Welke film gaan we kijken?
donderdag 17 mei 2018 om 15:44
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?
Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 17 mei 2018 om 23:05
Ik denk dat de eigenaar van deze fles not amused (understatement tot de macht ontelbaar) zal zijn als deze zomaar wordt opgedronken
Mompelt iets over een huis dat en sneller gebouwd is, met minder arbeiders en voor minder geld
donderdag 17 mei 2018 om 23:07
Hee, ik ben respectvol, zoals je weetGenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 23:05Ik denk dat de eigenaar van deze fles not amused (understatement tot de macht ontelbaar) zal zijn als deze zomaar wordt opgedronken
Mompelt iets over een huis dat en sneller gebouwd is, met minder arbeiders en voor minder geld
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 17 mei 2018 om 23:07
Draken hebben een vooruitziende blik. Die problemen gaan komen, al waan je je nu nog gelukkig als enige man tussen al die heerlijke wijven hier
En heel graag gedaan. Ik deel hem met alle liefde met je!
donderdag 17 mei 2018 om 23:09
Kia sorry
Ik weet dat ik er niets aan kan doen, maar toch een beetje rot gevoel nu! Je krijgt van de week een paar extra knuffels!!
En nee geen chrome maar safari. Dat uit elkaar trekken levert ook bijzondere plaatjes op in mijn hoofd... Maar dat heeft met dat andere te maken wat ik jou misschien nog wel vertel...
En nee geen chrome maar safari. Dat uit elkaar trekken levert ook bijzondere plaatjes op in mijn hoofd... Maar dat heeft met dat andere te maken wat ik jou misschien nog wel vertel...
donderdag 17 mei 2018 om 23:16
Nee joh, niet jouw schuld! Dat is wat muziek met een mens kan doen hoor.GenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 23:09Kia sorry![]()
Ik weet dat ik er niets aan kan doen, maar toch een beetje rot gevoel nu! Je krijgt van de week een paar extra knuffels!!
En nee geen chrome maar safari. Dat uit elkaar trekken levert ook bijzondere plaatjes op in mijn hoofd... Maar dat heeft met dat andere te maken wat ik jou misschien nog wel vertel...![]()
En verder
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 17 mei 2018 om 23:16
Heb je de laatste opmerkingen. nog gelezen op het andere topic? Hoe kunnen mensen zo blind zijn voor wat er nu echt staat?lollypopje schreef: ↑17-05-2018 23:07Hee, ik ben respectvol, zoals je weetDus ik drink het niet zomaar op, alleen als ze het aanbieden of als ik het weet dat ze het hebben en dan roep ik "whiskey" als ze vragen wat ik wil
![]()
Ik weet dat wat je ziet is niet wat je ziet, wat je hoort is niet wat je hoort etc. Maar puur de vertaling die je eigen hersenen maken van de prikkels die het binnen krijgt (denk aan de danseres die links of rechtsom draait, deze week het geluidsfragment met Laurel versus Yanny, waarneming van lijnen en kleuren etc). Maar lezen krijgen we toch allemaal al vanaf 4 jaar of zo en begrijpend iets later...
Ik ben bang dat daar 1 vat whiskey niet genoeg voor is...
En daarover gesproken, ik ga er eens eentje inschenken!
Ladies & gent, salud!
donderdag 17 mei 2018 om 23:17
Als je disrespectvol (hier op viva geleerd dat het een heus echt bestaand woord is) bent dan leren we je dat hier wel even af hoor.lollypopje schreef: ↑17-05-2018 23:07Hee, ik ben respectvol, zoals je weetDus ik drink het niet zomaar op, alleen als ze het aanbieden of als ik het weet dat ze het hebben en dan roep ik "whiskey" als ze vragen wat ik wil
![]()
donderdag 17 mei 2018 om 23:19
Dames ik zou voor nu dat topic even laten. De dames willen niet de andere kant horen en er al helemaal niet over nadenken dat er ergens in het universum anders over gedacht kan worden... erop ingaan is totaal nutteloos vrees ik. Hun verlies.
donderdag 17 mei 2018 om 23:20
Die keuze had ik ook al gemaakt hoor
Wist je trouwens dat Peter Bence met 765 aaslagen per minuut de 'vingervlugste' pianist ter wereld is?
#waardelozefeitjesdieikwelonthou
donderdag 17 mei 2018 om 23:22
Zomaar een quoot van internet geplukt
"Disrespectvol.
Het woord toont aan dat iemand het Nederlands niet machtig is en geen idee heeft wat ie zegt."
Zo waar...
donderdag 17 mei 2018 om 23:22
Dat doe ik ook. Ben voor nu wel weer klaar met die discussie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 17 mei 2018 om 23:30
Ik hou van waardeloze feitjes.GenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 23:20Die keuze had ik ook al gemaakt hoor![]()
Wist je trouwens dat Peter Bence met 765 aaslagen per minuut de 'vingervlugste' pianist ter wereld is?
#waardelozefeitjesdieikwelonthou
Zo ik ben maar even gaan afkoelen in het water hoor. Iemand die gezellig mee komt skinnydippen?
donderdag 17 mei 2018 om 23:31
Jep, tijd voor leukere dingen! Skinny dippen bijvoorbeeld!
donderdag 17 mei 2018 om 23:33
Helaas zijn er nu vissers op het water... niet van het "ik wil met ze knuffelen' type zeg maar. Nou ja, hengelen krijgt nu wel even een andere betekenis
donderdag 17 mei 2018 om 23:44
GenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 23:33Helaas zijn er nu vissers op het water... niet van het "ik wil met ze knuffelen' type zeg maar. Nou ja, hengelen krijgt nu wel even een andere betekenis![]()
vrijdag 18 mei 2018 om 07:38
Jongens schuif es even een stukje op. En nee, we hoeven geen geflambeerde vruchtjes draakje.
vrijdag 18 mei 2018 om 07:45
Jij blijft van dit fruitje af!GenieInABottle schreef: ↑18-05-2018 07:42Good morning, welkom Azarole.
Nee Kia, in de ochtend eet ik graag rauw fruit en azaroles zijn dan niet zo smakelijk:wtf:
vrijdag 18 mei 2018 om 07:53
Neuj
En als ik het nog niet had dan na het bijlezen wel.
Ik heb koffie nodig, even een bakkie pakken.
vrijdag 18 mei 2018 om 08:31
Laat los. Ik heb het ook gelezen, een lekkere valse aanval op jou en indirect naar anderen. Hun mening, mogen ze hebben. Zegt niets over jou. Je hebt nergens iemand veroordeeld, je hebt nergens op de man gespeeld, je hebt begrip getoond en je hebt humor. Dat kan ik van een stel anderen daar niet zeggen. En zo lang zij blijven generaliseren en blijven geloven dat het gros van de mensen er zo instaat als zij, zul je deze weerstand krijgen.
Lollypop zei het mooi gisteren (even parafraseren): als je mensen confronteert met iets wat nieuw voor ze is of buiten hun comfortzone valt, dan kiezen ze vaak de aanval en gaan ze gooien met generalisaties.
En dat klopt dan ook en dat mag. Als dat iemand gelukkig maakt, be my guest. Inhoudelijk kun je dan niet discussiëren, want als je met inhoudelijke feiten komt, dan worden deze genegeerd of onder de tafel geveegd (bij voorkeur weer met een nare opmerking die hun inzicht goed praat, superieur maakt, een waarheid maakt en de ander wegzet als dom / een slet / slecht of wat dan ook.
Ik lees het nog wel, maar ik ga er dus niet meer op in.
En misschien maakt dit je dag goed: het is ons gelukt om een topic op Viva te hebben dat uren gedraaid heeft zonder negatieve posts. Yeah, een unicum!
En nu ga ik ook koffie maken.