Welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

24-06-2013 21:55 82 berichten
We weten allemaal dat vrijwel niemand hier de Viva leest.

Maar welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

P.S. De poll-opties zijn gebaseerd op wat mij geheel willekeurig te binnen schoot.

Welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

Totaal aantal stemmen: 80

Stiekem toch de Viva (15%)
LINDA (16%)
Opzij (4%)
Flow (5%)
Psychologie Magazine (5%)
Grazia (4%)
Happinez (3%)
Flair (4%)
Margriet Geen stemmen
Libelle (1%)
Quest (11%)
Vriendin (3%)
Cosmopolitan (4%)
Elle (3%)
Beau Monde (1%)
Esta Geen stemmen
VT wonen (3%)
101 woonideeën (4%)
Anders, namelijk... (16%)
Alle reacties Link kopieren
hier ook een viva lezer.heb biebabonnement.maar ook vriendin en flair zijn favoriet.
quote:Rue schreef op 24 juni 2013 @ 22:35:

[...]

Geen idee? Je mag me mailen: Ruevanhetforum@gmail.com You've got mail
quote:ClaudeFiolle schreef op 24 juni 2013 @ 22:27:

Geen enkel tijdschrift. Waarom is dat geen keuze in je poll? Ben vast niet de enige die nooit een tijdschrift leest.'k Ook niet. Het lukt niet meer, ik vind het allemaal geneuzel en herhaling worden. En roddelbladen hebben me nooit geïnteresseerd.
quote:Captain_Obvious schreef op 24 juni 2013 @ 22:28:

[...]

Oh heerlijk dat soort tijdschriften. Ik durf ze alleen niet te kopen

Ik denk dat dit de meest verkochte tijdschriften zijn hier

Ik heb geen schaamte. Mijn buurvrouw koopt ze, geeft ze aan mij, ik geef ze weer door aan de andere buuf etc.

Smullen!
quote:Rue schreef op 24 juni 2013 @ 22:15:

Ik kocht altijd iedere maand de Flow, maar ik las 'm nooit. Ik geloof dat ik twee jaargangen ongelezen Flow's heb..Dat ken ik. Die 'ziekte' heerst in mijn familie. Waarom doen mensen dat toch?
Ik koop ook nooit tijdschriften, al heb ik wel 'n tijdje een abonnement op de Columbus (reismagazine) gehad.

Vind het jammer dat bij tandarts en kapper eigenlijk vrijwel alleen roddelbladen of van die typische vrouwenblaadjes liggen.

Vind het wel leuk om bladen als Quest of Landleven door te bladeren als ik ergens in 'n wachtkamer zit, maar die heeft men bijna nooit.
Historia en soms Ouders van Nu/ Kek Mama/ andere "moeder" bladen.
quote:Yvonne77 schreef op 24 juni 2013 @ 22:48:

[...]

Dat ken ik. Die 'ziekte' heerst in mijn familie. Waarom doen mensen dat toch?Omdat ik me wel voorneem ze te lezen, en er iedere maand weer intrapte als ik tegen mezelf zei 'Ja, maar ik ga ze nu écht lezen!' Niet dus. Eindelijk heb ik mezelf overtuigd dat dat lezen niet gaat gebeuren, en mijn kasten puilen uit, dus als eerste moeten de Flow's weg. Ik wilde een tijd geleden zelfs nog een abonnement nemen. Goddank heb ik dat plan nooit doorgezet.
Ik lees de Linda, Volkskrantmagazine en de Varagids

Ik krijg van mijn dochter nog wel eens Cosmopolitan enz.

Vroeger ook Psychologie en Opzij maar ik had het zo druk dat ik die uiteindelijk heb opgezegd omdat ik er niet aan toe kwam om ze te lezen.
Oh, en ongeveer 20 tot 28 jaar geleden las ik Kinderen en Ouders van nu.
Wij hebben de leesmap en zo,n beetje alle bladen die daar in zitten op de autoweek en sport nu na, die lees ik. Dus ook de mannen bladen zoals panorama en de roddel bladen. de vriendin vind ik een leuk tijdschrift en de mijn geheim/intiem ook. Die lees ik altijd als eerste.
Ik lees wel de viva, zo nu en dan. Niet stiekem overigens.

En deze lees ik ook (niet alle nummers, maar wel minimaal drie per jaar): Linda, Elle, Red, Nieuwe Revu, Elsevier, HP/DeTijd, Vrij Nederland, Flair, Libelle, Margriet, Metal Hammer, Aardschok, OOR, Kerrang!, Grazia, Veronica Magazine, Quest, National Geographic, Rolling Stone, Allerhande, Guardian Magazine, Story, Opzij, Cosmopolitan, Vogue, Beau Monde, KIJK, Marie Claire, Jan, Quote. En van sommige ook Amerikaanse en/of Britse edities. En vakbladen. En bijlages van kranten op zaterdag.

Yep, ik ben hardcore verslaafd. Ik lees echt alles wat ik in mijn handen krijg. Gelukkig is het geen al te harde aanslag op mijn portomonnee, ik krijg bijna alles of ik leen het bij de bieb. Maar goed ook. De Story vind ik af en toe zalig maar om er nou geld aan uit te geven...
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Ik heb een abonnement op de Quest. Heerlijk blad, die spel ik van a tot z.

Van mijn moeder krijg ik de Margriet. Is toch gratis, dus die kan ik dan wel lezen.

Mijn buurvrouw heeft een abo op de Flair, die krijg ik en zij krijgt mijn Margrieten.

En elke week leest het hele gezin de Vrouw, bijlage van de zaterdag Telegraaf. Die ligt namelijk op het toilet
Elle, Ouders van nu, Kinderen, VTwonen en Yoga magazine. Oh, en Viva. En Volkskrant magazine.
Elninjoo, is het blad Roots niks voor jou?

Verder vind ik idd ook het Volkskrant Magazine erg leuk, en vroeger bij mijn ouders thuis de TV-gids van de VPRO.
Ahgr, je kunt maar één ding kiezen. Ik lees de Linda en de Margriet. En de Viva koop ik als die in de aanbieding is
ik lees Linda, Flow, Jackie, Jan, Gooisch, Vogue, Sante, Happinez, Psychologie, Libelle en Margriet afwisselend.

Veronica magazine heb ik n abonnement op. Als ik bij de Chinees moet wachten lees ik de roddels even snel snel en blader ik de Revu door. Bij de kapper lees ik niks, daar kijk ik alleen maar in de spiegel..

Helaas nu even wat minder geld dus heb al een tijdje niks meer gekocht.
Leest iemand hier wel eens De Liefde?
http://www.autobild.de/ en http://www.quotenet.nl/

Voor meer bladen heb ik geen tijd/zin
De ELLE (abo op) en de Flow (proefabo is net afgelopen). Soms de Flair of de Glamour
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Columbus (reisgids- cadeau abo)

Landleven (cadeau abo)

Focus (fotografie- proef abo)

Losse nummers (want anders belachelijk duur)

National Geographic

Roots

Buitenleven
Ik heb net gisteren 'Zoom' opgezegd. Een fotografie tijdschrift.

Verder koop ik los nog wel eens een haaktijdschrift of andere "creatieve" tijdschriften.
Ik heb een abonnement op het Historisch Nieuwsblad. That's it...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Flair of Vriendin en soms een keer Libelle, Margriet of Esta als ze goedkoop in de winkel liggen of een vriendin een stapeltje voor me bewaart.
Ik lees geen tijdschriften, alleen heel soms als ik bij mijn ouders ben de VK magazine en de VPRO gids.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven