Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
En wat een chique caravan MamaK! Wauw!
Iemand vroeg naar foto's van de babykleertjes. Heb geen puf om helemaal terug te zoeken. Hier zijn de foto's. Bij interesse kan je me mailen op taartje81 @ Hotmail . com

Alle reacties Link kopieren
Pakje voor taartje is onderweg!

Ik heb nog te geef:

- Blauwe pareo met pailletjes

- Grijs jurkje/tuniekje, maat xs/34

Een glazen opbergkoker, 30 cm hoog, 6 cm doorsnee

Ik ben mailbaar op lechatnoirviva[at]hotmail[punt]nl
quote:molly74 schreef op 13 augustus 2012 @ 19:01:

MamaK: het boekje van Toon Hermans lijkt me leuk. Wat zijn de verzendkosten denk je (want daar hangt mijn interesse van af)?

En wat handig zeg, die kleding op zo'n paspop! Moest wel even in mezelf lachen bij die eerste foto van dat zwarte jack: leek net zo'n foto van Opsporing Verzocht als kleding van de dader.

Marels, ik heb je vandaag gemaild. Is ie aangekomen?Ja heur, alleen Marels hoort gewooon weer bij de werkende mensen dus ik zit niet de hele dag online
668, the neighbour of the Beast
Ah, jij zit niet meer op je vakantieadres.

Dan hoor ik vanzelf wel!
Haha, nu je het zegt molly... tja, ik mijn vrije tijd ben ik stylist van de gemiddelde crimineel en in dienst van opsporing verzocht...

Toon Hermans kan gewoon door de brievenbus en is niet zo zwaar, zal het even wegen voor je. Mail me anders even. mamak77 at live punt nl
lechatnoir, wat snel!!! Ik heb net het geld overgemaakt!! Thanx
Je had allang mail terug hoor Molly
- Een bartafel met twee barkrukken., van de ikea. (de tafel kan niet meer uitelkaar gehaald worden).

- Een donkerbruine houten eetkamertafel. Is al behoorlijk oud en er zijn wat witte kringen op. (gekomen door glazen erop te zetten zonder onderzetters te gebruiken). De tafel is door uitschuiven wat groter te maken.

- Een witte eetkamertafel. ikea. Heb er geen foto van. Onderdelen liggen hier in de schuur.

- Een lage witte boekenkast.

- Een hoge lichtbruine boekenkast

- Een zwarte hoge staande lamp. hoogte 182.

- Een zwarte metalen kast met gordijnen. De onderdelen liggen in de schuur ik heb er geen foto van.

- Boeken:

- CSI NY: Hard Bewijs

- CSI NY Vermist

- CSI Miami: Noodweer

- CSI Miami: Vluchtgevaar

- CSI Miami: Onderstroom

- Het Groene Boekje (woordenlijst Nederlandse taal) (2005)

- De wiccagids - Ann-Maire Gallagher

- Een laptoprugtas.

- Een roze laptoptas.

- Een computermuis

Alles is op te halen in Purmerend. Het plannen is nu wel wat lastig want we zijn druk bezig met verhuizen en verbouwen.

De meubels blijven uiterlijk tot de week van de 22ste beschikbaar. Daarna gaan ze bij het grofvuil of naar de kringloop. (We moeten de woning leeg opleveren uiteraard en we verhuizen de overbodige spullen niet mee).
Mailen kan op: viva_flower_ @ live.nl
Marels, tja zie het nu ook. Je hebt nu weer mail terug.

En MamaK heeft ook mail.
Flower wilde jij nog spulletjes hebben van mij? Zo ja, mail me dan nog even op mamariaviaviva at gmail punt com.

Ik wil van alle oude spullen af, dus heb ik woensdagmiddag nog niets gehoord (ik wacht nog op 2 antwoorden), dan gaat het naar de kledingcontainer.
Maria is boven water!!!

Halleluja, het wonder is geschied
Wat een emailadres mamariaviaviva Dat zijn veel aaaaaaatjes
Heeeeh marels?! Vertel!
Ze postte boven mij Choco XD
Als ze nou ook eens aan een hanger ging hangen kwam het misschien nog goed.

Ik dacht dat het om jouw hanger ging muts! Ik was helemaal anthoesjast!
Daar was ik! (weer!)
quote:Marels schreef op 13 augustus 2012 @ 20:16:

Als ze nou ook eens aan een hanger ging hangen kwam het misschien nog goed.Vroeger, bij de scouting, spijkerbroekhangen. Telt dat ook?
Nee, dat telt niet.

Pas jij door een openingetje in een envelop van een halve centimeter?
quote:isles schreef op 13 augustus 2012 @ 14:02:

In de herhaling (volgens mij moet het album het nu doen): -plus wat extra dingen-

Ik heb te geef

Set siliconen ei/pannekoekvormen -

Mijn Bestand-file:klik

Bij interesse even mailen. You've got mail isles!
Neenee dat gaat niet passen. Een envelopje van maat 40/42 (ligt eraan of-ie groot valt of niet) zal wel lukken. Wel met bubbeltjes binnenin aub.
Het is niet veel maar ik heb nog 3 optimelcodes voor de liefhebber in de aanbieding.
Alle beetjes helpen toch Koko?

Ik geloof dat vriend die spaart, ik ga zo even vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven