Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ayla, ik heb je mail met adres gelezen hoor.

Er was vandaag geen enkele lege doos (alhoewel, ik er wel een paar heb zien lopen) te krijgen bij de supermarkten. Zodra de surprisetijd voorbij is, hoop ik dat ik weer een flinke doos te pakken kan krijgen. Dus .... heb geduld. De kleding is voor jouw meisje gereserveerd.
@saartje

geen probleem!

Had je nog niet eens gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je het druk hebt met zo'n kleintje. Onze zoon is nu 7 weken en heb nog steeds het idee dat de dagen vliegen, terwijl ik alleen met hem druk ben ;P

Heb je eigenlijk een zoon of dochter gekregen? Misschien heb ik dan in de toekomst nog kleding e.d voor je.
]
quote:Biebeltje schreef op 24 november 2012 @ 20:10:

Nog maar een keer de spullen die ik te vergeven heb: Album

Er waren al eerder mensen die wel interesse hadden getoond in wat spullen (PC scherm o.a.) maar waar ik niets meer van heb gehoord. Mochten zij nog steeds geïnteresseerd zijn gaan zij in eerste instantie voor.Kerstlampjes zijn dat gekleurde? Leuk!
Gottegottegot ik zit me dood te ergeren en ik kom het hier even spuien.

Ik heb om kwart voor zes de shoarmaboer gebeld om te bestellen. Goed, halfuurtje, drie kwartier. Om kwart voor zeven ging ik nog maar eens bellen.

Nee mevrouw, duurt nog zeker een halfuur.

Ik was al licht gepikeerd, maar inmiddels zit ik nog steeds zonder eten en ik zit me gigantisch op te vreten van irritatie.

En ik ga zo nog eens bellen, maar aaaargh, ik word hier zo naar van he.
668, the neighbour of the Beast
Ohja, en ik weet dat het gruwelijk offtopic is, maar het moest er even uit.
@Watervrouw: regio 020. IBI was eerder ook geïnteresseerd in het scherm, maar daar heb ik niets meer van gehoord...

@Cookie-Dough: zijn inderdaad multicolour lampjes (even uit m'n hoofd). Geloof dat er 1 kapot was, maar er zitten nog reservelampjes bij.

@Marels: Oh, ik kan daar ook echt niet tegen! Zou dan eigenlijk willen bellen dat ze het kunnen houden... Maar dan heb je nog steeds niets. Korting vind ik wel het minste dat ze je moeten geven.
Oeh dat duurt wel erg lang :( Kun je niet met het toetje beginnen? Of heb je dat niet in huis?
Word er nog iemand blij van ongeveer 15 Hema glaszegels ?
@ Marels: is je eten er ondertussen al? Duurt wel erg lang zeg..

@ Zaza: fijn dat je er zo blij mee bent, ben ik ook weer blij dat ik er iemand gelukkig mee heb kunnen maken.

@ Mup1986. Ik ben wel geinteresseerd in jouw boek 'Paardenjongen'. Heb je hem nog? Zou je me dan willen mailen op vivamariaviva@hotmail.nl?
Mijn eten was er rond half 8. Ik had om kwart voor zes gebeld
Heb je in elk geval trek
Marels; bij mij uit het durp zeker???
Hahaha, gezien hoelang het geduurd heeft zou hij best op zijn brommertje uit mijn durp kunnen komen
@Biebeltje Dacht ik al, heb even een mail eraan gewaagd.
Nope Rara, zelfde afstand, andere kant op hier vandaan

Heeft er iemand nog een nieuwe auto in de aanbieding hier?

De mijne is versleten
quote:Isa33 schreef op 22 november 2012 @ 21:34:

Ik heb een jas (maat 48, C&A) om weg te geven. Foto kan alleen via mail, omdat ik er iets te herkenbaar op sta

Bij interesse kun je mailen naar isavanviva [at] gmail [dot] comIk heb je gemaild. Hopelijk ben ik niet te laat.
quote:Kokolientje schreef op 25 november 2012 @ 19:46:

Word er nog iemand blij van ongeveer 15 Hema glaszegels ?

Ja!! Ik heb een tijdje terug een paar wijnglazen laten vallen, dus ik spaar voor de hema-glazen :):)

Zal ik jou mailen? Of mail je mij op ouwejurknieuwejurk op de gmail.
Ook even een vraagje; heeft er iemand een oogverblindende cocktailjurk/feestjurk mt 42/44 toevallig werkeloos in de kast hangen??

Ik hou me aanbevolen!
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 25 november 2012 @ 21:59:

[...]

Ja!! Ik heb een tijdje terug een paar wijnglazen laten vallen, dus ik spaar voor de hema-glazen :):)

Zal ik jou mailen? Of mail je mij op ouwejurknieuwejurk op de gmail.Punt nl of com ?
Punt com! Sorry, niet zo duidelijk; mijn nickname aan elkaar en dan meteen @gmail.com
ik zoek nog dierenplaatje 180

watervrouw2 atgmail
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 26-11-2012 19:33
Reden: geregeld
% gewijzigd
Jurk, je hebt mail !

Watervrouw, uit welke serie is 180 ?

Kan ik even voor je in de enorme berg kijken morgen.
Kokolientje, je hebt mail terug

Mooi motto trouwens.
Dank je, en geregeld !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven