Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
@ Maylea: Je hebt mail.

Volgens mij heb je me namelijk te veel aan verzendkosten overgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:_flower_ schreef op 08 november 2012 @ 16:19:

@ Maylea: Je hebt mail.

Volgens mij heb je me namelijk te veel aan verzendkosten overgemaakt.

Je hebt mail terug en het is goed zo. Ik heb de envelop niet meer dus kan het niet controleren, en anders zou ik het nog niet doen.

Het gaat om evt, 50 cent. Het is goed zo.
quote:bird73 schreef op 08 november 2012 @ 15:56:

[...]

Ik heb wel interesse in deze 2 cd's. Ik ga je mailen.Ze zijn voor jou. Klopt het dat ik nog geen mailtje ontvangen heb?
Ayla, je hebt mail.
Wauw Flower, dat je dat koffie-apparaat hier op het forum weggeeft vind ik echt lief van je!

Dat wilde ik toch even zeggen :-D
Jah! Helemaal eens met kanon! Ben er echt heeeeeeeeel erg blij mee!
Er zijn de laatste tijd veel glaszegels aangeboden van de HEMA waar niet zo veel reactie op kwam. Ik had zelf ook 10 aangeboden. Nou heb ik even op de site gekeken en zag dat je met 10 zegels al een glas had.

Mijn dochter woont sinds kort op zichzelf en nou wil ik haar verrassen met wijnglazen.

Dus als iemand nog zegels heeft en er niets mee doet dan zou ik ze graag willen hebben
Maaaarels! Ik vond in de kast nog een mini capitooltje van Barcelona en ik moest (uiteraard) aan jou denken: Interesse?
Te geef: een hilarisch aquablauw/limoengroene Senseo. Ik heb hem wel 2 jaar gebruikt. Het was een Limited Edition ergens van, maar hij past echt voor geen meter meer in mijn crèmekleurige keuken. Het liefst wil ik natuurlijk een zwarte, maar deze moet eerst weg.

Meelen naar tuya85@hotmail.nl (niet .com!)
quote:ukkie21 schreef op 08 november 2012 @ 19:14:

[...]

Ze zijn voor jou. Klopt het dat ik nog geen mailtje ontvangen heb?Ukkie, klopt. Als het goed is, heb je nu wel een reactie.
Hoi Tuya, ben erg benieuwd naar en geinteresseerd in je Senseo! Onze zwarte is erg bejaard (10 jaar) en eigenlijk toe aan vervanging. Ik zal je een mail sturen!
Ik heb ook nog twee leuke dingetjes geloof ik.

Twee eenpersoons entreebewijzen voor de Swaffelhoeve. Dus iemand kan samen naar de Swaffelhoeve.

En ik heb ook nog een vakantieveilingen bon voor twee personen voor De Holterhof in Enschede, ook sauna-entree voor twee personen.

Met zulk soort (duurdere) dingen ben ik wel altijd partijdig aan wie ik ze weggeef

Gemeen van mij he?

Je hoeft hier niet van het begin mee te schrijven, zeg maar, maar ik wil ze ook niet weggeven aan mensen die nu voor het eerst het topic binnenvallen en denken "heeeeeeey, gratis". 't Is wel zo leuk als je hier zelf ook wel eens wat hebt weggegeven.

Uitzondering voor forummers die ik ken en leuk vind natuurlijk

mailen mag ook; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
quote:Maylea schreef op 08 november 2012 @ 20:50:

Er zijn de laatste tijd veel glaszegels aangeboden van de HEMA waar niet zo veel reactie op kwam. Ik had zelf ook 10 aangeboden. Nou heb ik even op de site gekeken en zag dat je met 10 zegels al een glas had.

Mijn dochter woont sinds kort op zichzelf en nou wil ik haar verrassen met wijnglazen.

Dus als iemand nog zegels heeft en er niets mee doet dan zou ik ze graag willen hebben Ik heb er zes voor je. Als je je adres mailt naar buttercup78@ziggo.nl dan stuur ik ze naar je toe.
De Swaffelhoeve bon is geldig tot 20 december ofzo die ik en alleen op maandag t/m donderdag. Ter info.
668, the neighbour of the Beast
MARELS! Reageer eens op mijn post.
quote:Buttercup78 schreef op 09 november 2012 @ 11:03:

[...]

Ik heb er zes voor je. Als je je adres mailt naar buttercup78@ziggo.nl dan stuur ik ze naar je toe.Ik heb je gemaild
quote:Maylea schreef op 09 november 2012 @ 12:19:

[...]

Ik heb je gemaild

Mail je mij dan ook even? Ik heb er 3 liggen!

newnickviva @ gmail. com
quote:newnick schreef op 09 november 2012 @ 13:13:

[...]

Mail je mij dan ook even? Ik heb er 3 liggen!

newnickviva @ gmail. comGedaan
Ik heb mn album aangevuld.

Dus nu heb ik weg te geven:

Een paar leuke meiden winterjassen maat 128 en 134 (als ik de kast een dezer dagen uit ga zoeken nog meer meidenkleding) en een vitrinekast.

http://www.mijnalbum.nl/Album=XBSPRLXL

Bij interesse kan je me mailen op sallie68 etje hotmail dot com.
sallie68 wijzigde dit bericht op 10-11-2012 12:29
Reden: Een paar jassen toegevoegd
% gewijzigd
Je het 1x http teveel in je url staan + het is alleen van de meisjesjas, niet naar je hele album (als je dat had gewild).

-----------------------------

Hier kwam vandaag de Queen-cd aan
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 09-11-2012 20:42
Reden: geregeld
% gewijzigd
quote:bird73 schreef op 08 november 2012 @ 13:31:

[...]

Wat leuk om te horen!

En daarom wil ik langs deze weg ook even Newnick nog een keer bedanken voor haar pak. Dat zit als gegoten en draag ik met veel plezier.

Fijn om te horen Bird!
quote:watervrouw2 schreef op 09 november 2012 @ 19:39:

Je het 1x http teveel in je url staan + het is alleen van de meisjesjas, niet naar je hele album (als je dat had gewild). Edit: heb je vitrinekast ook gevonden http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WMUFSRTN.jpg

Hier kwam vandaag de Queen-cd aan Dank je wel dat je me erop attendeerde. Volgens mij is mn link nu goed.
Nu doet ie het inderdaad

Om verwarring te voorkomen heb ik de vitrinekast weer uit mijn post gegooid
Ik heb nog een paar boeken te geef.

CSI:NY - Hard Bewijs

CSI:NY - Vermist

CSI:Miami - Noodweer

CSI:Miami - Vluchtgevaar

CSI:Miami - Onderstroom

Mail: viva_flower_ @ live.nl
Sallie, welke regio zit je? ivm de vitrinekast...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven