Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:47
Zo irritant dat het er niet meer bijstaat. Rent naar de inbox.
Berichtje terug. :proud:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:48
@(

alle jammies van de wereld kunnen er nog niet voor zorgen dat ik zoiets als True Blood ga kijken :@@:


Geef mij Amelie dan maar :D
Ohhh :sigh:
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:49
Ow, jammie (laat dat die vent van Marana niet horen oké!) :shame:


Te laat, hij gaat nu al mee!
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:22
:rofl:
Nou ja, je klinkt meer als een huppelutjemetzweepofzoiets zo hoor. Wel kinky!

Even als vraag aan Lollypop n.a.v. je laatste opmerking op het andere topic): is dit een goede eerste stap? :proud:

Bizar om te merken dat er geen ruimte mag zijn voor humor in topics omdat het afleidt van de vraag van TO die allang gevlogen is... :bonk:
Ik zie nu pas dat je het hebt aangepast. :rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:44
Oh ja, kan best, zou hij heel gezellig vinden. Je kent m'n vent?
Uiteraard, ken alle mannen van de viva vrouwen! :A:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:50
Te laat, hij gaat nu al mee!
Ik neem de ranja wel voor hem mee. We hebben iig een bob nodig :idee:
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:46
Doen we voor hem een pixar of disneyfilm dan? Zo cute dat hij daar ook ontroerd door kan raken :love:
Jaaaaa! Met 'The lion King' of 'bambi' krijgen we die tranen wel los.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:51
Ik zie nu pas dat je het hebt aangepast. :rofl:
Ja, duhuh, datik de schuld krijg van het affikken van jouw plantjes is een. Maar een ban aan laten naaien, dacht het niet :hamer:
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:55
Ja, duhuh, datik de schuld krijg van het affikken van jouw plantjes is een. Maar een ban aan laten naaien, dacht het niet :hamer:
Nah, ze wil ook niet genaaid worden. Saai gedoe.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:57
Nah, ze wil ook niet genaaid worden. Saai gedoe.
Dat is een aanname :P
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 17:00
Dat is een aanname :P
Ben ik goed in!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 17:02
Ben ik goed in!
Nu begrijp ik waar je onderschrift vandaan komt :idee:
Ik ga eens een lange wandeling met de hond maken, en vanavond geen eten voor haar. Twee harige katten is net iets te veel voor haar dieet. Maar ja, ze wil Kia niet met de rotzooi achter laten en aan voedselverspilling wil ze niet doen...

Dus stop ik maar even bij de plaatselijke friture / pizzaria / kebabzaak... Of zoiets.
Geen gekke dingen beslissen zonder mij he!
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 17:07
Nu begrijp ik waar je onderschrift vandaan komt :idee:
Haha, de bedenker was een gestoorde "Marokkaan".
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 17:09
Ik ga eens een lange wandeling met de hond maken, en vanavond geen eten voor haar. Twee harige katten is net iets te veel voor haar dieet. Maar ja, ze wil Kia niet met de rotzooi achter laten en aan voedselverspilling wil ze niet doen...

Dus stop ik maar even bij de plaatselijke friture / pizzaria / kebabzaak... Of zoiets.
Geen gekke dingen beslissen zonder mij he!
Veel plezier. Ik ga maar eens beginnen aan de avondmaaltijd.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
@ lollypopje, je bent een lekker ding. :heart:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:22
:rofl:
Nou ja, je klinkt meer als een huppelutjemetzweepofzoiets zo hoor. Wel kinky!

Even als vraag aan Lollypop n.a.v. je laatste opmerking op het andere topic): is dit een goede eerste stap? :proud:

Bizar om te merken dat er geen ruimte mag zijn voor humor in topics omdat het afleidt van de vraag van TO die allang gevlogen is... :bonk:
eeehhh waarvoor? :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 17:15
@ lollypopje, je bent een lekker ding. :heart:
ooohhhhh Dankjewel :-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
en aangezien we hier raar mogen zijn. Ik vind Shortbus echt een geweldige film.

En totaal anders, maar ook prachtig Th Artist.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
jullie zijn trouwens allemaal lekkere wijven hoor. Daar wil ik wel mee onder een dekentje liggen. Maar pas wel op, ik ben bi, dus handjes boven de dekens ;-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
17-05-2018 17:15
eeehhh waarvoor? :P
Nou ja zeg, volg ik je advies op en doe ik mijn eerste poging om bi te worden, zie je en mijn originele post niet (want Kia wilde me een ban aannaaien, want ik benoemde haar beroep per ongeluk) en dan, ja, uh, nou zeg, ik uhh, ik ga maar wandelen.
:cry:
Mag ik ook komen? Ik kan keigoed vuur bouwen. Man wil ik ook wel meenemen, die vindt vuur bouwen ook leuk, ik weet alleen niet of hij erbij wil onder het dekentje :P Oh en ik stem ook voor Amelie!
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 17:22
Nou ja zeg, volg ik je advies op en doe ik mijn eerste poging om bi te worden, zie je en mijn originele post niet (want Kia wilde me een ban aannaaien, want ik benoemde haar beroep per ongeluk) en dan, ja, uh, nou zeg, ik uhh, ik ga maar wandelen.
:cry:
Ik zou straks vooral heel dicht tegen Kia aan gaan liggen. Dat helpt vast
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
17-05-2018 17:26
Mag ik ook komen? Ik kan keigoed vuur bouwen. Man wil ik ook wel meenemen, die vindt vuur bouwen ook leuk, ik weet alleen niet of hij erbij wil onder het dekentje :P Oh en ik stem ook voor Amelie!
Zolang wij ook maar tegen hem aan mogen liggen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:52
Uiteraard, ken alle mannen van de viva vrouwen! :A:
Dan begrijp je meteen ook dat ik zelden tot nooit een lekkerder exemplaar dan de mijne spot :A: *hij leest mee want hij vroeg me net waar zijn fles GlenMorangie is*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven