Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Lief italie! Altijd fijn dat soort kleine gebaren he

( Ik ben ff douchen, zo weer terug! )
Oh by the way... hij hoeft nog niet in elkaar. Hij moet op de slaapkamer, maar pas daar eerst wat anders uit is.

Dus kan als losse planken onder de trap.
Ja idd choco, vaak zijn het juist die kleine dingen die het doen.
Maar ik ga slapen. Dames tot morgen. Trusten.
Ola! Dank voor alle steun Ben inmiddels bij mijn ouders, moest even uitrazen. Tweede begeleider krabbelt vrij definitief terug met de woorden "dat hij het minder diep heeft geanalyseerd" dan de eerste en dat ik er maar voor moet zorgen dat ik indruk moet maken op de eerste als ik een hoger cijfer wil. Die wil dat ik hele structuur etc omgooi, maar om per eind augustus af te studeren moet dat dan binnen twee dagen. Oftewel, het is vrij definitief. Heb helaas de coordinator nog niet te pakken gehad. Ik hoop morgen uit mijn kont tegen de krib en ze zoeken het allemaal maar uit stemming te zijn, en dan probeer ik misschien met 1 of 2 dagen knallen nog wat pleisters op de blijkbaar ineens gapende wonden te plakken.

De mailwisseling is overigens wel briljant en hilarisch, vooral het deel waar tweede lezer zegt weinig invloed te hebben op cijfer (waarom ben je er dan?) en waar de eerste lezer zegt dat hij niet denkt dat ik er over nagedacht heb. Dat laatste heb ik maar als compliment opgevat: zonder nadenken genoeg produceren om op af te studeren, dan moet ik wel briljant zijn als ik wel nadenk!

Het meest vervelende is dat hij er zo laat mee komt, en ik er dus relatief weinig mee kan op de termijn die ik heb om af te studeren (en de langstudeerboete te ontlopen). Maar goed, het is het ook niet waard... Zoals al hierboven gezegd, niet het einde van de wereld. Enzo. Morgen geloof ik dat vast
Trusten italie, slaap fijn

Des te meer tijd om te kletsen Moon Kijk jij nog of je zo'n sleuteltje hebt? Anders neem ik er 1 mee voor je. Heb er hier genoeg in mn ikea huis Lees dat morgen dan wel.

Ladies ik ga ook naar bed. Slaap lekker allemaal!
UC echt een raar verhaal hoor. Hoop dat je er met een mooi cijfer uitkomt zonder teveel moeite nog

I'm out
quote:chocolover schreef op 14 augustus 2012 @ 22:32:

Haha freggel!

Weet ik Moon, was een grapje. Zie ander topic

Hij is uit elkaar, in elkaar had niet gepast. Heb jij zo'n (ja hoe heet dat nou?) 'sleuteltje' voor de schroeven boven en onder? Of moet ik er 1 meenemen?Een inbussleutel. Zijn heel veel verschillende maten van hè, dus je moet dan wel net de goede hebben.
Ja choco, eens. Zou bijna willen dat ik het verzin. Helaas de mails zwart op wit in inbox staan. Lol. Nou ja, nu even goed slapen. En ze zoeken het maar uit, dit zegt meer over hen dan over mij.
Ja ik heb zo'n set sleutels. Dat er veel maten zijn kwamen we al achter bij het ophalen van de vorige kast

Maar hij hoeft dus nog niet in elkaar.
Chick, echt een belachelijk verhaal. En wat een lul de behanger, die tweede begeleider, dat die nu ook terugkrabbelt! Succes en sterkte met al het gedoe, hopelijk krijg je alsnog een goed cijfer.
quote:italie_meisje schreef op 14 augustus 2012 @ 22:34:

Zaza is verdacht stil he. Zou het zover zijn? Hoop het voor dr. Wie had vandaag gegokt?

Ik had op de 15e gegokt, dat is nu.

Misschien zit ik wel goed
Ik kan het hier amper bijhouden met al die offtopic berichten ertussen.
@UC; tjee wat een verhaal zeg! Hopelijk eindig je met een mooi cijfer.
UC: wat een verhaal zeg. Hopelijk komt het helemaal goed.
quote:emma77 schreef op 14 augustus 2012 @ 18:10:

Nogmaals in de aanbieding (gratis dus)

Polo van Tommy Hilfiger, rood en maat L. Hij is 1 keer gedragen en 1 keer gewassen. De kleur rood staat mij niet (ik heb nog een stuk of 5 andere kleuren die ik af en toe wel draag).

Dvd van: Chocolat, La Vie En Rose, Before Sunset, Before Sunrise.

Gevraagd; lapjes stof, liefst met een leuke print, maar mag ook effen zijn.

Gevraagd; DVD Sophie's choice (mag ook kopie, ik zou daar heel blij van worden).

Groetjes Heb je de DVD Chocolat toevallig nog of is die al vergeven? heb wel interesse
Ik heb nog steeds een stacaravan in Brabant in de aanbieding!

Wie wil voor weinig het hele jaar door op vakantie kunnen, lekker in de bossen van de Loonse en Drunense duinen? Ruimte voor 2 volwassenen en 2 kinders...

Zie de foto's in het album... we zouden er graag iemand blij mee maken.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
quote:SuperGoomba schreef op 14 augustus 2012 @ 23:22:

Chick, echt een belachelijk verhaal. En wat een lul de behanger, die tweede begeleider, dat die nu ook terugkrabbelt! Succes en sterkte met al het gedoe, hopelijk krijg je alsnog een goed cijfer.

De enige juiste benaming in deze

Zegt inderdaad meer over hen dan over jou. Is die eerste lezer niet ook je begeleider dan? Want dan zou ik er inderdaad een klacht aan wagen als hij nu pas met zulke substantiële bezwaren komt, dan heeft hij niet goed begeleid.
Ziet er mooi uit MamaK! Wat zijn de kosten per jaar (stageld etc) ?
Stageld is ca. 1200 euro per jaar, incl water, excl. stroom.

Er kan in termijnen betaald worden. TV aansluiting zit daar ook bij inbegrepen. En je kan het hele jaar door komen. Geen poort met slagboom en sleutel o.i.d. Gewoon lekker simpel, je komt en gaat wanneer je wil.
Iemand hier geïnteresseerd in de geschiedenis van Hengelo (die bij Enschede)? Ik heb hier 'Het boek van Hengelo' nog liggen.
Iemand toevallig nog een leuke baan in de aanbieding? Ergens tussen Breda en Gorinchem?
Of in de buurt vab Enschede? Ww net binnen en ik kan wel janken, zo weinig. Straks weer richting uitzendbureau.
Is niet duur MamaK, maar ook hier op zoek naar een baan dus kan het ook niet betalen

Dus iemand die een baan weet in de buurt Van Bergen op Zoom......ik hou me aanbevolen!
Ik wordt er een beetje sip van hoor, alleen maar afwijzingen... en dat terwijl ik toch best een leuk CV heb, maar goed, blijven lachen en stug door solliciteren. Ik heb er maar 1 nodig die ja zegt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven