Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
quote:silverzephyr schreef op 18 augustus 2012 @ 19:27:

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik slaap er nog even een nachtje over.

@ Italiemeisje een tv-op-je-pc stick is een stick die je in je laptop of pc kan drukken waardoor je tv kunt kijken op je pc. Met deze stick zijn de freeviewkanalen zo te bekijken (NL1 2 3 en regionaal), voor de rest heb je een digitaal tv-abbo nodig.

@Aniek graag gedaan!Ohwwwww zo'n tv-op-je- pc stick is super handig. Voor als je beide een andere tv serie smaak hebt, zoals hier hahaha. Hier zou zon ding wel welkom zijn
668, the neighbour of the Beast
Marels, had jij of je vriend nog interesse in de KCK? Anders gaan ze bij het oud papier dinsdag. Ten minste dat denk/hoop ik. Ik kan zo slecht weggooien
Wat een rust hier....ik zal van de week mijn lijstje hier weer eens neerkwakken. Nu geen zin in; met een lekker wit wijntje Lowlands aan het kijken
Dank voor de felicitaties!

Zebra meisje doet het fantastisch, en ik zit de kraam stiekem de deur uit te kijken, want ik wil wandelen en de deur uit, en.....

Turbo bevalling is dus goed bevallen.

Zal haar naam binnenkort even op de mail gooien.

Ooit word ik hier weer actiever (o heb al gruwelijke dingen cadeau gekregen, die kan ik hier vast ook niet kwijt...)

maar ben nu even 2e druk met genieten en aandacht verdelen.

Wel gratis af te halen: de Tokkie hier paar straten verderop die voor dj oefent...
@zaza; ik wil ook de naam heel graag horen! heb je mijn mailadres nog? mijnbolhoedje @ hotmail . com
Zaza. Wat leuk om van je te horen! En wat klink je lekker positief, opgewekt en op een roze wolk! Fijn zeg!

Doe lekker rustig aan en geniet!
Morgen! Ik heb nog een aantal spullen erbij gezet. Spullen die vergeven zijn, daarvan heb ik de foto's weggehaald.

Klik op de link om de volgende spullen te zien: klik

Vierkante groene kussentjes, drie stuks.

Beige vierkante kussens, drie stuks, met vast-maak-lint

Broek mannen, Chasin, maat XS

Schaatsen, ik vermoed maat 38/39, voor de smalle voet

Metalen poppetje om boeken tegen te houden. 4 stuks in totaal.

Hor van de Xenos

Fotolijst

Plantenbak

Autoradio Sony, geen idee of ie het nog doet.

Dat was het! Volgens mij klopt het zo
Zaza: gefeliciteerd! Je klinkt alsof je bruist van de energie, geniet maar van alles!
Zaza, wat een fijne reactie!! Heerlijk dat je je zo goed voelt!

@Isles; ik kan je foto's niet zien omdat ik geen toegant tot het album heb. Heb misschien wel interesse in de broek!
Zaza, ik ken je niet, maar ik zie je zo lopen met die kleine meid in de wagen. Geniet maar lekker van elkaar!
Marels: en nu dan? klik
Nog niet Isles!!
Nog niet? Really? Ik heb het gewijzigd net, doet ie het echt niet?
Nu wel, net niet!!
Bij mij doet ie het wel, ook als ik niet ben ingelogd.
Broek is wat te licht voor vriend, qua kleur!

Die autoradio heb ik ook gehad trouwens.

Heb er geen nodig, maar is wel een mooie weggever, zijn hele fijne radio's!!
Ok, ik wacht gewoon of iemand anders het spul wil :-) (had het wel leuk gevonden om iets aan jou te sturen trouwens, Marels, je bent zo'n beetje de weggeef-goeroe hier)

Ja, die radio, geen idee of ie het doet. Ik vermoed van wel. Hij is van vriend geweest, en ligt al een paar jaar hier te verstoffen.
vanuit een heerlijk zonnig italie

Zaza, gefeliciteerd met je meisje! Wanner is ze nu geboren?
Er zijn zoveel mensen die zoveel meer en mooiere dingen weggegeven hebben dan ik joh!!

En trouwens, ik moet even heel erg opletten met de financiëen, dus ook met geld uitgeven aan verzendkosten.

Moet een beetje selectief reageren dus ook
Ken dat Marels... maar het is ook zo leuk!
Het is ook leuk MamaK!

Dus ik ga er toch wel mee door, geloof ik zo

Moet alleen wel even een beejte oppassen want het gaat hard momenteel.

Mijn credit card rekening bleek hoger dan gepland
Trouwens Isles, heb je dat fotopapier nog?

Daar word ik wel blij van!
@Isles, ik heb interesse in de autoradio, hebben net een andere auto en daar zit alleen cassette in... Kun je me mailen op of kan ik jou mailen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven