Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 zwangerschapsbroeken te geef (zomerbroeken)

1 witte van Prenatal maat L

1 zwarte 3kwart van Miss etam mt 40

1 korte beige van Miss etam mt 40

mocht je interesse hebben kan je mailen naar jessicavdbosse at hotmail.com
Zo, een deel 4. Ik kan los!

Ik heb te geef:

Heul veel tijdschriften. Varieert van Cosmo's tot Libelle's, van Viva's tot Vriendinnen. Stuk of dertig toch zeker wel, als het niet meer is. Ook voor de mannen onder ons (en misschien vrouwen) een stapel tijdschriften. Fietstijdschriften, Bike & Trekking. Stuk of 15 liggen er hier. Er zitten wel oudjes tussen, ook recente bladen.

Een doosje foto papier van Unicorn. Er zijn een paar blaadjes uit, maar zit behoorlijk vol. A4 formaat

Doosje Premium Photo Glossy Inkjet Paper - Volgens mij geheel vol, anders misschien 1 of 2 velletjes uit.

Boeken:

Dan Simmons - Aasgieren

Mische Defonseco - Mischa

Patricia Cornwell - De Brandhaard

Christel en Isabell Zachert - We zien elkaar weer in mijn paradijs

Stephen King, de Vervloeking

Tom Clancy - Ongelijke Stijd

Bibbi Dumon Tak - Laika tussen de sterren

Verder:

Partylightset, drie stuks, van glas.

Een kroontje met oorbellen (echt cheap ass spul, maar wel grappig voor een meisje). Van Slammer/Trendy girl ofo.

Set siliconen ei/pannekoekvormen -in hartvorm -

Kleren:

Rokje van Mexx, kleine M.

Oranje T-shirt van Mexx, maat S met tekst One Kiss and I am on fire.

Spijkerjasje van MissSixty, staat medium in, maar is echt een XS.

Korte broek Bien Blue, maat M, zit een scheurtje achter in het kontzak-flapje.

Sportshirt Esprit, maat S, denk ik?

Blouse Ralph Lauren Sport, Slim Fit, maat 10.

Shirt Esprit Sports, maat 42 staat in het label, is eerder een S, gok ik.

Echt hele mooie bikini, oranje, merk Luna Mare, was zeker 65 euro destijds. Omtrek 70, cup is een kleine B. Broekje is M.

Bikini Livera, maat 38.

Een of ander gehaakte trui, olijfgroen. Ooit gekregen nooit aangehad, maat M, van Watcher.

Gestreepte rok (schuin gestreept), kleur beige, van Vila, maat M.

Soort kokerrok, van Vera Moda, maat M

Rok Watcher, maat S.

Zwart T-shirt, Watcher, maat 3.

Voor de mannen:

Blouse/shirt korte mouw, van Silvercreek, maat L.

Broek Esprit, camel/beige, maat 29. Kleine scheurtje aan de achterkant, maar is te maken. Mooie, stevige broek.

Voorlopig was dit het wel Ik ga foto's maken, die komen later, en zet ik wel in een MijnBestand-file ofzo.

Bij interesse even mailen. islesviva@gmail.com
Welke regio Isles?
Oh, Aasgieren van Dan Simmons! Het is dat ik hem niet zo heel lang geleden zelf heb gekocht (in het Engels). Ben daar een tijdje naar op zoek geweest. Had hem als jonge tiener gelezen en is me altijd bijgebleven. Goed boek!!!
Regio doetinchem
Isles, ik heb je gemaild over de tijdschriften en een paar andere dingen.
Oh ik heb wel interesse in het fotopapier, woon alleen helemaal niet in de buurt (Utrecht) en kom voor werk niet verder dan Arnhem eo. Moet even nadenken of verzenden handig is...
if we all light up, we can scare away the dark...
Goed. Hoe werkt dat bij MijnAlbum? Moet ik het album openbaar maken?
quote:isles schreef op 13 augustus 2012 @ 13:47:

Goed. Hoe werkt dat bij MijnAlbum? Moet ik het album openbaar maken?Geen idee, Ik doe het altijd met tinypic .com
In de herhaling (volgens mij moet het album het nu doen): -plus wat extra dingen-

Ik heb te geef:

Heul veel tijdschriften. Varieert van Cosmo's tot Libelle's, van Viva's tot Vriendinnen. Stuk of dertig toch zeker wel, als het niet meer is. Ook voor de mannen onder ons (en misschien vrouwen) een stapel tijdschriften. Fietstijdschriften, Bike & Trekking. Stuk of 15 liggen er hier. Er zitten wel oudjes tussen, ook recente bladen.

Een doosje foto papier van Unicorn. Er zijn een paar blaadjes uit, maar zit behoorlijk vol. A4 formaat

Doosje Premium Photo Glossy Inkjet Paper - Volgens mij geheel vol, anders misschien 1 of 2 velletjes uit.

Boeken:

Dan Simmons - Aasgieren

Mische Defonseco - Mischa

Patricia Cornwell - De Brandhaard

Christel en Isabell Zachert - We zien elkaar weer in mijn paradijs

Stephen King, de Vervloeking

Tom Clancy - Ongelijke Stijd

Bibbi Dumon Tak - Laika tussen de sterren

Verder:

Partylightset, drie stuks, van glas.

Een kroontje met oorbellen (echt cheap ass spul, maar wel grappig voor een meisje). Van Slammer/Trendy girl ofo.

Set siliconen ei/pannekoekvormen -in hartvorm -

Kleren:

Rokje van Mexx, kleine M.

Oranje T-shirt van Mexx, maat S met tekst One Kiss and I am on fire.

Spijkerjasje van MissSixty, staat medium in, maar is echt een XS.

Korte broek Bien Blue, maat M, zit een scheurtje achter in het kontzak-flapje.

Sportshirt Esprit, maat S, denk ik?

Blouse Ralph Lauren Sport, Slim Fit, maat 10.

Shirt Esprit Sports, maat 42 staat in het label, is eerder een S, gok ik.

Echt hele mooie bikini, oranje, merk Luna Mare, was zeker 65 euro destijds. Omtrek 70, cup is een kleine B. Broekje is M.

Bikini Livera, maat 38.

Een of ander gehaakte trui, olijfgroen. Ooit gekregen nooit aangehad, maat M, van Watcher.

Gestreepte rok (schuin gestreept), kleur beige, van Vila, maat M.

Soort kokerrok, van Vera Moda, maat M

Rok Watcher, maat S.

Zwart T-shirt, Watcher, maat 3.

Voor de mannen:

Blouse/shirt korte mouw, van Silvercreek, maat L.

Broek Esprit, camel/beige, maat 29. Kleine scheurtje aan de achterkant, maar is te maken. Mooie, stevige broek.

Kettingen: Van de parelketting/armband zijn de parels wat afgesleten, misschien leuk voor een verkleedpartij? Van de parelarmband is het elastiek slap, die moet vervangen worden.

Mijn Bestand-file:klik

Bij interesse even mailen. islesviva@gmail.com
Doet ie het?
Ja hij doet het!! Ga ff kijken.
Bigmomma, mamak en lechatnoir, de pakjes gaan nu richtig de pakjesbezorg man.
quote:biebsel79 schreef op 11 augustus 2012 @ 19:12:

Ik lees vooral mee en denk me suf of ik nog iets kan weggeven en ja hoor:

- 1 dicht pak nutrilon 1 hypo-allergene voeding (en een half open pak)

- 1 slaapzak niet nieuw, wel nog prima

- 1 hondentuigje + riem schotse ruit

- 1 voorwiel van quinny buzz nieuw

- 1 maxi Cosi Pebbles (ongelukje mee gehad) die niet meer in de auto mag. Wel te gebruiken op kinderwagen of als wipper...

Dat lijkt me een prima begin, er volgt meer!

Dit is nog in de aanbieding.

Sorry mamaK van de matjes, miscommunicatie in huize Biebsel...
quote:mika65 schreef op 13 augustus 2012 @ 11:09:

Wat een mooi zwembad! Ik heb er jammer genoeg de ruimte niet voorIdd vind ik ook, Heel mooi. Past helaas niet op het balkon. Mischien kan ik m onder mijn balkon zetten, kan ik er zo in duiken haha.
quote:isles schreef op 13 augustus 2012 @ 13:47:

Goed. Hoe werkt dat bij MijnAlbum? Moet ik het album openbaar maken?Ja
quote:italie_meisje schreef op 13 augustus 2012 @ 15:14:

[...]

Idd vind ik ook, Heel mooi. Past helaas niet op het balkon. Mischien kan ik m onder mijn balkon zetten, kan ik er zo in duiken haha.

Doe je er dan wel eerst water in ?

Hoop nog steeds dat ik er iemand blij mee kan maken.

De kinderen hebben er 3 heerlijke zomers in beleefd.

Door verhuizing paste hij niet meer in de tuin, ligt nu al 2 jaar op zolder.

Nu weer verhuizen en zou wel weer passen maar de kinderen zijn nu pubers en gaan liever met vriendinnen naar het openbare zwembad of een recreatieplas ( hier 500 meter vandaan )
Wow dat zwembad is echt gaaf, maar ik kom echt nooit in de buurt van Limburg helaas....
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:italie_meisje schreef op 13 augustus 2012 @ 14:21:

Bigmomma, mamak en lechatnoir, de pakjes gaan nu richtig de pakjesbezorg man.

Nee toch niet. Na veel gedoe en geklungel met drie dozen op de fiets kom ik helemaal bezweet aan op plaats van bestemming: Kiosk dicht!!!

Man man wat balen. Morgen weer een nieuwe poging ( denk dat ik dan maar in twee keer ga, stuk handiger met die grote doos)
quote:italie_meisje schreef op 13 augustus 2012 @ 15:49:

[...]

Nee toch niet. Na veel gedoe en geklungel met drie dozen op de fiets kom ik helemaal bezweet aan op plaats van bestemming: Kiosk dicht!!!

Man man wat balen. Morgen weer een nieuwe poging ( denk dat ik dan maar in twee keer ga, stuk handiger met die grote doos) Ik zal extra blij zijn met m'n kerstboom, ok?
Hihihi, zie het helemaal voor me! Voel me gewoon een beetje schuldig...

Oke, ik geloof dat ik nu ook een klein waslijstje in de aanbieding heb. Ik heb het ook in mijnalbum gezet, dat zou je dan hier moeten kunnen zien;

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF

Hier een tekstueel lijstje;

-Boekje met gedichten van Toon Hermans, Fluiten naar de overkant

- Brei doe boek, gereserveerd voor MamavanThijs

- Paarse tuniek, Etam, Maat M

- Blauwe rok, merkloos, maat 38 ongeveer, gekocht als positiekleding

- Zwarte knoopjurk, maat S

- Vest met capuchon, maar XL, valt eerder als L, C&A

- Blauw bloemenjurkje, wat ouder, H&M, maat S

- Bruin doorknoopjurkje, ongeveer maat S

- Linnen streepbroek, WE, maat 38

- Korte broek bruin, maat S

- Rokje zwart, Vero Moda, maat 36, nooit gedragen

- Bloemenjurkje, Clockhouse, maat XS, maar kan ook prima

als S

- Zwart shirt, witte borduursels, maat 36 C&A

- Zwart shirt, Clockhouse, maat 36?

- Lange jurk, maat 42

- Groen rokje, maar 36 H&M, nooit gedragen

- Life Line afritsbroek, maat 36

- Korte broek, wit, maat S

- Wit overhemd, maat L, Cedarwoord State

- Vestje grijs, Hema, maat M, valt meer als S, mouwen beginnen iets te lubberen.

- Lange zwarte rok, clockhouse, heel oud, soepelvallend, zat heerlijk.

- Groen haltershirt, maat M, valt eerder als S, Basic Equipment, lijkt geel op de foto, maar is echt groen

- Beige korte broek, maat S

- Ruit rokje, maat 34, H&M

- Groene knielange rok, maat 38, Yessica

U ziet, verschillende maten, maar ja, het merendeel is van voor mijn zwangerschap... helaas heb ik de kleding wel kunnen bewaren, maar mijn figuur niet ;(

De jas in het album is nog niet voor de weggeef, maar gaat te koop op MP. De rest is in principe ook te koop op MP, maar als iemand hier interesse heeft, dan gaat dat voor. Ik vind dit gewoon te leuk, maar ja, iedere euro is hier erg welkom.

Oh ja, nog iets groots te geef... een stacaravan op een camping in Noord-Brabant. Omgebouwde tourcaravan, met aanbouw. 1 slaapkamer in de caravan, wij hadden nog een slaapkamer in de aanbouw gemaakt. Leuke gezinscamping. Er staan 2 fotootjes in het album, als je meer wilt weten, stuur even een mailtje. mamak77 at live punt nl

Volgens mij was dat het even. De kinderkleertjes worden morgen of vanavond nog uitgezocht...wordt vervolgd.
Isles; ik hou me aanbevolen voor de Tom Clancy en het kroontje... ons meisje is ook ineens rondjes aan het draaien in een afzichtelijke prinsessenjurk... volgens mij gaat het beginnen..

Ik kijk nog even verder bij je...
Mogge!

Mag ik brutaal vragen om een foto van de Esprit-herenbroek en de Pip portemonnee?

Ik forum mobiel dus kan nu even niet handig mailen.

Mijn mailadres is marelsmarels@gmail.com

Anders mail ik jullie straks als je een mailadres hier had staan!
668, the neighbour of the Beast
Oh, foto stond er al van de broek, sorry.

Kijk straks even goed!!
668, the neighbour of the Beast
MamaK: het boekje van Toon Hermans lijkt me leuk. Wat zijn de verzendkosten denk je (want daar hangt mijn interesse van af)?

En wat handig zeg, die kleding op zo'n paspop! Moest wel even in mezelf lachen bij die eerste foto van dat zwarte jack: leek net zo'n foto van Opsporing Verzocht als kleding van de dader.

Marels, ik heb je vandaag gemaild. Is ie aangekomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven