Welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

24-06-2013 21:55 82 berichten
We weten allemaal dat vrijwel niemand hier de Viva leest.

Maar welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

P.S. De poll-opties zijn gebaseerd op wat mij geheel willekeurig te binnen schoot.

Welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

Totaal aantal stemmen: 80

Stiekem toch de Viva (15%)
LINDA (16%)
Opzij (4%)
Flow (5%)
Psychologie Magazine (5%)
Grazia (4%)
Happinez (3%)
Flair (4%)
Margriet Geen stemmen
Libelle (1%)
Quest (11%)
Vriendin (3%)
Cosmopolitan (4%)
Elle (3%)
Beau Monde (1%)
Esta Geen stemmen
VT wonen (3%)
101 woonideeën (4%)
Anders, namelijk... (16%)
Ouders van Nu en Kinderen
Ik kocht altijd iedere maand de Flow, maar ik las 'm nooit. Ik geloof dat ik twee jaargangen ongelezen Flow's heb. Ik ben vorige maand ein-de-lijk gestopt met het kopen ervan en ik vrees dat de Flow's die ik nu heb, ongelezen weggaan (want ik wil grondig opruimen, en ik lees ze toch niet).

Donald Duck lees ik dan wel weer soms (maar dan vooral de stripboeken, en niet het tijdschrift).
quote:-vlinder- schreef op 24 juni 2013 @ 22:12:

Ik lees psychologie magazine en delicious, maar die mis ik in de poll.Yep, vanwege het geheel willekeurig wat me te binnen schoot-lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een abonnement op de Viva, maar dan ben ik bij voorbaat al uitgesloten van deelname aan de poll blijkbaar
Marie Claire

Psychologie

Donald Duck
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Heel soms een Libelle bij mijn schoonmoeder thuis. Van dat gezellige geneuzel.

Maar ik heb eigenlijk gewoon een hekel aan tijdschriften, doet me denken aan snacken. Het vult niet.
Ik lees graag de Flow, maar dat is boven budget. Dus koop ik er twee keer per jaar een.

Rue, woon je toevallig in de buurt? Ik zou er heel erg blij mee zijn
quote:dignity schreef op 24 juni 2013 @ 22:17:

Ik heb wel een abonnement op de Viva, maar dan ben ik bij voorbaat al uitgesloten van deelname aan de poll blijkbaar

Owwwwww

Denk het stiekem maar weg dan!
En boebezoebe baseert haar mening op een keer lezen. Beetje pot verwijt ketel enzo. Ik ben een enorme linda fan. En ik leeseen glossy reismag. Columbus.
quote:Captain_Obvious schreef op 24 juni 2013 @ 22:12:

Het ging om het lezen he Scamp

Sowwy

Alle engelse crap dan De meest walgelijke verhalen over vaders die met dochters trouwen en mannen die op hun honeymoon met de beste vriendin van hun vrouw vreemd gaan. Dat soort meuk. Heerlijk! haha
Geen enkel tijdschrift. Waarom is dat geen keuze in je poll? Ben vast niet de enige die nooit een tijdschrift leest.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:Scamp schreef op 24 juni 2013 @ 22:26:

[...]

Sowwy

Alle engelse crap dan De meest walgelijke verhalen over vaders die met dochters trouwen en mannen die op hun honeymoon met de beste vriendin van hun vrouw vreemd gaan. Dat soort meuk. Heerlijk! hahaOh heerlijk dat soort tijdschriften. Ik durf ze alleen niet te kopen
quote:fiddeldee schreef op 24 juni 2013 @ 22:25:

En boebezoebe baseert haar mening op een keer lezen. Beetje pot verwijt ketel enzo. Ik ben een enorme linda fan. En ik leeseen glossy reismag. Columbus.Prima toch dat jij fan bent? Het maakte op mij gewoon totaal geen indruk dat blad. Alleen schrijf ik dan weer niet in een blad een heel artikel gebaseerd op 1 ervaring (unlike the LINDA journaliste ).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Claude, die ben ik er vergeten bij te zetten.en ik had nog wel een mooie oneliner bedacht!
Ik had voorheen een leesmap en las echt alle bladen. Maar nu koop ik af en toe een Libelle of Margriet. Vriendin vind ik ook wel leuk. Cosmo en Glamour en dat soort bladen vind ik leuk om te lezen maar zonde om er veel geld voor te betalen, dus die koop ik op de rommelmarkt bijv 5 voor een euro. En heel veel bladen spaar ik op zonder te lezen en neem die dan mee in de koffer op vakantie.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 juni 2013 @ 22:22:

Ik lees graag de Flow, maar dat is boven budget. Dus koop ik er twee keer per jaar een.

Rue, woon je toevallig in de buurt? Ik zou er heel erg blij mee zijn Geen idee? Je mag me mailen: Ruevanhetforum@gmail.com
De Flow sinds kort! Dus Rue als je nog iemand zoekt voor je stapel Flows...
quote:vosje78 schreef op 24 juni 2013 @ 22:09:

dilicious.

De wat?
Haha Ik ga er wel een zooi weg doen, maar niet allemaal hoor, want het doet PIJN! En ik wacht eerst Bootje even af.
quote:dignity schreef op 24 juni 2013 @ 22:17:

+1 (en dat al een jaar of 20 af en aan)

Ook de Flair en Linda lees ik.
Landleven en Puur van natuurmonumenten.
Been there, done that, got the T-shirt.
En vroeger thuis lazen we de Boerderij
National Geographic

Volkskrant Magazine

En laatst de 1e Womans Health
Ik lees de Red, ben d'r lid op en alles

En ik neem wel 's een abonnement als je er een heel mooi kado bij krijgt, voor minder geld dan het kado los kost.
Rue, dan wacht ik dat even af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven