Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Voor mezelf hoor. Ik kom er net achter dat ik wel de liedjes uit Star Wars ken, maar uh, nog nooit een aflevering heb gezien :$
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 22:30
:whip:
Je vergeet Genie & de briljantemuziektipsvoorkia
Genie de lollypoppiaansversuskiaoriaansvertaalfunctie
Dus eigenlijk past Genie wel als een kek jasje hoor.
En zoals een echte Genie betaamd, ben ik soms nogal een beetje sociaal onhandig. Nou leuk dan dat je dat even zo openlijk moet zeggen hoor :vechten:

Maar verder ben je wel leuk enseau :lips:

t is al goed, ik heb je er graag bij :kiss:

die vertaalfunctie gaat mij vandaag boven het duffe petje, maar die muzieklinkjes zijn cool!
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 22:37
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Voor mezelf hoor. Ik kom er net achter dat ik wel de liedjes uit Star Wars ken, maar uh, nog nooit een aflevering heb gezien :$
Ach, ik ben met een Trekkie getrouwd. Weet je wel hoeveel marathons ik nog tegoed heb voor ik een beetje 'bij' ben met zijn hobby? :rofl:

En zit ik een beetje nerdig te gamen op het strand, mis ik gewoon heel sociaal onhandig een deel van de discussie :P Dan nog maar een paar mensen bijknuffelen achteraf.
schattigmeisje schreef:
17-05-2018 22:40
Ach, ik ben met een Trekkie getrouwd. Weet je wel hoeveel marathons ik nog tegoed heb voor ik een beetje 'bij' ben met zijn hobby? :rofl:

En zit ik een beetje nerdig te gamen op het strand, mis ik gewoon heel sociaal onhandig een deel van de discussie :P Dan nog maar een paar mensen bijknuffelen achteraf.
wij moeten sowieso nog een keer knuffelen. Volgens mij heb je nog een winnie de pooh van mij liggen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
schattigmeisje schreef:

To boldly knuffel where no one has knuffelt before!
schattigmeisje schreef:

Altijd de oplossing voor elk probleem :high5:

Kia: hier je nieuwe en ander verslaving met elkaar verweven
https://www.youtube.com/watch?v=L5lrBR7J2OI
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 22:44
Altijd de oplossing voor elk probleem :high5:

Kia: hier je nieuwe en ander verslaving met elkaar verweven
https://www.youtube.com/watch?v=L5lrBR7J2OI
Waarom druk ik hier ook op :facepalm: . Vannacht slapen is geen optie meer. Nog iemand plek onder een dekentje?

:flirting:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 22:47
Waarom druk ik hier ook op :facepalm: . Vannacht slapen is geen optie meer. Nog iemand plek onder een dekentje?

volgens mij voelen we ons geroepen om je bij te staan :bigkiss:
Ik laat Peter gewoon doorlopen zonder zelf te kijken welk nummer er komt en nu zit ik dus te janken. :'(
shifty schreef:
17-05-2018 22:50
:jump:
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 22:47

Ik heb gewoon youtube opstaan en dan zijn mix... Nu nog ontdekken hoe ik twee schermen tegelijkertijd open kan hebben staan. Ik zit steeds te switchen tussen het forum en daar, gewoon om zijn performance.
Zullen we naar een van zijn concerten gaan? Helaas dit jaar geen in Nl, wel in november in Parijs.
lollypopje schreef:
17-05-2018 22:41
wij moeten sowieso nog een keer knuffelen. Volgens mij heb je nog een winnie de pooh van mij liggen :P

Dat zou zomaar kunnen. Oei, dan ga ik even heel hard zoeken binnenkort. Hij is er zeker nog wel, maar welke van de winnie de pooh's het ook alweer was ... :P Ze zijn een beetje door elkaar heen gekomen bij de verhuizing vorig jaar. Oh, en je moet ons nieuwe huis nog een keer zien! Tijd voor een tuinfeestje met kampvuur en dekentje!
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 22:51
Ik laat Peter gewoon doorlopen zonder zelf te kijken welk nummer er komt en nu zit ik dus te janken. :'(
Oh lieffie, welk nummer? :hug: :hug:
schattigmeisje schreef:
17-05-2018 22:55
Dat zou zomaar kunnen. Oei, dan ga ik even heel hard zoeken binnenkort. Hij is er zeker nog wel, maar welke van de winnie de pooh's het ook alweer was ... :P Ze zijn een beetje door elkaar heen gekomen bij de verhuizing vorig jaar. Oh, en je moet ons nieuwe huis nog een keer zien! Tijd voor een tuinfeestje met kampvuur en dekentje!
Yeah, nog een feestje :cheer2: :cheer2:
shifty schreef:
17-05-2018 22:50
Ik heb maar even wat meer ingeslagen. Is deze goed?Afbeelding
schattigmeisje schreef:
Volgens mij had je er twee van mij, maar ik weet ook niet meer welke :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Deze staat nog op mijn wensenlijst om te proeven, mocht je hem toevallig hebben liggen:
Afbeelding
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 22:54
Ik heb gewoon youtube opstaan en dan zijn mix... Nu nog ontdekken hoe ik twee schermen tegelijkertijd open kan hebben staan. Ik zit steeds te switchen tussen het forum en daar, gewoon om zijn performance.
Zullen we naar een van zijn concerten gaan? Helaas dit jaar geen in Nl, wel in november in Parijs.
Je kunt je tabbladen uit elkaar halen. Als je Chrome gebruikt iig. Dan ga je op het tablet staan en dan trek je hem opzij of naar beneden en zo kun je de schermen verkleinen en naast elkaar zetten.

Moet je wel meerdere tabbladen open hebben staan :P .
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 23:00
Deze staat nog op mijn wensenlijst om te proeven, mocht je hem toevallig hebben liggen:
Afbeelding
Nope, Ik drink alleen andermans whiskey op :P
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 22:58
Ik heb maar even wat meer ingeslagen. Is deze goed?Afbeelding

Wat heb jij fijne oplossingen voor problemen die nog veroorzaakt moeten worden. Heel voortvarend bezig jij :redrose:
lollypopje schreef:
17-05-2018 22:59
Volgens mij had je er twee van mij, maar ik weet ook niet meer welke :P
Winnie de Pooh, die boeken gebruikte ik om les te geven op de managementopleiding :idee: Die heb ik ook uitgeleend. Tnx voor de onbedoelde reminder!
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 23:02
Winnie de Pooh, die boeken gebruikte ik om les te geven op de managementopleiding :idee: Die heb ik ook uitgeleend. Tnx voor de onbedoelde reminder!
Dit waren de kinderfilms :P
GenieInABottle schreef:
Oh lieffie, welk nummer? :hug: :hug:
Vertel ik je van de week wel even. Ik word veel te herkenbaar als ik het hier neerzet. Thanks voor de knuffels.
shifty schreef:
17-05-2018 23:02
Wat heb jij fijne oplossingen voor problemen die nog veroorzaakt moeten worden. Heel voortvarend bezig jij :redrose:
:HA:
https://youtu.be/UBfsS1EGyWc

Deze is ook heel tof!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven