er een mailtje aan wagen vivamali30@gmail.com
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
donderdag 12 juli 2012 om 15:45
donderdag 12 juli 2012 om 15:46
donderdag 12 juli 2012 om 15:47
Ik zou eigenlijk vanmiddag de kelder induiken, maar helaas ben ik ontzettend door mijn rug gegaan.
Dus dat duiken/bukken/uitzoeken zit er niet in vandaag. Hopelijk morgen.
Wel heb ik iig zeker een verzameling verschillende berenbeeldjes, diverse formaten en soorten. Ik heb ze vroeger zelf heel lang gespaart, toen ik uit huis ging was er geen ruimte meer voor.
Steeds wilde ik ze niet weg doen, maar ze,staan maar een beetje te staan in de kelder, zo jammer.
Het zijn er tussen de 25 en 30 ( had er meer maar waar die zijn?).
Zelf zoek ik nog een afwasmachine, mocht iemand die toevallig in de weg hebben liggen.
.
Mag een hele oude zijn, mag lelijk zijn en hoeft ook geen grote te zijn.
Dus dat duiken/bukken/uitzoeken zit er niet in vandaag. Hopelijk morgen.
Wel heb ik iig zeker een verzameling verschillende berenbeeldjes, diverse formaten en soorten. Ik heb ze vroeger zelf heel lang gespaart, toen ik uit huis ging was er geen ruimte meer voor.
Steeds wilde ik ze niet weg doen, maar ze,staan maar een beetje te staan in de kelder, zo jammer.
Het zijn er tussen de 25 en 30 ( had er meer maar waar die zijn?).
Zelf zoek ik nog een afwasmachine, mocht iemand die toevallig in de weg hebben liggen.
Mag een hele oude zijn, mag lelijk zijn en hoeft ook geen grote te zijn.
donderdag 12 juli 2012 om 15:59
quote:gewooneenzus schreef op 12 juli 2012 @ 15:33:
Heb hier een blauwe plastic driewieler staan met verstelbare stang.
Buiten deze heeft zoon nog drie fietsen.
Te overcompleet.
Op te halen in 0164 of 010
Wie maak ik er blij mee?
Je zou mij heel blij maken met de driewieler; ophalen in 010 is voor mij geen probleem (kan 'm vast op de fiets meenemen, toch?).
Dochter begint nu te lopen en de volgende stap is zo'n fietsje.
Heb hier een blauwe plastic driewieler staan met verstelbare stang.
Buiten deze heeft zoon nog drie fietsen.
Te overcompleet.
Op te halen in 0164 of 010
Wie maak ik er blij mee?
Je zou mij heel blij maken met de driewieler; ophalen in 010 is voor mij geen probleem (kan 'm vast op de fiets meenemen, toch?).
Dochter begint nu te lopen en de volgende stap is zo'n fietsje.
donderdag 12 juli 2012 om 16:05
quote:debby821 schreef op 12 juli 2012 @ 15:38:
Ik heb echt nog een mega mega pak mama tijdschriften. Zijn eigellijk 2 grote stapels. Ik wilde ze weggooien.
Ik woon in zaandam. Ophalen mag, verzenden tegen verzendkosten.
Ik heb wel interesse. Ik heb een goede kennis die ook in Zaandam woont, misschien kan ik haar vragen of ze het op wil halen. Ik zie haar binnenkort op een bbq, dan kan ze het mij overhandigen
Wil je me mailen? ikbenemma1@hotmail.nl
Ik heb echt nog een mega mega pak mama tijdschriften. Zijn eigellijk 2 grote stapels. Ik wilde ze weggooien.
Ik woon in zaandam. Ophalen mag, verzenden tegen verzendkosten.
Ik heb wel interesse. Ik heb een goede kennis die ook in Zaandam woont, misschien kan ik haar vragen of ze het op wil halen. Ik zie haar binnenkort op een bbq, dan kan ze het mij overhandigen
Wil je me mailen? ikbenemma1@hotmail.nl
donderdag 12 juli 2012 om 16:19
quote:UCchick1990 schreef op 12 juli 2012 @ 14:35:
[...]
Ik heb qua broeken nog maar 36/38, maar qua cupmaat nu 70C... Dat zal dan wel te smal zijn voor een strapless top... *zwijmelt nog eens*Ik heb maat 40, bij zit het broekje nu dus echt te straks en met E75 pas ik het bovenstukje qua omvang wel, alleen vallen ze er overheen .
[...]
Ik heb qua broeken nog maar 36/38, maar qua cupmaat nu 70C... Dat zal dan wel te smal zijn voor een strapless top... *zwijmelt nog eens*Ik heb maat 40, bij zit het broekje nu dus echt te straks en met E75 pas ik het bovenstukje qua omvang wel, alleen vallen ze er overheen .
donderdag 12 juli 2012 om 16:22
Ik heb een witte rok over, maat m, merk mexx. Plooirokje, maar zat wel een vlekje in zag ik net, dus even zien of ik die eruit kan wassen. Rok valt boven de knie. Ook een rok van Watcher, maat S, valt.volgens mij op de knie. Heb nog meer, maar niet aan toe gekomen om te kijken vandaag. Lig nu in bed met verhoogde temperatuur en zo moe! misschien morgen meer.