Welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

24-06-2013 21:55 82 berichten
We weten allemaal dat vrijwel niemand hier de Viva leest.

Maar welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

P.S. De poll-opties zijn gebaseerd op wat mij geheel willekeurig te binnen schoot.

Welk tijdschrift lezen jullie dan wel?

Totaal aantal stemmen: 80

Stiekem toch de Viva (15%)
LINDA (16%)
Opzij (4%)
Flow (5%)
Psychologie Magazine (5%)
Grazia (4%)
Happinez (3%)
Flair (4%)
Margriet Geen stemmen
Libelle (1%)
Quest (11%)
Vriendin (3%)
Cosmopolitan (4%)
Elle (3%)
Beau Monde (1%)
Esta Geen stemmen
VT wonen (3%)
101 woonideeën (4%)
Anders, namelijk... (16%)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees heel weinig tijdschriften, af en toe bij mijn moeder de Libelle of Margriet en af en toe neem ik een abonnement op Elsevier als er een leuke aanbieding is. Nu heb ik een abo van 12 nrs voor 15 euro, dat is nog te doen, maar over het algemeen vind ik tijdschriften veel te duur.
Grazia, Viva, Cosmopolitan
Ik lees de Happinez en het Yogamagazine. En soms de Elle of het Psychologie magazine.
Runners world!!! Die léés ik echt van A tot Z..

En verder Happinez voor de mooie plaatjes (en om later mee te knippen, plakken, freubelen ), Flow (die heeft op de een of andere manier een aantrekkingskracht, maar ik lees alleen wat ik interessant vind, verder bladeren).

Yoga, vind ik ook leuk. Quest, vind ik leuk (maar heb gewoon niet genoeg tijd/ rust om echt te lezen).

Ik heb trouwens nog een shitload oude viva's (gekregen, maar zijn nog prima) liggen voor de liefhebber, mail maar op jumpsje @ gmail.com
Sinds een tijdje de Opzij, die is echt verbeterd ten opzichte van een paar jaar geleden.

En tot voor kort de Vrij Nederland. En ook vaak de Good Food.

O, en wekelijks het Volkskrant Magazine, en dan steeds korter, ik vind hem steeds minder leuk. En de Donald Duck, als ik hem ergens zie.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik lees wel de Viva en heb nu tijdelijk een abonnement op de Vriendin (was een aanbieding)
Viva uiteraard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven