Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
woensdag 15 augustus 2012 om 12:08
Pffff ik zie nu dat hij hele andere foto's plaatst terwijl ik toch echt de goede link kopieer.
Ik ga het gewoon ff zo doen nu:
Groene hoes voor IKEA Karlstad fauteuil
3 oranje kussens, vierkant, met ribstof hoes
Koffertje dus
Verrekijker vouwbaar met hoesje
Rieten mand op pootjes met deksel
Voor foto's kun je me mailen op:
blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
Ik ga het gewoon ff zo doen nu:
Groene hoes voor IKEA Karlstad fauteuil
3 oranje kussens, vierkant, met ribstof hoes
Koffertje dus
Verrekijker vouwbaar met hoesje
Rieten mand op pootjes met deksel
Voor foto's kun je me mailen op:
blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
woensdag 15 augustus 2012 om 12:19
quote:isles schreef op 15 augustus 2012 @ 11:55:
Italie_Meisje en Joda (en nog iemand): ik ben jullie niet vergeten! Lig alleen op bed met een migraine aanval Jullie krijgen uiterlijk vrijdag van mij antwoord!!
Geen enkel probleem! De tijdschriften waren bedoelt voor in mijn vakantie. Ik ga volgende vrijdag (aaah. Zo snel al) als het voor die tijd niet meer lukt, dan houd het over, geen enkel probleem! De kledingvraag blijf dan wel staan
Beterschap met je migraine
Italie_Meisje en Joda (en nog iemand): ik ben jullie niet vergeten! Lig alleen op bed met een migraine aanval Jullie krijgen uiterlijk vrijdag van mij antwoord!!
Geen enkel probleem! De tijdschriften waren bedoelt voor in mijn vakantie. Ik ga volgende vrijdag (aaah. Zo snel al) als het voor die tijd niet meer lukt, dan houd het over, geen enkel probleem! De kledingvraag blijf dan wel staan
Beterschap met je migraine
woensdag 15 augustus 2012 om 12:32
woensdag 15 augustus 2012 om 12:38
quote:UCchick1990 schreef op 15 augustus 2012 @ 10:55:
Eerste lezer is inderdaad ook begeleider, en komt nu met bezwaren die dan al eerder naar voren hadden moeten komen. Vandaar ook dat ik er vandaag nog even voor ga zitten, maar niks substantieels meer ga veranderen. En dan vechten ze het onderling maar uit.
Heel goed. En ook al keurt hij het straks goed, wel een punt van maken bij coördinator en een klacht indienen eventueel bij de examencommissie. Dit is duidelijk nalatigheid van de begeleider.
Succes nog even!
Eerste lezer is inderdaad ook begeleider, en komt nu met bezwaren die dan al eerder naar voren hadden moeten komen. Vandaar ook dat ik er vandaag nog even voor ga zitten, maar niks substantieels meer ga veranderen. En dan vechten ze het onderling maar uit.
Heel goed. En ook al keurt hij het straks goed, wel een punt van maken bij coördinator en een klacht indienen eventueel bij de examencommissie. Dit is duidelijk nalatigheid van de begeleider.
Succes nog even!
woensdag 15 augustus 2012 om 12:47
quote:MamaK77 schreef op 15 augustus 2012 @ 12:32:
Tjee italie, dat schiet ook niet op bij jou dus.
Hier werd ik gister tot mijn grote verbazing gebeld nav een sollicitatie door een detacheringsbureau. Ze zouden me wel bespreken met de opdrachtgever, maar 'ik moest wel realistisch blijven' de kans is dus weer klein..
Beter als niks. Zal voor je duimen. Ben net terug en het was niks. Ik ga dus bijna op vakantie en dan zou ik maar een week kunnen werken, dat willen ze niet. Na mijn vakantie waarschijnlijk wel. heb er zelf om moeten vragen, weet dat een vriendin bij dat bedrijf werkt via hun, daar kan ik dan misschien terecht. Is niet leuk werk, productiewerk maar betaald redelijk omdat je dan in ploegendiensten kan werken. Ze hebben ook ander productie werk, maar dat betaald puinhoop ( doet een andere vriendin) hier kan je nl niet in ploegen diensten werken.
Nu dus nog maar verplicht genieten van de zon en dan na mijn vakantie hard aan het werk hoop ik.
Tjee italie, dat schiet ook niet op bij jou dus.
Hier werd ik gister tot mijn grote verbazing gebeld nav een sollicitatie door een detacheringsbureau. Ze zouden me wel bespreken met de opdrachtgever, maar 'ik moest wel realistisch blijven' de kans is dus weer klein..
Beter als niks. Zal voor je duimen. Ben net terug en het was niks. Ik ga dus bijna op vakantie en dan zou ik maar een week kunnen werken, dat willen ze niet. Na mijn vakantie waarschijnlijk wel. heb er zelf om moeten vragen, weet dat een vriendin bij dat bedrijf werkt via hun, daar kan ik dan misschien terecht. Is niet leuk werk, productiewerk maar betaald redelijk omdat je dan in ploegendiensten kan werken. Ze hebben ook ander productie werk, maar dat betaald puinhoop ( doet een andere vriendin) hier kan je nl niet in ploegen diensten werken.
Nu dus nog maar verplicht genieten van de zon en dan na mijn vakantie hard aan het werk hoop ik.
woensdag 15 augustus 2012 om 12:50
Solliciteren....echt, die afwijzingen, je zou ze bijna ritueel verbranden Been there, done that zeg maar.
Iedereen een dikke virtuele knuffel en heel veel succes !
Was nog niet klaar...
Heb het speelgoed van de dames eens aan een goede keuring onderworpen en er is zoveel waar ze niet meer mee spelen. Heb een lading knuffels waar je u tegen zegt. Veel verschillende. Heeft er iemand belang bij ? Ik kan altijd een foto sturen : )
Iedereen een dikke virtuele knuffel en heel veel succes !
Was nog niet klaar...
Heb het speelgoed van de dames eens aan een goede keuring onderworpen en er is zoveel waar ze niet meer mee spelen. Heb een lading knuffels waar je u tegen zegt. Veel verschillende. Heeft er iemand belang bij ? Ik kan altijd een foto sturen : )
woensdag 15 augustus 2012 om 12:55
@assie78, na overleg met mijn vent heb ik besloten toch het spel Top2000 weer door te geven op dit topic. Ik had er al een foto van gemaakt en was van plan eerst met jou te overleggen, lmdat ik hem ook van jou gekregen heb.
Alleen door mijn digibeet-actie (of ik doe mijn nick weer eer aan...) was de foto van het spel al te zien hier..... Vind je het OK dat ik hem hier weer te gaaf aanbied? Ik vind het super dat je hem hebt opgestuurd, maar ik vrees dat hij toch in de kast zal blijven liggen....
Alleen door mijn digibeet-actie (of ik doe mijn nick weer eer aan...) was de foto van het spel al te zien hier..... Vind je het OK dat ik hem hier weer te gaaf aanbied? Ik vind het super dat je hem hebt opgestuurd, maar ik vrees dat hij toch in de kast zal blijven liggen....
woensdag 15 augustus 2012 om 12:55
Toen mijn vent werkloos was stapte hij een uitzendbureau binnen en wees op een vacature die voor het raam hing ( iets van chauffeur ofzo) de reactie van het uitzendbureau. 'uuuh ja, die vacature hangen inderdaad voor het raam, maar die specifieke vacature is er niet. Nee, hangt er eigenlijk omdat we iets moeten ophangen.....dussss'
( heeft gelukkig nu weer een baan)
woensdag 15 augustus 2012 om 13:05
quote:joda schreef op 15 augustus 2012 @ 12:55:
Toen mijn vent werkloos was stapte hij een uitzendbureau binnen en wees op een vacature die voor het raam hing ( iets van chauffeur ofzo) de reactie van het uitzendbureau. 'uuuh ja, die vacature hangen inderdaad voor het raam, maar die specifieke vacature is er niet. Nee, hangt er eigenlijk omdat we iets moeten ophangen.....dussss'
Kreeg net nog twee vacatures van mijn lieve vriend. Een voor onderwijsassitent op het roc en een voor de bekende keten met de matroos die kleren verkoopt bij ons in de stad. op hoop van zegen dan maar.
Kreeg net nog twee vacatures van mijn lieve vriend. Een voor onderwijsassitent op het roc en een voor de bekende keten met de matroos die kleren verkoopt bij ons in de stad. op hoop van zegen dan maar.
woensdag 15 augustus 2012 om 13:08
Bigmomma en joda, Ik zal de spullen voor jullie apart houden. Mailen jullie me even dan?
Rara, ikmheb Assiemnet ook even gemaild. Heb het spel van haar gehad. Ik neem aan dat het OK is als ik het weer weggeef, maar wacht even haar bericht af voor ik iets toezeg. Maar zoja, dan is het spel gereserveerd voor jou!
Rara, ikmheb Assiemnet ook even gemaild. Heb het spel van haar gehad. Ik neem aan dat het OK is als ik het weer weggeef, maar wacht even haar bericht af voor ik iets toezeg. Maar zoja, dan is het spel gereserveerd voor jou!
woensdag 15 augustus 2012 om 13:12
Mijn kleding te geef:
- Rokje edc by esprit maat 36.
- windvanger shirt heren maat s, voor fietsen de achterkant is langer zodat hij in de broek kan en de rug geen wind vangt.
Wie had hier ook al weer belangstelling voor? Wil je mij nog even mailen?
- Korte pyjama met zebra maat m
- geel shirt, een maat. Niet gedragen omdat ik vind dat mijn borsten wel erg aanwezig zijn dan
- badslippers heren maat 44
- badlaken met tijger, klein vlekje, zie rechts op de foto.
Mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ik laat de kleren staan tot woensdag, daarna breng ik ze naar de tweedehands winkel hier, die verkoopt het voor het goede doel ( mensen in de bijstand in onze stad, ze krijgen van de opbrengst een kerstpakket). Dus vraag maar raak voor een knaak, maar wel tot woensdag haha
Morgen middag breng ik het weg, dus vanavond kan je nog mailen. De badslippers en het badlaken blijven gewoon staan. Ik zal de windvanger ook nog even bewaren voor wie ook al weer belangstelling had.
- Rokje edc by esprit maat 36.
- windvanger shirt heren maat s, voor fietsen de achterkant is langer zodat hij in de broek kan en de rug geen wind vangt.
Wie had hier ook al weer belangstelling voor? Wil je mij nog even mailen?
- Korte pyjama met zebra maat m
- geel shirt, een maat. Niet gedragen omdat ik vind dat mijn borsten wel erg aanwezig zijn dan
- badslippers heren maat 44
- badlaken met tijger, klein vlekje, zie rechts op de foto.
Mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ik laat de kleren staan tot woensdag, daarna breng ik ze naar de tweedehands winkel hier, die verkoopt het voor het goede doel ( mensen in de bijstand in onze stad, ze krijgen van de opbrengst een kerstpakket). Dus vraag maar raak voor een knaak, maar wel tot woensdag haha
woensdag 15 augustus 2012 om 13:15
En de rest:
- roze pet
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- cd rek
- foto houder.
- foto lijst
- lamp
- keepershandschoenen volwasenne Geserveerd, wil je mij even mailen?
- twee beeldjes meisje met wortel is gereserveerd.
- kaarsen standaards van messing, moeten wel gepoetst worden.
- dekbed, was 2.00 x 2.20. bij nameting is hij 1.90 x 2.20 ( paste altijd wel gewoon op ons dekbed van 2.00 x 2.20.)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- stapel tijdschriften, oa gezondnu.
- kapotte wasmachine merk candy. Hij pompt niet meer af, loopt dus vol en dan over. Misshcien iemand die handig is die er wat mee kan?
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
- roze pet
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- cd rek
- foto houder.
- foto lijst
- lamp
- keepershandschoenen volwasenne Geserveerd, wil je mij even mailen?
- twee beeldjes meisje met wortel is gereserveerd.
- kaarsen standaards van messing, moeten wel gepoetst worden.
- dekbed, was 2.00 x 2.20. bij nameting is hij 1.90 x 2.20 ( paste altijd wel gewoon op ons dekbed van 2.00 x 2.20.)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- stapel tijdschriften, oa gezondnu.
- kapotte wasmachine merk candy. Hij pompt niet meer af, loopt dus vol en dan over. Misshcien iemand die handig is die er wat mee kan?
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
woensdag 15 augustus 2012 om 13:46
Zo, ik heb net mijn schuur opgeruimd. En kwam dit tegen.
Ik heb ook nog 2 zit hangmatten, maar die gaan misschien naar mijn schoonzusje. Als zij ze niet wil is er hier dan interesse?
Mooie zwarte bessen struik. Elk jaar veel bessen. Mag uit de tuin geschept komen worden.
Super grote hangmat!
Konijnenhok. 50 bij 100 cm. Moet wel een grote schoonmaakbeurt hebben.
2 blauwe kuipstoeltjes. Zijn tapelbaar.
Bij interesse mailen op taartje81 @ hotmail . com. Af te halen in 078
Ik heb ook nog 2 zit hangmatten, maar die gaan misschien naar mijn schoonzusje. Als zij ze niet wil is er hier dan interesse?
Mooie zwarte bessen struik. Elk jaar veel bessen. Mag uit de tuin geschept komen worden.
Super grote hangmat!
Konijnenhok. 50 bij 100 cm. Moet wel een grote schoonmaakbeurt hebben.
2 blauwe kuipstoeltjes. Zijn tapelbaar.
Bij interesse mailen op taartje81 @ hotmail . com. Af te halen in 078
woensdag 15 augustus 2012 om 14:11
woensdag 15 augustus 2012 om 14:20
@ Flower, dank je wel voor je mailtje. Hier gaat het helaas niet lukken met de was/droogcombi dus hopelijk kun je er iemand anders blij mee maken.
@ Tatlitatli, dank je wel voor je mail, je hebt mail terug.
De jasjes en het winterpakje mt 68 zijn vergeven.
Ik heb nog in de aanbieding:
4 grijze balkonbakken met ophanghaken.
@ Tatlitatli, dank je wel voor je mail, je hebt mail terug.
De jasjes en het winterpakje mt 68 zijn vergeven.
Ik heb nog in de aanbieding:
4 grijze balkonbakken met ophanghaken.