Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand trouwens nog leuk speelgoed hebben voor zowel jongens als meisjes vanaf 2,5 jaar....
quote:MamaK77 schreef op 10 november 2012 @ 14:48:

Sallie, welke regio zit je? ivm de vitrinekast...Regio R'dam / Westland
Dat is net even te ver. Jammer...
Als iemand interesse heeft, ik heb een tv over. Wel een ouwetje ( dus met kast) maar je mag hem van mij gratis meenemen. Ik woon bij 024, het zou wel fijn zijn alsje hem komt ophalen.
Maylea : wil je nog zegels? Ik heb er nog 6. Indien ja, dan mag je me mailen op gewoon suz @ hot mail. com
Nina, had ik je al bedankt voor de hema zegels? Anders bij deze!

Marmul, ik heb je net mijn adres gemaild voor de zegels, alvast heel erg bedankt!
quote:gewoonsuz schreef op 10 november 2012 @ 15:28:

Maylea : wil je nog zegels? Ik heb er nog 6. Indien ja, dan mag je me mailen op gewoon suz @ hot mail. com

Suz, ik heb je gemaild.

Alvast bedankt.
@Maylea: wij doen maandag een vlop met volle HEMA spaarkaart in de brievenbus. Proost alvast ;)
Iemand nog interesse in een hobbelpaard?

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ILPLSBVK.jpg

Of een schilderij?

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RJ4DGBZO.jpg

Op te halen in 055. Opsturen word een duur grapje vrees ik
quote:under-the-ivy schreef op 10 november 2012 @ 20:21:

@Maylea: wij doen maandag een vlop met volle HEMA spaarkaart in de brievenbus. Proost alvast ;)

Wauw, te gek.

Het is trouwens een verrassing voor mijn dochter die net op zichzelf woont
quote:kiwibanaansap schreef op 10 november 2012 @ 20:30:

Iemand nog interesse in een hobbelpaard?

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ILPLSBVK.jpg

Of een schilderij?

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RJ4DGBZO.jpg

Op te halen in 055. Opsturen word een duur grapje vrees ik Wat een mooi hobbelpaard, maar geen kleine kinderen hier
quote:Maylea schreef op 10 november 2012 @ 20:05:

[...]

Suz, ik heb je gemaild.

Alvast bedankt.Geen probleem. Lief dat je dit voor je dochter doet. Eerste keer op haarzelf wonen? Spannend hoor!
Hier ook nog twee hobbelpaarden in de weggeef... niet zo mooi als die van kiwi...

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-73NSLFZL.jpg[/img]

En nog wat boeken en kleding;

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF

Komen nog meer boeken bij..
@Wie het vroeg;

Lief van je, maar ik gun de mini-Capitool dit keer aan iemand anders

Ik heb al aardig wat Spanje-reisboeken!
668, the neighbour of the Beast
Gewoonsuz, er is hier een klein meisje intens gelukkig met haar geweldig mooie roze bloemenlaarsjes..... ze zijn mee naar bed gegaan vanavond

En de rode laarsjes zijn ook al zo geweldig leuk! Heel erg bedankt, echt helemaal te gek, we zijn er heeeeeeeel erg blij mee!!!!

De vlop voor jou meiske ligt ook klaar, die gaan we van de week ook weer blij maken met leuke post
Marels, jou envelop ligt ook klaar, probeer hem morgen op de bus te doen!
Marelsje, het zit in een vat en het verzuurd niet.......

Het komt zsm naar je toe skeetje Deze week een fikse tegenvaller. Vnadaag een fikse meevaller in de bus ( teruggave eneco, 200 euro. Wordt vast maandbedrag vanaf gehaald, maar dan houden we er nog 40 euro aan over. Well done us dus met bezuinigen ) dus het komt er aan, maar het moet even inpassen.

Wil niemand mijn vet coole Senseo hebben?

En: ik heb een doos VOL met mappen & inhoud van het oldschool MindBodySpirit van DeAgostini. Iemand? Ik heb ze allemaal al gelezen. Volgens mij was de serie van om en nabij 2006. Het gaat om ongeveer 120 delen. Hartstikkenden leuk!

Anders gaat het in de open haard
.
Irritant he Tuya.

Eerdere saunabonnen zijn hier het topic uit gevlógen, en nu bied ik er twee aan (twee personen Swaffelhoeve en twee personen Holterhof) en niemand mot ze hebben

Nog even en ze gaan op Marktplaats, dikke lul drmee dan.
Er was trouwens reactie op je Senseo toch? Kort nadat je hem gepost had?
quote:Marels schreef op 11 november 2012 @ 08:50:

Irritant he Tuya.

Eerdere saunabonnen zijn hier het topic uit gevlógen, en nu bied ik er twee aan (twee personen Swaffelhoeve en twee personen Holterhof) en niemand mot ze hebben

Nog even en ze gaan op Marktplaats, dikke lul drmee dan.Gooi de bon voor de Holterhof nog niet weg aub! dan hoor je vanavond of ik er naar toe wil gaan. Ik moet even kijken of er iemand tijd heeft om mee te gaan.
Weggooien doe ik niet hoor, maar het is vrij irritant als je denkt er iemand blij mee te kunnen maken en zoiets voor niks weggeeft, en vervolgens krijg je nul reacties.
Haha ja. Swaffelhoeve heb ik zelf gewerkt, dus dank je de koekkoek dat ik daarheen ga

Ik had idd een reactie gehad, maar hij staat dus nog steeds te geef.
Senseo heb ik wel een plekje voor! Dus als je er graag vanaf wil.. Ik heb over 3 maanden 2 koelkasten(met vriesvak) om weg te geven, toevallig al liefhebbers hiervoor? Komt nog veel meer bij want huis van mij en huis van vriendlief moeten leeg, alleen de koelkasten weet ik nu al zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven