Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Moet het beslist effen zijn, Marels. Ik heb wel gordijnen liggen waarvan ik echt niet weet wat ik er mee moet.
Dat ligt er aan Isa, wat voor kleur en motief het dan wel is.

Het moet een beetje neutraal zijn vooral.

Wat heb je liggen?
668, the neighbour of the Beast
@cookie

Wij hebben nog een eettafel over, maar eigenlijk wilde vriendlief die niet gratis weg doen geloof ik, zal even met hem overleggen. Het is een uitschuifbare, donker bruin gelakt/gebeitst of iets in die trant. Gaat weg omdat hij met de stoelen die wij hadden net iets te laag was (vrij hoge stoelen) en dat zat niet lekker.

@mamak77

Had je al gemaild, maar bij deze alsnog super bedankt voor de kleding/schoenen e.d. De tekening die erbij zat is erg schattig. het is dat zoonlief nog geen tekening terug kan maken, anders had ie dat mogen doen :P
@marels, ik heb ook wel eens op markten gestaan. Wat ik ideaal vond waren die goedkope (papierachtig) effen tafelkleden van de Hema. Ziet er gelijk goed uit, want hoef je niet te strijken. Heb je voor een paar euries

Hier nog in de aanbieding, een zak met jongens baby-kleding. Aangezien 2e ook meisje wordt en ik ooit nog wel een en ander aan jongenskleding heb gekregen, heb ik dit over.

Heb er alleen nog geen foto's van. Zijn diverse maten.

Interesse anybody?
Dag Hanglamp,

Ik heb wel interesse in de jongensbabykleding. Om wat voor maten gaat het?

Kan ik je mailen? Of anders jij mij? Islesviva @ gmail punt com
Ik gooi mijn berichtje van vorige week er nog maar eens in, wie weet heeft iemand nog interesse:

Ik heb hier nog twee boeken:

Over de liefde- Doeschka Meijsing (div. literatuurprijzen gewonnen)

De paardenjongen - Rupert Isaacson

Daarnaast nog een klein radio'tje (met antenne en aansluiting voor mp3 (?)) die nooit gebruikt is. Werkt zowel op stroom als op batterijen. Heb 'em zelf ook (had er twee gekregen) en staat bij mij naast mijn bed voor als ik net wakker ben of bijna ga slapen, ideaal! Neemt maar heel weinig ruimte in. Ook handig voor op zolder, in de schuur e.d.

Grijze opbergdoos met deksel (veloursachtig materiaal). Afmetingen 35x26x16 cm. Niet gebruikt, ik dacht dat ie blauw was en ben te laat met terugbrengen...

Tot slot nog een lange ketting, van zwart 'touw' met halverwege(onderste helft) zilveren kralen en onderaan 5 verschillende (grote en kleinere) zilverkleurige bedels.

En mocht iemand nog een leuke kinder/peutersleetje hebben, dan hou ik me aanbevolen! (regio Nijmegen/Arnhem)
Ik heb voor de liefhebber ook het boekje van wandelbond met alle wandelingen voor het jaar. In de winkel ¤6.95, maar ik heb hem gratis gekregen. Alle wandeltochten voor volgend jaar staan erin.
Landelijk wandelprogramma 2013 heet het (kon er net niet op komen .
quote:Isa33 schreef op 21 november 2012 @ 09:56:

Suz, ik heb je ook gemaild. Hopelijk is er nog wat over

isa ik heb van jou geen mail gehad, wil je het nog een keer proberen?
Zaza, eventueel heb ik wel interesse in de opzetborsteltjes van oral-b. Heb je ze nog?

MamaK, heb je mijn mail gehad? Wil je me nog je rekeningnummer sturen zodat ik de verzendkosten voor de broeken over kan maken?

Hier nog steeds in de aanbieding een minicapitool reisgidsje van Barcelona, en een pyjamabroek met uiltjes (nieuw, niet gedragen). Maat 42 dacht ik, maar mij veel te groot dus kan zeker ook wel voor maat 46 gok ik.
Suz, ik heb je gemaild, was 'gewoon' vergeten
quote:barbamama11 schreef op 20 november 2012 @ 23:58:

Gewoonsuz, ik heb je gemaild over de kinderkleding.

Ik heb ook nog een zolder vol met van alles.

Zal morgen even kijken wat er allemaal staat.

In ieder geval heb ik een kinderbadje met stander over (met een roze nijntje erop).

Ook nog een flessenwarmer van prenatal.

Ik woon in omgeving Groningen.

Heb je een foto van het badje? Mijn familie woont in jouw regio

watervrouw2 atgmailpuntcom
Watervrouw, je hebt mail terug.
Gewoon suz, ik mail jou zo ook weer.
Isa, dankje voor de foto!

Dat is wel wat te flitsend om echt op een kraam te leggen, maar toch bedankt!

Tafelkleden had ik ook al aan gedacht, ga ik ook naar kijken als dit niks oplevert!
668, the neighbour of the Beast
Heb foto van het badje doorgestuurd naar familie
@ cookie ik woon in de regio 071
Hallo Polkadot,

Ik mail je even hoor..

quote:Polkadot28 schreef op 13 november 2012 @ 10:35:

Ik ben speelgoed en boekjes van zoon aan het uitzoeken (met feestdagen en verjaardag in 't zicht komt er weer veels te veel bij)

Ik heb sowieso te geef:

- een winnie de poeh legpuzzel (hout) met 6 stukjes voor de allerjongste onder ons.

- een boerderij puzzel (hout) voor 1,5 jaar en ouder.

- een vrolijke vissenpuzzel (hout) voor 1,5 jaar en hoger.

Diverse kinderboekjes:

- Piet Piraat leest voor (hier hoort een cd bij die zoon helaas te pakken had gekregen en die het niet heeft overleeft :S)

- Dikkie Dik viert feest.

- Kleine ijsbeer, waar ga je naartoe?

- Een taart voor kleine beer.

- Peter Pan en Wendy.

- Geheimtaal (is van Sesamstraat, met 4 verhalen)

- Avonturen op de boerderij.

- Kleine Kwek (hier hoort eigenlijk een cd bij, die is kwijt)

- Hennie de Heks in de sneeuw.

- Teigetjes film.

- Winnie de Poeh en de honingboom.

- Bobbi op het potje (ideaal boekje als je kindje zindelijk gaat worden.

Mailen hiervoor kan naar polkadot.viva@gmail.com
@Marels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : wilde je de bonnen nog

@Bankje: Oke, ik houd je (en de rest) in het topic op de hoogte.

@Shenandoah: Dat maakt ook niet uit wil er ook wat voor geven hoor. Waar woon je? Ik moet wel kijken of het oplevert om t op te halen qua benzine kosten e.d.

@isa, mooie aparte gordijnen!
quote:SuperGoomba schreef op 21 november 2012 @ 17:40:

Zaza, eventueel heb ik wel interesse in de opzetborsteltjes van oral-b. Heb je ze nog?

MamaK, heb je mijn mail gehad? Wil je me nog je rekeningnummer sturen zodat ik de verzendkosten voor de broeken over kan maken?

Hier nog steeds in de aanbieding een minicapitool reisgidsje van Barcelona, en een pyjamabroek met uiltjes (nieuw, niet gedragen). Maat 42 dacht ik, maar mij veel te groot dus kan zeker ook wel voor maat 46 gok ik.Sorry, is al vergeven.
Ik heb 3 van die gordijnen: 2 van dezelfde maat en 1 met een andere maat. Ik ben niet zo goed in opmeten, maar ze komen uit een kleine huurwoning.

Iemand die geïnteresseerd is in de gordijnen?
Watervrouw, de deal is rond hoor :-)
Gewoonsuz, ik heb je gemaild! Wat een hoop leuke kleertjes zeg!

Barbamama, 040 is Eindhoven inderdaad. Is dit in de richting voor jou? Anders mail maar even, soley viva @ gmail com

Ik zal morgen of overmorgen eens fotos maken van de kleertjes die ik nog heb, maat 80 en 86 zal dat overwegend zijn denk ik. Wordt vervolgd!
quote:barbamama11 schreef op 21 november 2012 @ 21:22:

Watervrouw, de deal is rond hoor :-) Leuk :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven